ا
-
ابراهیمی، امراله
طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 115-136]
-
ابراهیم زاده، خوشدوی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-15]
-
ابوالمعالی، خدیجه
ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 61-82]
-
اخباری درچه، مریم سادات
سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-29]
-
ایرجی راد، ارسلان
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
-
ارشاد، زینب السادات
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
اسدی، رویا
فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]
-
اسکندری، حسین
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
اسکندری، حسین
سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-29]
-
اسلامبولچی، علیرضا
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 137-170]
-
اسماعیلی، رضا
فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]
-
اشرف گنجوئی، فریده
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
-
افضلی، افشین
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
اکبری، مهدی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ پذیرش و عمل مربوط به ولعِ غذا در جمعیت درگیر با کاهش وزن [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 153-171]
-
امامی، علیرضا
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 137-170]
-
امیرتاش، علیمحمد
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
ب
-
بیابانی، غلامحسین
سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 105-121]
-
بارانی، حمید
ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 123-152]
-
بیدرام، حمید
سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-29]
-
برجعلی، احمد
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
برجعلی، احمد
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
برجعلی، احمد
دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 41-60]
پ
-
پیری، موسی
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
پورحیدر، مهری
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
-
پورصادق، ناصر
شناسایی عوامل موثر بر درهمتنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 171-197]
-
پورموسوی، سیده مریم
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 227-246]
ت
-
ترابی، سید سعید
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
تنهای رشوانلو، فرهاد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
ث
-
ثمری صفا، جعفر
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
ج
-
جوکار، بهرام
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 31-53]
چ
-
چمن پیرا، محبوبه
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
ح
-
حجازی، الهه
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
حجازی، الهه
ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندیهای منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 55-85]
-
حیدری سورشجانی، نسرین
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
حسنی، جعفر
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ پذیرش و عمل مربوط به ولعِ غذا در جمعیت درگیر با کاهش وزن [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 153-171]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
حسینچاری، مسعود
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 31-53]
-
حسنی راد، مرجان
ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندیهای منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 55-85]
-
حمیدی، فریده
ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 61-82]
خ
-
خدایی، علی
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرسزا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 87-113]
-
خدایاری، عباس
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
-
خدایاری فرد، محمد
ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندیهای منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 55-85]
د
-
دلاور، علی
دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 41-60]
-
دهدشتی، زهره
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
-
دهقان نیری، طیبه
دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 41-60]
ذ
-
ذبیح قاسمی، مریم
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
ر
-
ربیعی مندجین، محمدرضا
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 137-170]
-
رضایی، سعید
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
-
رضاپور، غلامحسین
ارزیابی روایی و پایایی آزمون تعیین سطح زبان فارسی برای غیرفارسیزبانان بنیاد سعدی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 91-111]
-
رهبری، هادی
شناسایی عوامل موثر بر درهمتنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 171-197]
ز
-
زارعان، مصطفی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-15]
-
زارعی منوجان، نسیبه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 31-53]
س
-
ستوده گندشمین، مجتبی
سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 105-121]
-
سیدکابلی، الهه
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 83-104]
-
سعیدی رضوانی، طلیعه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
سلامت، سیده پریسا
ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 123-152]
-
سهرابی، فرامرز
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
ش
-
شیخ الاسلامی، راضیه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 31-53]
-
شریف زاده، علی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
شیعه زاده، الهه
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
-
شکری، امید
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرسزا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 87-113]
-
شمس، مجید
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 137-170]
-
شوندی، اعظم
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
ص
-
صاحب یار، حافظ
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
صادقی، مسعود
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
صحت، سعید
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای ارزشیابی اعضای هیئتعلمی در بعد آموزش [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 199-225]
-
صحرایی، رضا مراد
ارزیابی روایی و پایایی آزمون تعیین سطح زبان فارسی برای غیرفارسیزبانان بنیاد سعدی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 91-111]
-
صمدیه، هادی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
ط
-
طالب زاده شوشتری، لیلا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
طهماسبی، سیامک
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
ع
-
عباسی، محمد
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
عبدالمحمدی، کریم
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-15]
-
عبدالملکی، جمال
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
عریضی، حمیدرضا
سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-29]
-
عسگری، محمد
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 227-246]
-
عظیمی، اکرم
طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 115-136]
-
علیزاده، احمد
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 83-104]
-
علیزاده، امیر
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-15]
غ
-
غدیری صورمان آبادی، فرهاد
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-15]
-
غرایاق زندی، حسن
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
غضنفری، فیروزه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
ف
-
فرحبخش، کیومرث
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانهی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 173-194]
-
فرخی، نورعلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
فرخی، نورعلی
دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 41-60]
-
فهلی، ابراهیم
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانهی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 173-194]
-
فولادچنگ، محبوبه
ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 123-152]
ق
-
قدم پور، عزت اله
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
ک
-
کاظمیان، سمیه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانهی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 173-194]
-
کدیور، پروین
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
کلانتر هرمزی، آتوسا
فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 17-39]
-
کلائی، اعظم
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 227-246]
-
کوشکی، شیرین
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
کوهی، محمد
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 83-104]
گ
-
گراوند، یاسر
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 83-104]
-
گروسی، سعیده
فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]
م
-
محبی، سمیه
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرسزا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 87-113]
-
محمدی، کوروش
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
محمدخانی، شهرام
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ پذیرش و عمل مربوط به ولعِ غذا در جمعیت درگیر با کاهش وزن [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 153-171]
-
مرآثی، محمدرضا
طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 115-136]
-
مرادیانی گیزه رود، سیده خدیجه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
مسعودی فرید، حبیب
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
-
مصباح، زهرا
ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 61-82]
-
معتمدی، عبدالله
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانهی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 173-194]
-
مقدم زاده، علی
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
مک گرث، رابرت
ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندیهای منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 55-85]
-
موسی زاده، زهره
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
ن
-
نظامی، مینا
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
نقش، زهرا
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
نوری، ربابه
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
نورافکن، فهیمه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-15]
-
نونهال، سامان
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ پذیرش و عمل مربوط به ولعِ غذا در جمعیت درگیر با کاهش وزن [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 153-171]
ه
-
هنری، حبیب
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
ی
-
یاوری کاتب، میثم
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
یزدانی، حمیدرضا
شناسایی عوامل موثر بر درهمتنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 171-197]
-
یزدخواستی، فریبا
طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 115-136]