ا
-
ارشاد، زینب السادات
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
ازاد فارسانی، یاسر
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
-
اسدی، رویا
فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]
-
اسکندری، حسین
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
اسلام پناه، مریم
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
اسماعیلی، رضا
فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]
-
اشرف گنجوئی، فریده
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
-
افضلی، افشین
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
امامقلی وند، فاطمه
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
امان الهی، عباس
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
-
امیرتاش، علیمحمد
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
-
امین یزدی، سید امیر
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
ایرجی راد، ارسلان
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
-
ایزانلو، بلال
نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمونهای چندگزینهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]
ب
-
برجعلی، احمد
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
برجعلی، احمد
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
بروجردی، فرانک
فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]
-
بشرپور، سجاد
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
پ
-
پورحیدر، مهری
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
-
پیری، موسی
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
ت
-
ترابی، سید سعید
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
تنهای رشوانلو، فرهاد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
ث
-
ثمری صفا، جعفر
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
ج
-
جمالی، احسان
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
چ
-
چمن پیرا، محبوبه
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
-
چوبداری، عسگر
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
ح
-
حجازی، الهه
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
-
حجازی، الهه
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
حیدری سورشجانی، نسرین
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
خ
-
خدایاری، عباس
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
-
خدایی، ابراهیم
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
د
-
درتاج، فریبرز
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
دلاور، علی
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
دلاور، علی
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
-
دهدشتی، زهره
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
ذ
-
ذبیح قاسمی، مریم
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
ر
-
رسولی، آراس
ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]
-
رشید، خسرو
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
رضاپور، غلامحسین
ارزیابی روایی و پایایی آزمون تعیین سطح زبان فارسی برای غیرفارسیزبانان بنیاد سعدی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 91-111]
-
رضازاده، ریحانه
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
رضاسلطانی، پوریا
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
رضایی، سحر
ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]
-
رضایی، سعید
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
-
ریاحی، موسی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
ز
-
زارع زاده خیبری، شیوا
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
س
-
سعدی پور، اسماعیل
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
سعیدی رضوانی، طلیعه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
سلطانی ابقاء، حسین
نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمونهای چندگزینهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]
-
سلیمانی، زهره
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
-
سهرابی، فرامرز
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
ش
-
شریف زاده، علی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
شریفی، حسن پاشا
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
شفیعی، ناهید
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادامالعمر دانشجویان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 161-189]
-
شوندی، اعظم
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
شیعه زاده، الهه
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
-
شیوندی، کامران
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
ص
-
صاحب یار، حافظ
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
صادقی، مسعود
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
صادقی، میثم
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
-
صحرایی، رضا مراد
ارزیابی روایی و پایایی آزمون تعیین سطح زبان فارسی برای غیرفارسیزبانان بنیاد سعدی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 91-111]
-
صمدیه، هادی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
ط
-
طالب زاده شوشتری، لیلا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
طاهری فرد، مینا
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
-
طغیانی، الهه
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]
-
طهماسبی، سیامک
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
ع
-
عالی، شهربانو
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
عباس پور، ذبیح اله
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
-
عباسی، محمد
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
عباسی جوشقان، احسان
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
-
عبدالملکی، جمال
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
عربانی دانا، علی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادامالعمر دانشجویان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 161-189]
-
عزیزپوریان، علی حسن
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
غ
-
غرایاق زندی، حسن
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
غضنفری، فیروزه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
ف
-
فرخی، نورعلی
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
-
فرخی، نورعلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
فرهنگ رنجبر، مهرنوش
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
فلسفی نژاد، محمد رضا
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
ق
-
قاسم زاده، عباس
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
-
قدم پور، عزت اله
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
ک
-
کارشکی، حسین
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
کاویانی، الهام
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
کدیور، پروین
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
کدیور، پروین
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
کرد نوقابی، رسول
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
کرم افروز، محمدجواد
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
کوشکی، شیرین
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
کوهی، محمد
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
گ
-
گرامی پور، مسعود
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
گراوند، یاسر
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
-
گروسی، سعیده
فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]
ل
-
لاری، نرجس
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
م
-
مازندرانی، سمیه
فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]
-
محمدی، کوروش
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
محمدی، گلاویژ
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
-
مرادیانی گیزه رود، سیده خدیجه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
مسعودی فرید، حبیب
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
-
مقدسین، مریم
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
مقدم زاده، علی
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
مقدم زاده، علی
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
ملکیان، فرامرز
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
منظمی تبار، فریبا
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
موسوی، امین
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
موسی زاده، زهره
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
ن
-
نظامی، مینا
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
نقش، زهرا
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
-
نقش، زهرا
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
نوری، ربابه
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
ه
-
هنری، حبیب
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]
ی
-
یاوری کاتب، میثم
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
یوسفی، رحیم
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]
-
یونسی، جلیل
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]