ا

  • ارشاد، زینب السادات ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • ازاد فارسانی، یاسر بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

  • اسدی، رویا فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]

  • اسکندری، حسین ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • اسلام پناه، مریم ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • اسماعیلی، رضا فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]

  • اشرف گنجوئی، فریده ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]

  • افضلی، افشین طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

  • امامقلی وند، فاطمه شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • امان الهی، عباس ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

  • امیرتاش، علیمحمد ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]

  • امین یزدی، سید امیر بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • ایرجی راد، ارسلان اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]

  • ایزانلو، بلال نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]

ب

  • برجعلی، احمد ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • برجعلی، احمد ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • بروجردی، فرانک فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]

  • بشرپور، سجاد ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

پ

  • پورحیدر، مهری ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

  • پیری، موسی فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

ت

  • ترابی، سید سعید رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • تنهای رشوانلو، فرهاد ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

ث

  • ثمری صفا، جعفر ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

ج

  • جمالی، احسان تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

چ

  • چمن پیرا، محبوبه ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]

  • چوبداری، عسگر ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

ح

  • حجازی، الهه ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

  • حجازی، الهه رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • حسن آبادی، حمیدرضا رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • حیدری سورشجانی، نسرین طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

خ

  • خدایاری، عباس ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]

  • خدایی، ابراهیم مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

د

  • درتاج، فریبرز طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • دلاور، علی طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • دلاور، علی تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

  • دهدشتی، زهره آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]

ذ

  • ذبیح قاسمی، مریم ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

ر

  • رسولی، آراس ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]

  • رشید، خسرو ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • رضاپور، غلامحسین ارزیابی روایی و پایایی آزمون تعیین سطح زبان فارسی برای غیرفارسی‌زبانان بنیاد سعدی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 91-111]

  • رضازاده، ریحانه کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • رضاسلطانی، پوریا مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • رضایی، سحر ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]

  • رضایی، سعید ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

  • ریاحی، موسی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

ز

  • زارع زاده خیبری، شیوا بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

س

  • سعدی پور، اسماعیل طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • سعیدی رضوانی، طلیعه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • سلطانی ابقاء، حسین نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]

  • سلیمانی، زهره ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

  • سهرابی، فرامرز ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

ش

  • شریف زاده، علی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • شریفی، حسن پاشا شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • شفیعی، ناهید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 161-189]

  • شوندی، اعظم ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • شیعه زاده، الهه آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]

  • شیوندی، کامران بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

ص

  • صاحب یار، حافظ فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

  • صادقی، مسعود بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • صادقی، میثم تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

  • صحرایی، رضا مراد ارزیابی روایی و پایایی آزمون تعیین سطح زبان فارسی برای غیرفارسی‌زبانان بنیاد سعدی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 91-111]

  • صمدیه، هادی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

ط

  • طالب زاده شوشتری، لیلا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • طاهری فرد، مینا ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

  • طغیانی، الهه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]

  • طهماسبی، سیامک بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

ع

  • عالی، شهربانو بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • عباس پور، ذبیح اله ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

  • عباسی، محمد بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • عباسی جوشقان، احسان ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

  • عبدالملکی، جمال طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

  • عربانی دانا، علی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 161-189]

  • عزیزپوریان، علی حسن ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

غ

  • غرایاق زندی، حسن تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • غضنفری، فیروزه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

ف

  • فرخی، نورعلی تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

  • فرخی، نورعلی ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • فرهنگ رنجبر، مهرنوش طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

ق

  • قاسم زاده، عباس ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

  • قدم پور، عزت اله بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

ک

  • کارشکی، حسین بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • کاویانی، الهام ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • کدیور، پروین شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • کدیور، پروین رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • کرد نوقابی، رسول ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • کرم افروز، محمدجواد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • کوشکی، شیرین ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • کوهی، محمد ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

گ

  • گرامی پور، مسعود کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • گراوند، یاسر ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

  • گروسی، سعیده فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 165-203]

ل

  • لاری، نرجس ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

م

  • مازندرانی، سمیه فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]

  • محمدی، کوروش ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • محمدی، گلاویژ ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

  • مرادیانی گیزه رود، سیده خدیجه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • مسعودی فرید، حبیب بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

  • مقدسین، مریم کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • مقدم زاده، علی مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • مقدم زاده، علی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • ملکیان، فرامرز ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]

  • منظمی تبار، فریبا ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • موسوی، امین مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • موسی زاده، زهره بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

ن

  • نظامی، مینا رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • نقش، زهرا ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

  • نقش، زهرا رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • نوری، ربابه رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

ه

  • هنری، حبیب ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 97-125]

ی

  • یاوری کاتب، میثم تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • یعقوبی، ابوالقاسم ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • یوسفی، رحیم ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]

  • یونسی، جلیل مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

login