آ
-
آزادمنش، حمیرا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
-
آقاپور، بایرام
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
آهنی، زهرا
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
ا
-
احدی، حسن
تحلیل ویژگیهای روانسنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]
-
احدی، حسن
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
-
احمد نیا، هادی
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
اخوی، زهره سادات
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
استاجی، معصومه
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
اسدی، رقیه
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
-
افشاریان، ندا
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]
-
افضلی، افشین
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
اکرادی، احسان
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
امین خندقی، مقصودد
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
اورکی، محمد
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
ب
-
بیتا، فاطمه
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
-
بیرامی، منصور
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
-
برجعلی، احمد
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
برجعلی، احمد
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
بشارت، محمد علی
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
بقاییان، معصومه
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
-
بهرامی، لیلا
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
بهرامی، لیلا
معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]
پ
-
پاک مهر، حمیده
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
پورآتشی، مهتاب
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
-
پورشریفی، حمید
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
-
پورشهریار، حسین
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
ت
-
ترشابی، ملیحه
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
تمیزی، نوشین
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
ث
-
ثنائی فر، فرهاد
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
ج
-
جمالی زواره، شکوه
ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران) [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 165-187]
-
جهان، فائزه
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
چ
-
چگینی، علی اصغر
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
ح
-
حاجی علیزاده، کبری
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
حبیبی، حمدالله
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
حسین چاری، مسعود
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
خ
-
خدایاری، سعید
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
خوش نشین، زهره
روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]
د
-
درتاج، فریبرز
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
درتاج، فریبرز
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
درتاج، فریبرز
تحلیل ویژگیهای روانسنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]
-
درتاج، فریبرز
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]
-
دلاور، علی
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
دلاور، علی
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
دلاور، علی
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
ر
-
رحیمی، علی
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
رحیمیان، حمید
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
رسول زاده طباطبایی، کاظم
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
رشید، خسرو
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
رضایی، اکبر
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
رفیعی پور، امین
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
رویایی، زهرا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
ز
-
زرانی، فریبا
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
زمانی، اصغر
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
س
-
سعیدی رضوانی، محمود
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
سلیمی، اسمعیل علی
شیوه های ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]
-
سماوی، سید عبدالوهاب
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
سنایی پور، محمد حسین
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
-
سواری، کریم
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
ش
-
شیرزاد، زینب
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]
-
شفیع آبادی، عبداله
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
شکری، امید
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
شکری، امید
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
-
شهیدی، شهریار
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
شهیدی، فرشته
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
ض
-
ضیایی، سیده سلیل
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
ع
-
عباسی، هادی
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
عباس پور، عباس
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
عباس پور، عباس
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
عبدالله پور، محمد آزاد
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
عبداله پور، محمد آزاد
تحلیل ویژگیهای روانسنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]
-
عروتی موفق، علی اکبر
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
عسگری، علی
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
عندلیب کورایم، مرتضی
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
غ
-
غرایاق زندی، حسن
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
غفاری، زهرا
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
-
غلامی، مینا
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
ف
-
فاطمی، ماریا
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
فرخی، نورعلی
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
فرخی، نور علی
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
فرخی، نور علی
معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
فلسفی نژاد، محمد رضا
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
ق
-
قره تپه ای، زهرا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
ک
-
کارشکی، حسین
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]
-
کارشکی، حسین
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
کارشکی، حسین
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
-
کردنوقابی، رسول
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
کمالی، فاطمه
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
کوهی، محمد
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
ل
-
لواف، هانیه
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
م
-
مجتبی زاده، محمد
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
محمدی، نوراله
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
-
محمدزاده، سروه
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
مقدم، اعظم
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
مقدم زاده، علی
روش بهینه هموارسازی دادهها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمونهای جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]
-
مقدم زاده، علی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
مینائی، اصغر
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
-
منشئی، غلامرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
-
مهرام، بهروز
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]
-
مهرپور، آناهیتا
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
مهرصفر، امیرحسین
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
مهرگان، محمدرضا
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
موتابی، فرشته
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
موحدی محصل طوسی، مرضیه
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
موفق، خلیل
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
مونسی طوسی، هادی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
ن
-
نادی، محمدعلی
ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران) [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 165-187]
-
نعمت الله زاده ماهانی، کاظم
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
ه
-
هاشمی، تورج
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
-
هماینی دمیرچی، امین
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
یونسی، جلیل
کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]