ا
-
احمدی، سید احمد
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
-
ادیبی، زهرا
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
ایزانلو، بلال
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
-
اسکندری، حسین
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]
-
اسماعیلی، کوروش
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
اعتمادی، عذرا
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
-
افضلی، افشین
فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]
-
افضلی، مهناز
فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]
ب
-
بازرگان، عباس
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
-
بختیاری فایندری، منصوره
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]
-
بذرافشان، محمدرضا
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]
-
بذرافشان مقدم، مجتبی
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]
-
برآبادی، اعظم
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
-
بیرامی، منصور
ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-20]
-
برجعلی، احمد
بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]
-
برجعلی، احمد
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]
-
بزرگمنش، کاملیا
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس " تابآوریخانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]
-
بهرامی، فاطمه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
پ
-
پیرخائفی، علیرضا
طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]
-
پورشهریار، حسین
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
ت
-
تدریس تبریزی، معصومه
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]
-
تقوی، سعیده
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
ج
-
جباری، ثریا
ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]
چ
-
چگینی، مریم
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
-
چگینی، نسرین
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
ح
-
حاتمی، جواد
بررسی تفاوت نمرات نفرات برتر گروههای آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی در کنکور سراسری 1390 بر اساس سطوح شناختی بلوم [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 163-176]
-
حیدری نسب، لیلا
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
-
حیرت، عاطفه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
-
حرفه دوست، منصور
ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]
-
حسین چاری، مسعود
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]
-
حسین چاری، مسعود
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
خ
-
خرمائی، فرهاد
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]
-
خزائی، آذر
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
-
خزائی، ثریا
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
د
-
درتاج، فریبرز
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
-
دلاور، علی
فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]
-
دلاور، علی
بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]
-
دلاور، علی
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
-
دلاور، علی
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
-
دلاور، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
-
دلاور، علی
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]
ر
-
رضایی، احمد
بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]
-
رضاخانی، سیمین دخت
ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]
-
رضوانی فر، شیرین
بررسی تفاوت نمرات نفرات برتر گروههای آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی در کنکور سراسری 1390 بر اساس سطوح شناختی بلوم [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 163-176]
-
رعایی، فرزانه
ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]
-
رفیع پور، ابوالفضل
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
ز
-
زارع، حسین
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
زهراکار، کیانوش
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس " تابآوریخانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]
س
-
ستاری، بهزاد
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
-
سیدصالحی، محمد
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
-
سلطانی، اسماعیل
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]
-
سلگی، محمد
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]
-
سنجری، شهرزاد
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
-
سهیلی، فریبا
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
ش
-
شقاقی، فرهاد
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
شکری، امید
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
-
شهلائی، جواد
تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]
ص
-
صادقی، ناهید
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
-
صالح صدق پور، بهرام
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
-
صیامی، لیلا
بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]
-
صفارینیا، دکتر مجید
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]
-
صفرخانی، مریم
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]
ط
-
طاهری، مرتضی
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]
-
طباطبایی جبلی، زهرا
بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]
ع
-
عابدینی، حسن
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
عبدلی، فهیمه
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
علی اکبری دهکردی، مهناز
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]
-
علی پور، احمد
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
علیزاده، حمید
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
علی محمدی، معصومه
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
ف
-
فاتحی زاده، مریم السادات
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
-
فرامرزپور، نوشین
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
-
فرخی، الهام
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]
-
فرخی، نورعلی
ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]
-
فرخی، نورعلی
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
-
فرزاد، ولی ...
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
-
فرمانی، اعظم
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]
ک
-
کارشکی، حسین
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]
-
کیامنش، علیرضا
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]
-
کاوسی، امیر
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
-
کرمی، خبات
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس " تابآوریخانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]
-
کلانتر کوشه، سید محمد
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]
گ
-
گل پرور، محسن
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
گنجی، کامران
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
م
-
محمدی، سحر
طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]
-
محمد جانی، هیوا
ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]
-
محمدی سلیمانی، محمدرضا
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
-
مرادی، رحیم
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
-
مصاحبی، محمد رضا
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
مقدسین، مریم
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
-
مقدم زاده، علی
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
-
مکیان، راضیه السادات
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]
-
ملکی، بهرام
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
مینائی، اصغر
کاربرد مدل اندازهگیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازهگیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]
-
مینائی، اصغر
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]
-
مهاجر، یحیی
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
-
موحدی، یزدان
ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-20]
ن
-
نیلی، محمد رضا
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
و
-
واحدی، شهرام
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]
ی
-
یوسفی افراشته، مجید
بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]
-
یونسی، جلیل
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]