آ

  • آزمون اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]

  • آموزش راهبردهای خودتنظیمی ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمال‌کاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 105-132]

  • آموزش عالی شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]

  • آموزش عالی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

  • آموزش عالی تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

ا

  • اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]

  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • ارزیابی عملکرد تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

  • استقراء تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • اضطراب امتحان نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]

  • اعتبار تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • اعتبار خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]

  • اعتبار سنجی ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • الگوی فرزندپروری بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]

  • اندازه اثر فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

  • انگیزش تحصیلی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

  • اهمال‌کاری تحصیلی ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمال‌کاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 105-132]

ب

  • باشگاه پژوهشگران ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • برنامه درسی الکترونیکی سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]

پ

  • پایایی برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • پایایی بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • پایایی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]

  • پایایی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • پایایی اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]

  • پایایی بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]

  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]

  • پایایی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]

  • پرسشنامه الگوی ارتباط والد-فرزند بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]

  • پژوهش کیفی تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • پیش‌بینی پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

  • پیشرفت تحصیلی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

  • پیوند عضو ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]

ت

  • تجارب هیجانی تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • تحلیل سلسله مراتبی تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

  • تحلیل شغل برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • تحلیل عاملی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]

  • تحلیل عاملی تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • تحلیل عاملی ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]

  • تحلیل عاملی اکتشافی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • تحلیل عاملی تأییدی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]

  • تحلیل گفتمان بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

  • تحلیل محتوای کیفی تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • تعامل سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]

  • تغییرناپذیری عاملی سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]

  • تفکر انتقادی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

  • تیمز سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]

ج

  • جوان ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

خ

  • خصوصیات روان‌سنجی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]

  • خود تنظیمی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

  • خودکارآمدی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

د

  • دانش‏آموزان دبستانی فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]

  • دانش‏آموزان دورة راهنمایی بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]

  • دانشجویان اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]

  • درمان خاطره‌گویی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]

  • دروس معارف اسلامی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

ر

  • راهبردهای شناختی هنجاریابی پرسش‌نامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مک‌اینری بر روی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]

  • راهبردهای شناختی و فرآشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]

  • راهبردهای فراشناختی هنجاریابی پرسش‌نامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مک‌اینری بر روی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]

  • راهبردهای یادگیری اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]

  • راهبردهای یادگیری فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

  • رتبه بندی تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

  • رگرسیون پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

  • روان‌سنجی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • روان‌شناسی گفتمانی بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

  • روایی بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • روایی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]

  • روایی تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • روایی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • روایی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

  • روایی ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]

  • روایی اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]

  • روایی بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]

  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]

  • روش‏های درمانی نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]

  • روش های سنجش رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]

  • رویکردهای یادگیری رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]

ز

  • زبان بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

س

  • ساختار عاملی بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • ساخت و اعتبار یابی مقیاس ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]

  • سازگاری پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

  • سرمایۀ فکری شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]

  • سنجش بهره‏وری ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]

  • س هنجاریابی هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]

  • سوگیری فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

  • سوگیری گزارش دهی فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

ش

  • شبکه‌های عصبی مصنوعی پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

  • شیوع فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]

ع

  • عناصر تعامل سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]

  • عوامل بیرونی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

  • عوامل درونی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

ف

  • فرا تحلیل فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

  • فرا تحلیل فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

  • فراتحلیل اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]

  • فراتحلیل نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]

  • فرهنگ بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

ق

  • قیاس تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

ک

  • کارکرد افتراقی سئوال سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]

  • کلاس اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]

  • کودکان هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]

  • کودکی میانه ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]

  • کیفیت ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

گ

  • گرایش به تفکر انتقادی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

  • گفتمان بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

م

  • مؤلفه‌های واریانس برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • محتوا تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • مدیریت سرمایۀ فکری شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]

  • مقیاس ارضای نیازهای بنیادین عمومی (BNSG-S) مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • مقیاس باورهای دینی مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]

  • مقیاس بندی چند بعدی مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]

  • مقیاس خانواده‌گرایی بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • مقیاس خودکارآمدی عمومی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]

  • مقیاس دلبستگی ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]

  • مقیاس رفتارهای یادگیری بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]

  • مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]

  • مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]

ن

  • نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • نظریه تعمیم‌پذیری برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • نظریه سئوال سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]

  • نظریۀ ضمنی هوش (باور هوشی) بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]

  • نظم‌جویی هیجان تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

و

  • واژگان کلیدی: آزمون بندر- گشتالت II هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]

  • واژگان کلیدی: آموزش الکترونیکی سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]

  • واژگان کلیدی: اعتبار رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

  • واژگان کلیدی:اعتبار ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]

  • واژگان کلیدی: بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]

  • واژگانکلیدی: پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]

  • واژگان کلیدی: تحلیل عاملی تأییدی سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]

  • واژگان کلیدی: ساخت و هنجاریابی ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]

  • ویژگی شخصیتی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]

  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]

  • ویژگی‌های روان‌شناختی پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

ه

  • هنجار یابی هنجاریابی پرسش‌نامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مک‌اینری بر روی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]

  • هیجان پیشرفت اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]

ی

  • یادگیری اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]

login