آ
-
آزمون
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]
-
آموزش راهبردهای خودتنظیمی
ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 105-132]
-
آموزش عالی
شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]
-
آموزش عالی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
-
آموزش عالی
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
ا
-
اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
فراتحلیل مطالعات همهگیریشناسی اختلال نارساییتوجه / بیشفعالی در دانشآموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
-
ارزیابی عملکرد
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
-
استقراء
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
-
اضطراب امتحان
نقدی روششناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روشهای درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]
-
اعتبار
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
اعتبار
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]
-
اعتبار سنجی
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
-
الگوی فرزندپروری
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]
-
اندازه اثر
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
-
انگیزش تحصیلی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
-
اهمالکاری تحصیلی
ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 105-132]
ب
-
باشگاه پژوهشگران
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
-
برنامه درسی الکترونیکی
سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]
پ
-
پایایی
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
-
پایایی
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]
-
پایایی
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
پایایی
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]
-
پایایی
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]
-
پایایی
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]
-
پایایی
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]
-
پرسشنامه الگوی ارتباط والد-فرزند
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]
-
پژوهش کیفی
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
-
پیشبینی
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
-
پیشرفت تحصیلی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
-
پیوند عضو
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]
ت
-
تجارب هیجانی
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
تحلیل سلسله مراتبی
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
-
تحلیل شغل
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
-
تحلیل عاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]
-
تحلیل عاملی
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
تحلیل عاملی
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
تحلیل عاملی تأییدی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
-
تحلیل گفتمان
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
-
تحلیل محتوای کیفی
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
-
تعامل
سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]
-
تغییرناپذیری عاملی
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]
-
تفکر انتقادی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
-
تیمز
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]
ج
-
جوان
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
خ
-
خصوصیات روانسنجی
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]
-
خود تنظیمی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
-
خودکارآمدی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
د
-
دانشآموزان دبستانی
فراتحلیل مطالعات همهگیریشناسی اختلال نارساییتوجه / بیشفعالی در دانشآموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]
-
دانشآموزان دورة راهنمایی
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]
-
دانشجویان
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]
-
درمان خاطرهگویی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]
-
دروس معارف اسلامی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
ر
-
راهبردهای شناختی
هنجاریابی پرسشنامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]
-
راهبردهای شناختی و فرآشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]
-
راهبردهای فراشناختی
هنجاریابی پرسشنامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]
-
راهبردهای یادگیری
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]
-
راهبردهای یادگیری
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
-
رتبه بندی
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
-
رگرسیون
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
-
روانسنجی
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
روانشناسی گفتمانی
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
-
روایی
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
-
روایی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]
-
روایی
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
روایی
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
روایی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
-
روایی
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]
-
روایی
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]
-
روایی
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]
-
روایی
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]
-
روشهای درمانی
نقدی روششناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روشهای درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]
-
روش های سنجش
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
-
رویکردهای یادگیری
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
ز
-
زبان
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
س
-
ساختار عاملی
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
-
ساخت و اعتبار یابی مقیاس
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]
-
سازگاری
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
-
سرمایۀ فکری
شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]
-
سنجش بهرهوری
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]
-
س هنجاریابی
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]
-
سوگیری
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
-
سوگیری گزارش دهی
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
ش
-
شبکههای عصبی مصنوعی
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
-
شیوع
فراتحلیل مطالعات همهگیریشناسی اختلال نارساییتوجه / بیشفعالی در دانشآموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]
ع
-
عناصر تعامل
سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]
-
عوامل بیرونی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
-
عوامل درونی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
ف
-
فرا تحلیل
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
-
فرا تحلیل
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
-
فراتحلیل
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات همهگیریشناسی اختلال نارساییتوجه / بیشفعالی در دانشآموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]
-
فراتحلیل
نقدی روششناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روشهای درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]
-
فرهنگ
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
ق
-
قیاس
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
ک
-
کارکرد افتراقی سئوال
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]
-
کلاس
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]
-
کودکان
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]
-
کودکی میانه
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]
-
کیفیت
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
گ
-
گرایش به تفکر انتقادی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
-
گفتمان
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
م
-
مؤلفههای واریانس
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
-
محتوا
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
-
مدیریت سرمایۀ فکری
شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]
-
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین عمومی (BNSG-S)
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
مقیاس باورهای دینی
مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]
-
مقیاس بندی چند بعدی
مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]
-
مقیاس خانوادهگرایی
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
-
مقیاس خودکارآمدی عمومی
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]
-
مقیاس دلبستگی
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]
-
مقیاس رفتارهای یادگیری
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]
-
مقیاس کارکردهای خاطرهگویی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]
-
مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
ن
-
نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
نظریه تعمیمپذیری
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
-
نظریه سئوال
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]
-
نظریۀ ضمنی هوش (باور هوشی)
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]
-
نظمجویی هیجان
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
و
-
واژگان کلیدی: آزمون بندر- گشتالت II
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]
-
واژگان کلیدی: آموزش الکترونیکی
سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]
-
واژگان کلیدی: اعتبار
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
-
واژگان کلیدی:اعتبار
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]
-
واژگان کلیدی: بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]
-
واژگانکلیدی: پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]
-
واژگان کلیدی: تحلیل عاملی تأییدی
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]
-
واژگان کلیدی: ساخت و هنجاریابی
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]
-
ویژگی شخصیتی
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
-
ویژگیهای روانشناختی
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
ه
-
هنجار یابی
هنجاریابی پرسشنامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]
-
هیجان پیشرفت
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]
ی
-
یادگیری
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]