آ
-
آگاهی فراشناخت
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
-
آگاهی فراشناختی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
آمادگی برای تغییر
ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 61-82]
-
آماره برازش شخص Up
دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]
-
آیندهپژوهی
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
-
آیندهپژوهی اقدامگرا
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
-
آینده نگری
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]
ا
-
اختلال رسانه های اجتماعی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
ا ختلال طیف اتیسم
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
-
ارزشیابی
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای ارزشیابی اعضای هیئتعلمی در بعد آموزش [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 199-225]
-
ارزش درونی
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
ارزش کاربردی- دستیابی
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]
-
اعتبار یابی
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
اعتبار یابی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
اعتباریابی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
اعتباریابی
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]
-
اعضای هیئتعلمی
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای ارزشیابی اعضای هیئتعلمی در بعد آموزش [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 199-225]
-
اقدامپژوهی
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
-
الگوهای پاسخ ناهمسان
دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]
-
ایمنی در رانندگی
سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]
-
اندازه اثر
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
انعطاف پذیری روانی
طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]
-
اهداف پیشرفت
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
ب
-
بافت فرهنگی
ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندیهای منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 55-85]
-
بین متنیت
سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]
پ
-
پایایی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]
-
پایایی
ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]
-
پایاسازی
ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 61-82]
-
پرسشنامه
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]
-
پرسشنامه FTF
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]
-
پرسشنامه خودشیفتگی
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]
-
پرسشنامه سلامت روان بر اساس آموزه های اسلامی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
ت
-
تابع آگاهی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
تحلیل عاملی
ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]
-
تحلیل عامل اکتشافی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
-
تحلیل عامل تأییدی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]
-
تحلیل عامل تاییدی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرسزا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 87-113]
-
تحلیل وظیفه شناختی
سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]
-
ترک خدمت
شناسایی عوامل موثر بر درهمتنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-197]
-
تصویرسازی حرکتی
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
تعارضات زناشویی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانهی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 173-194]
-
تفکر استراتزیک
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]
-
تفکر سیستمی
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]
-
توانمندیهای منش
ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندیهای منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 55-85]
ج
-
جذب و انتخاب
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
چ
-
چکلیست رفتارهای اتیستیک
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
ح
-
حکمرانی خوب
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]
-
حوادث ترافیکی
سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]
د
-
دادههای چندارزشی
دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]
-
دانش آموز
سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]
-
دانش آموزان
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
دانش آموزان
فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]
-
دانشجویان
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرسزا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 87-113]
-
دختر
طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]
-
درگیری پژوهشی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]
-
درهمتنیدگی شغلی
شناسایی عوامل موثر بر درهمتنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-197]
ذ
-
ذهنآگاهی
ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]
ر
-
رایانه
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]
-
روایی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]
-
روایی
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]
-
رواسازی
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
روانسنجی
طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]
-
روانسنجی
ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]
-
روانشناسی مثبت
ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندیهای منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 55-85]
-
روایی و پایایی
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
س
-
ساختار عاملی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
ساختار عاملی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
ساختار عاملی تاییدی
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه دلاویر
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
سبک پاسخدهی
دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]
-
سرسختی تحصیلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
سرمایه روانشناختی تحصیلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]
ش
-
شاخص
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای ارزشیابی اعضای هیئتعلمی در بعد آموزش [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 199-225]
-
شاخصهای روانسنجی
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
شخصیتی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
شناختی-رفتاری
فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]
-
شهرداریهای میانه
سنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]
ط
-
طرد همسالان
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
طلاق
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانهی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 173-194]
ع
-
عاطفی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
عاملیابی
ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 61-82]
-
عملکرد تحصیلی
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
فراتحلیل
فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]
-
فراترکیب
شناسایی عوامل موثر بر درهمتنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-197]
-
فضای مجازی
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]
-
فضائل
ساخت و رواسازی پرسشنامۀ توانمندیهای منش ایرانیان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 55-85]
ق
-
قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی
سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]
ک
-
کد گذاری
سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]
-
کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
کلیدواژگان: روایی و پایایی
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
-
کودکان
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
م
-
مدل پاسخ مدرج
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
مدل سرکوال
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
مراکز آموزش عالی جهاد کشاورزی
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
-
مربیان مهد کودک
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
-
مشکلات رشدی - رفتاری
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]
-
مشکلات روان شناختی
فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]
-
معلم ابتدایی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
مقیاس ارزش ذهنی تکلیف
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
ن
-
نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیتهای استرسزا
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرسزا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 87-113]
-
نظریه داده بنیاد
سنجش و کدگذاری در مقالات کیفی: روشهای خطی و استاندارد سنتی در مقابل روشهای بین متنی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 1-29]
-
نظریه سوال پاسخ
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
نظریه سوال-پاسخ
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
نظریۀ جدید سؤال پاسخ
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
نوجوان
ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 123-152]
-
نوجوانان
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در نوجوانان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 31-53]
-
نوجوانان
طراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]
و
-
واژگان کلیدی: انگیزه مشاوره
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانهی طلاق [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 173-194]
-
واژه های کلیدی: نزدیکی روابط
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
ویژگی های روانسنجی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
ویژگیهای روانسنحی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
ویژگی های شناختی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
ه
-
همیار پلیس
سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران) [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 105-121]