آ
-
آدلر
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]
-
آزمون ریاضی
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
-
آمادگی برای بیحوصلگی
ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-20]
-
آموزش عالی
بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]
ا
-
احترام و الگوینقش
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]
-
اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 69-101]
-
ارزشیابی
کاربرد مدل اندازهگیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازهگیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]
-
ارزشهای اخلاقی
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]
-
ازدواج
طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]
-
استرس شغلی
بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]
-
استقامت
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]
-
اعتبار
ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 177-192]
-
افت تحصیلی
فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]
-
امتحان تشریحی
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 211-225]
ب
-
باورهای کارآمدی تدریس ریاضی
ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]
-
بصیرت و چشمانداز
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]
-
بعد
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
-
بهزیستی اجتماعی
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]
-
بهزیستی معنوی
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 130-149]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]
-
پایایی
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
پایایی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
-
پایایی
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]
-
پایایی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس " تابآوریخانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 177-192]
-
پایایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]
-
پایایی
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 119-138]
-
پایایی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 110-120]
-
پایه هشتم
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 1-24]
-
پرسشنامه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
-
پرسشنامه هیجانهای پیشرفت (AEQ)
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 31-53]
-
پیشرفت تحصیلی
فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]
ت
-
تابآوری خانواده
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس " تابآوریخانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]
-
تحلیل عاملی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 110-120]
-
تحلیل عامل اکتشافی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس " تابآوریخانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 119-138]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]
-
تحلیل عامل تاییدی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس " تابآوریخانواده " سیکسیبی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 133-156]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]
-
تربیت بدنی
تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 29-41]
-
تسهیم دانش و اشتراک سازمانی
تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 29-41]
-
تصحیح سؤالات
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 211-225]
-
تصمیم گیری
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
-
تئوری انتخاب
طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]
ج
-
جدایی روانشناختی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 110-120]
ح
-
حرفه ای و فردی
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
خ
-
خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 27-54]
-
خودناتوانسازی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]
-
خوشه
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
د
-
دادههای دو ارزشی
تفکیک ابعاد متعامد از خوشههای سوال بر اساس هشت روش تعیین بعد در داده-های دو ارزشی: مورد آزمون ریاضی رشته ریاضی فیزیک کنکور 92-91٭ [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 207-240]
-
دانشآموزان
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 189-210]
-
دانشآموزان دوره دبیرستان
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 177-192]
-
دانشجویان
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 31-53]
-
دانشجویان ایرانی
ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-20]
-
دبیران استان سمنان
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 211-225]
-
درمانهای غیر دارویی
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 69-101]
-
درنگ
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]
ر
-
راش
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 189-210]
-
رضایت
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]
-
رضایت از کیفیت خدمات
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]
-
روایی
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
روایی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
-
روایی
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه بهزیستی اجتماعی در زنان و مردان ساکن شهر تهران [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 115-132]
-
روایی
ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]
-
روایی
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 119-138]
-
روایی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 110-120]
-
روایی سازه
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]
-
روایی سازه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]
-
روایی محتوایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 189-210]
-
روانشناسی کنترل بیرونی
طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]
-
روشهای سنجش
بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]
ز
-
زوجین
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
س
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 1-20]
-
سالمندان
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 130-149]
-
سبک زندگی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 149-173]
-
سبک زندگی
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]
-
سبکهای یادگیری
بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]
-
سرای سالمندان
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 130-149]
-
سرمایه معنوی
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 130-149]
-
سفرهای هوایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]
-
سمپاد
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 189-210]
ش
-
شرکت هواپیمایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 103-128]
-
شکیبایی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]
-
شیوه بیان خشم
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]
ص
-
صفت - حالت خشم
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]
ط
-
طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 139-158]
-
طرح درس مبتنی بر روش معمولی
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 139-158]
ظ
-
ظرفیتها و قابلیتها
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
ع
-
عزت نفس آشکار
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
عزت نفس ناآشکار
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
عملکرد ریاضی
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 1-24]
-
عوامل سازمانی
بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 23-43]
-
فراتحلیل
بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 69-101]
-
فشار روانی حرفه ای
بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 173-193]
-
فعالیتهای نوآوری
تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 29-41]
ک
-
کشورهای منطقه
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 1-24]
-
کلید واژه ها : احساس تعلق به مدرسه
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 119-138]
-
کنترل عمل
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]
-
کودکان 4 تا 12 سال
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]
-
کودک و نوجوان
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 1-29]
گ
-
گاردنر
ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]
م
-
متعالی شدن
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 83-99]
-
مدیریتی
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
-
مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته
ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]
-
مدلپردازی راش
کاربرد مدل اندازهگیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازهگیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]
-
مدل های چندارزشی نظریه سوال-پاسخ
ویژگی های روانسنجی باورهای کارآمدی در تدریس ریاضی با استفاده از مدل اعتبار پارهای تعمیم یافته [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 157-178]
-
مطالعه TIMSS
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 1-24]
-
مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 177-192]
-
مقیاس تجدیدنظر شدۀ کنترل عمل
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کنترل عمل [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 61-81]
-
مقیاس حروف الفبای نام (آیپیتی)
بررسی مقدماتی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترجیح حروف الفبای نام (آیپیتی) برای سنجش عزت نفس نا آشکار [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 101-123]
-
مقیاس علاقه اجتماعی
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 50-65]
-
مهارتهای ارتباطی
ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 21-44]
-
مهارتهای دیداری-حرکتی
کاربرد مدل اندازهگیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازهگیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]
ن
-
نرم
ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]
-
نظریه کنترل– ارزش
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 31-53]
-
نفوذ آرمانی
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 43-60]
-
نگرش به خواندن والدین
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 27-54]
-
نگرش دانش آموزان به خواندن
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1393، صفحه 27-54]
و
-
ویژگیهای اندازهگیری
کاربرد مدل اندازهگیری راش در ارزشیابی ویژگیهای اندازهگیری آزمون مهارتهای دیداری- حرکتی(TVMS-R) [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 77-114]
-
ویلیام گلاسر
طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]
ه
-
هیجانهای یادگیری
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 31-53]
-
هفت عادت مخرب
طراحی، ساخت و اعتباریابی مقیاس کیفیت روابط زناشویی با تأکید بر تئوری انتخاب گلاسر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 45-76]
-
همسانی درونی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 97-117]
-
هوش
ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]
-
هوش چندگانه
ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر [دوره 5، شماره 18، 1393، صفحه 179-206]
ی
-
یادداری
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 139-158]
-
یادگیری
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 20، 1393، صفحه 139-158]
-
یادگیری دانشجویان
بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان [دوره 5، شماره 17، 1393، صفحه 125-148]