بهرامیان، افروز
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]
پ
پاک مهر، حمیده
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
پورشهریار، حسین
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
ت
توانگر روستا، مینا
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
ج
جعفری نژاد، هادی
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
جمالی پاقلعه، سمیه
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
حجازی، الهه
مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]
حسنی، جعفر
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
حیدری، محمود
ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 105-132]
د
در تاج، فریبرز
نقدی روششناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روشهای درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]
در تاج، فریبرز
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
دلاور، علی
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]
دلاور، علی
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]
دلاور، علی
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
دلاور، علی
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
ر
رجبی، غلامرضا
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
رحیمی، چنگیز
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]
رحیمی، حمید
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
رضایی، اکبر
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]
زوار، تقی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]
س
سلطانی نژاد، مهرانه
نقدی روششناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روشهای درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]
ش
شریفی، محمد
شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]
شوشتری، مژگان
هنجاریابی پرسشنامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]
ص
صمدیان، زهره
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
ط
طالع پسند، سیاوش
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
ع
عابدی، احمد
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]
عابدی، احمد
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
عادی پور، محبوبه
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]
عباس پور، عباس
شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]
عبدالهی، حسین
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]
عرفانی آداب، الهام
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]
علیزاده، ابراهیم
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
غفاری جعفر زادگان، فیروزه
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]
غنایی چمن آباد، علی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
ف
فرانی، اعظم
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]
فرخی، نورعلی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
ق
قائمی، فاطمه
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]
قادری شیخی آبادی، مریم
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
ک
کرمی، مرتضی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
محبی نورالدین وند، محمدحسین
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
محمدی، نوراله
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]
مصر آبادی، جواد
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]
مطیعی، حورا
ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 105-132]
مظاهری، محمدعلی
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]
مهاجر، یحیی
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
مومنی راد، اکبر
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
میردورقی، فاطمه
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]
مینایی، اصغر
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]
ن
نجفی، محمود
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]
نقش، زهرا
مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]
ه
هادیان فرد، حبیب
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]
ی
یوسفی، یوسف
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]