ا

  • اسکندری، حسین بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روان‌شناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]

  • اعتماد، جلیل ........................... [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 45-68]

  • افلاک سیر، عبدالعزیز بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]

  • امینی، محمد بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

ب

  • بازرگان، عباس ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]

  • باقری، فریبرز بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]

  • بشارت، محمدعلی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]

  • بهرامیان، افروز هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]

پ

  • پاک مهر، حمیده رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

  • پورشهریار، حسین پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگی‌های روان‌شناختی با استفاده از مدل‌های رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]

ت

  • توانگر روستا، مینا ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

ج

  • جعفری نژاد، هادی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]

  • جمالی پاقلعه، سمیه ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]

  • جوکار، بهرام ........................... [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 45-68]

ح

  • حجازی، الهه مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]

  • حسنی، جعفر تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظم‌جویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]

  • حیدری، محمود ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمال‌کاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 105-132]

د

  • در تاج، فریبرز نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]

  • در تاج، فریبرز رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]

  • دلاور، علی ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]

  • دلاور، علی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]

  • دلاور، علی ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • دلاور، علی فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

ر

  • رجبی، غلامرضا بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]

  • رحیمی، چنگیز هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]

  • رحیمی، حمید بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

  • رضایی، اکبر اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 1-22]

  • رعایی، فرزانه فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]

  • رونقی، سیمین ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 151-169]

  • زوار، تقی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]

س

  • سلطانی نژاد، مهرانه نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 199-222]

ش

  • شریفی، محمد شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]

  • شوشتری، مژگان هنجاریابی پرسش‌نامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مک‌اینری بر روی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]

ص

  • صمدیان، زهره بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]

ط

  • طالع پسند، سیاوش تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

ع

  • عابدی، احمد بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]

  • عابدی، احمد ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]

  • عادی پور، محبوبه بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 23-40]

  • عباس پور، عباس شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 133-170]

  • عبدالهی، حسین ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 55-76]

  • عرفانی آداب، الهام اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]

  • علیزاده، ابراهیم برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • علیزاده، حمید فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]

غ

  • غفاری جعفر زادگان، فیروزه بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 41-70]

  • غنایی چمن آباد، علی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

ف

  • فرانی، اعظم بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 71-86]

  • فرخی، نورعلی فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

ق

  • قائمی، فاطمه ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 100-111]

  • قادری شیخی آبادی، مریم تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]

ک

  • کرمی، مرتضی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

گ

  • گنجی، کامران فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 179-206]

م

  • محبی نورالدین وند، محمدحسین برآورد پایایی داده‌های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم‌پذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]

  • محمدی، نوراله هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]

  • مصر آبادی، جواد اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 1-54]

  • مطیعی، حورا ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمال‌کاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 105-132]

  • مظاهری، محمدعلی ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 77-99]

  • مهاجر، یحیی ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]

  • مومنی راد، اکبر تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]

  • میردورقی، فاطمه رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 33-54]

  • مینایی، اصغر سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 113-151]

ن

  • نجفی، محمود خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 12، 1392، صفحه 87-104]

  • نقش، زهرا مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]

ه

  • هادیان فرد، حبیب هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 4، شماره 11، 1392، صفحه 170-195]

ی

  • یوسفی، یوسف فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]

login