آ
-
آزمون تیمز پیشرفته (TIMSS)
مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل دادههای آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]
-
آموزش عالی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
-
آموزش عالی
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
ا
-
اختلال افسردگی اساسی
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
-
ارزیابی عملکرد
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
-
استقراء
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
-
اضطراب تعمیمیافته
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]
-
اعتیاد به تلفن همراه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اعتیاد به تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 126-142]
-
اعتبار
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مهارتهای اجرایی برای کودکان پیشدبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 59-78]
-
اعتبار
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباقپذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 76-92]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اعتیاد به تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 126-142]
-
اعتبار سنجی
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
-
اندازه اثر
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
-
اندازهگیری
آزمون همارزی/ تغییرناپذیری روانسنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروههای جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]
-
انطباقپذیری مسیر شغلی
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباقپذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
انگیزش تحصیلی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
ب
-
باز بودن نسبت به تجربهها
مدلیابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربهها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]
-
باشگاه پژوهشگران
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
-
برنامهریزی آموزشی
ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامهریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 144-165]
پ
-
پایایی
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
-
پایایی
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]
-
پایایی
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 1-16]
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامه تابآوری تحصیلیARI [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 17-35]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 35-58]
-
پایایی
ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامهریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 144-165]
-
پایایی
رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 37-55]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]
-
پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی
بررسی ویژگیهای روانسنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 173-192]
-
پژوهش کیفی
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
-
پیشبینی
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
-
پیشرفت تحصیلی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
ت
-
تابآوری تحصیلی
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامه تابآوری تحصیلیARI [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 17-35]
-
تجارب هیجانی
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
تحلیل چندسطحی
مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل دادههای آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]
-
تحلیل حساسیت
مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل دادههای آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]
-
تحلیل دادههای شبکهای
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]
-
تحلیل سلسله مراتبی
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
-
تحلیل شغل
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
-
تحلیل عاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]
-
تحلیل عاملی
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عاملها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 107-126]
-
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 76-92]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
-
تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی
آزمون همارزی/ تغییرناپذیری روانسنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروههای جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]
-
تحلیل گفتمان
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
-
تحلیل محتوای کیفی
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
-
تحلیل موازی
تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عاملها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 107-126]
-
تغییرناپذیری
آزمون همارزی/ تغییرناپذیری روانسنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروههای جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]
-
تفاوتهای سنی و جنسی
آزمون همارزی/ تغییرناپذیری روانسنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروههای جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]
-
تیمز
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 138-170]
ج
-
جوان
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
خ
-
خلاقیت
مدلیابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربهها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]
-
خود تنظیمی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
-
خوددلسوزی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 76-92]
-
خودکارآمدی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
د
-
دانشجویان
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]
-
دروس معارف اسلامی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
ر
-
ریاضیات
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 138-170]
-
راهبردهای یادگیری
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
تأثیر بهکارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 79-106]
-
راهبردهای شناختی
هنجاریابی پرسشنامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]
-
راهبردهای فراشناختی
هنجاریابی پرسشنامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]
-
رتبه بندی
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
-
رگرسیون
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
-
روایی
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
-
روایی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]
-
روایی
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
روایی
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 35-58]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مهارتهای اجرایی برای کودکان پیشدبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 59-78]
-
روایی
تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عاملها [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 107-126]
-
روایی
ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامهریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 144-165]
-
روایی
رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 37-55]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباقپذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 76-92]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]
-
روایی عاملی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 1-16]
-
روایی عاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامه تابآوری تحصیلیARI [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 17-35]
-
روانسنجی
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
روانسنجی
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]
-
روانشناسی گفتمانی
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
-
روش های سنجش
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
-
رویکرد بیزی
مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل دادههای آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]
-
رویکرد سیستمی
ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامهریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 144-165]
-
رویکردهای یادگیری
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
ز
-
زبان
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
س
-
ساخت
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اعتیاد به تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 126-142]
-
ساختار عاملی
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباقپذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
ساختار عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 173-192]
-
سازگاری
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
-
سرعت پردازش اطلاعات
مدلیابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربهها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]
-
سنجش
تأثیر بهکارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 79-106]
-
سنجش تشخیصی شناختی
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 138-170]
-
سوگیری
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
-
سوگیری گزارش دهی
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
ش
-
شبکههای عصبی مصنوعی
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
ط
-
طراحی پرسشنامه
رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 37-55]
-
طراحی مبتنی بر بدیهیات
رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 37-55]
ع
-
عوامل بیرونی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
-
عوامل درونی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
ف
-
فرا تحلیل
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
-
فرا تحلیل
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
-
فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 35-58]
-
فرهنگ
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
-
فرهنگ
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 35-58]
ق
-
قیاس
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
ک
-
کارپوشه الکترونیکی
تأثیر بهکارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 79-106]
-
کیفیت
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
-
کودکان پیشدبستانی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مهارتهای اجرایی برای کودکان پیشدبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 59-78]
گ
-
گفتمان
بررسی نقش و اهمیت روش تحلیل گفتمان در قلمرو روانشناسی گفتمانی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 65-88]
م
-
محتوا
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
-
مدل
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 138-170]
-
مدلهای بازتابی و تجمعی
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]
-
مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
-
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین عمومی (BNSG-S)
مقیاس ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی: پایایی، روایی و تحلیلی عاملی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 147-168]
-
مقیاس اضطراب اجتماعی در نوجوانان
آزمون همارزی/ تغییرناپذیری روانسنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروههای جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]
-
مقیاس باورهای دینی
مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]
-
مقیاس بندی چند بعدی
مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]
-
مقیاس خانوادهگرایی
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
-
مهارتهای اجرایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مهارتهای اجرایی برای کودکان پیشدبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 59-78]
-
موفقیت و شکست
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]
-
مؤلفههای واریانس
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
ن
-
نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
-
نظریه تعمیمپذیری
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
-
نظریه سوال پاسخ
بررسی ویژگیهای روانسنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 173-192]
-
نظریه سؤال- پاسخ (IRT)
مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل دادههای آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]
-
نظریه کلاسیک آزمون (CTT)
مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل دادههای آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008) [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 166-186]
-
نظریۀ ضمنی هوش (باور هوشی)
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس نظریه ضمنی هوش (ITIS) در جامعه دانشجویی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 43-64]
-
نظمجویی هیجان
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
و
-
ویژگی شخصیتی
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 173-192]
-
ویژگیهای روانشناختی
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
ه
-
هیجانهای آموزشی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 118-136]
-
همارزی
آزمون همارزی/ تغییرناپذیری روانسنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروههای جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 194-216]
-
همبودی
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 1-29]
-
هنجار یابی
هنجاریابی پرسشنامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]
-
هوش سیال
مدلیابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربهها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]
-
هوش متبلور
مدلیابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربهها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1392، صفحه 83-116]
-
هوش موفق
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1392، صفحه 1-16]