ا

  • اخوی، زهره سادات ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • ادیبی، زهرا ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

  • استاجی، معصومه تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • اسدی، رقیه کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیت‌شناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]

  • اسکندری، حسین ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]

  • اسماعیلی، کوروش ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]

  • امین خندقی، مقصودد میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • اورکی، محمد ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]

ب

  • برآبادی، اعظم بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]

  • برجعلی، احمد ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]

  • برجعلی، احمد مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • بشارت، محمد علی بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • بقاییان، معصومه تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

  • بیتا، فاطمه بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

پ

  • پاک مهر، حمیده میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • پورشهریار، حسین تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]

  • پورشهریار، حسین ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

ت

  • ترشابی، ملیحه بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • تقوی، سعیده فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]

  • تمیزی، نوشین ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

ج

  • جهان، فائزه سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

چ

  • چگینی، علی اصغر فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • چگینی، مریم نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]

  • چگینی، نسرین نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]

ح

  • حاتمی، جواد بررسی تفاوت نمرات نفرات برتر گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی در کنکور سراسری 1390 بر اساس سطوح شناختی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 163-176]

  • حسین چاری، مسعود بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]

  • حسین چاری، مسعود شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • حیدری نسب، لیلا بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]

خ

  • خزائی، آذر بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]

  • خزائی، ثریا بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]

  • خوش نشین، زهره روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]

د

  • درتاج، فریبرز مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • درتاج، فریبرز تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • دلاور، علی فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]

  • دلاور، علی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]

  • دلاور، علی ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]

  • دلاور، علی تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • دلاور، علی کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیت‌شناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]

ر

  • رسول زاده طباطبایی، کاظم بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • رشید، خسرو سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • رضایی، اکبر سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • رضوانی فر، شیرین بررسی تفاوت نمرات نفرات برتر گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی در کنکور سراسری 1390 بر اساس سطوح شناختی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 163-176]

  • رفیع پور، ابوالفضل بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]

ز

  • زرانی، فریبا ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

س

  • ستاری، بهزاد تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]

  • سعیدی رضوانی، محمود میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • سلگی، محمد ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]

  • سهیلی، فریبا ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]

  • سواری، کریم ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]

  • سیدصالحی، محمد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]

ش

  • شفیع آبادی، عبداله تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • شکری، امید تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]

  • شکری، امید ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • شهلائی، جواد تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]

  • شهیدی، شهریار ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • شهیدی، فرشته تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

ص

  • صفرخانی، مریم بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]

ض

  • ضیایی، سیده سلیل ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

ط

  • طاهری، مرتضی ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]

ع

  • عابدینی، حسن ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

  • عباسی، هادی میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • عبدالله پور، محمد آزاد ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • عبدلی، فهیمه ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

  • عروتی موفق، علی اکبر فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • عسگری، علی بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • علیزاده، حمید ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]

  • علی محمدی، معصومه عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]

غ

  • غفاری، زهرا کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

  • غلامی، مینا تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

ف

  • فرامرزپور، نوشین بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]

  • فرخی، نورعلی عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]

  • فرخی، نورعلی تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

ک

  • کارشکی، حسین ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • کردنوقابی، رسول سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • کلانتر کوشه، سید محمد هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]

  • کمالی، فاطمه شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • کیامنش، علیرضا بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]

گ

  • گل پرور، محسن ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

  • گنجی، کامران فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]

ل

  • لواف، هانیه ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

م

  • محمدزاده، سروه فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • محمدی، نوراله بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

  • مرادی، رحیم بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]

  • مصاحبی، محمد رضا ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

  • مقدسین، مریم بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]

  • مقدم، اعظم تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • مقدم زاده، علی نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]

  • مقدم زاده، علی روش بهینه هموارسازی داده‌ها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمون‌های جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]

  • مکیان، راضیه السادات هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]

  • مهاجر، یحیی عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]

  • مهرپور، آناهیتا شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • موتابی، فرشته ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • موحدی محصل طوسی، مرضیه میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • موفق، خلیل تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • مونسی طوسی، هادی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

  • مینائی، اصغر ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]

  • مینائی، اصغر کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

ن

  • نعمت الله زاده ماهانی، کاظم مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • نیلی، محمد رضا بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]

و

  • واحدی، شهرام بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • یونسی، جلیل ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]

  • یونسی، جلیل کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأت‌علمی نسبت به شیوه‌های متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دوره‌های دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]

login