ا
-
اخوی، زهره سادات
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
ادیبی، زهرا
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
استاجی، معصومه
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
اسدی، رقیه
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
-
اسکندری، حسین
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]
-
اسماعیلی، کوروش
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
امین خندقی، مقصودد
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
اورکی، محمد
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
ب
-
برآبادی، اعظم
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
-
برجعلی، احمد
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]
-
برجعلی، احمد
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
بشارت، محمد علی
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
بقاییان، معصومه
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
-
بیتا، فاطمه
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
پ
-
پاک مهر، حمیده
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
پورشهریار، حسین
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
-
پورشهریار، حسین
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
ت
-
ترشابی، ملیحه
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
تقوی، سعیده
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
-
تمیزی، نوشین
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
ج
-
جهان، فائزه
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
چ
-
چگینی، علی اصغر
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
چگینی، مریم
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
-
چگینی، نسرین
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
ح
-
حاتمی، جواد
بررسی تفاوت نمرات نفرات برتر گروههای آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی در کنکور سراسری 1390 بر اساس سطوح شناختی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 163-176]
-
حسین چاری، مسعود
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
-
حسین چاری، مسعود
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
حیدری نسب، لیلا
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
خ
-
خزائی، آذر
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
-
خزائی، ثریا
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
-
خوش نشین، زهره
روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]
د
-
درتاج، فریبرز
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
درتاج، فریبرز
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
دلاور، علی
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
-
دلاور، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
-
دلاور، علی
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]
-
دلاور، علی
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
دلاور، علی
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
ر
-
رسول زاده طباطبایی، کاظم
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
رشید، خسرو
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
رضایی، اکبر
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
رضوانی فر، شیرین
بررسی تفاوت نمرات نفرات برتر گروههای آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی در کنکور سراسری 1390 بر اساس سطوح شناختی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 163-176]
-
رفیع پور، ابوالفضل
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
ز
-
زرانی، فریبا
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
س
-
ستاری، بهزاد
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
-
سعیدی رضوانی، محمود
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
سلگی، محمد
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 54-95]
-
سهیلی، فریبا
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
سواری، کریم
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
-
سیدصالحی، محمد
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
ش
-
شفیع آبادی، عبداله
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
شکری، امید
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
-
شکری، امید
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
شهلائی، جواد
تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]
-
شهیدی، شهریار
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
شهیدی، فرشته
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
ص
-
صفرخانی، مریم
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]
ض
-
ضیایی، سیده سلیل
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
ط
-
طاهری، مرتضی
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]
ع
-
عابدینی، حسن
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
عباسی، هادی
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
عبدالله پور، محمد آزاد
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
عبدلی، فهیمه
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
عروتی موفق، علی اکبر
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
عسگری، علی
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
علیزاده، حمید
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
علی محمدی، معصومه
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
غ
-
غفاری، زهرا
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
-
غلامی، مینا
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
ف
-
فرامرزپور، نوشین
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
-
فرخی، نورعلی
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
-
فرخی، نورعلی
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
ک
-
کارشکی، حسین
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
کردنوقابی، رسول
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
کلانتر کوشه، سید محمد
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]
-
کمالی، فاطمه
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
کیامنش، علیرضا
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]
گ
-
گل پرور، محسن
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
گنجی، کامران
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
ل
-
لواف، هانیه
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
م
-
محمدزاده، سروه
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
محمدی، نوراله
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
-
مرادی، رحیم
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
-
مصاحبی، محمد رضا
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
مقدسین، مریم
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
-
مقدم، اعظم
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
مقدم زاده، علی
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
-
مقدم زاده، علی
روش بهینه هموارسازی دادهها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمونهای جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]
-
مکیان، راضیه السادات
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]
-
مهاجر، یحیی
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
-
مهرپور، آناهیتا
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
موتابی، فرشته
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
موحدی محصل طوسی، مرضیه
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
موفق، خلیل
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
مونسی طوسی، هادی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
-
مینائی، اصغر
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]
-
مینائی، اصغر
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
ن
-
نعمت الله زاده ماهانی، کاظم
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
نیلی، محمد رضا
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
و
-
واحدی، شهرام
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
یونسی، جلیل
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]
-
یونسی، جلیل
کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]