آ

  • آیتی، محسن اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

ا

  • اتحادی، الهام ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • احمدی، احمد ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • اردستانی، سعید انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]

  • استاجی، معصومه کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

  • اکبرزاده، بهروز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • اکبری، نرگس اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

  • امامقلی وند، فاطمه شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • امیدی، عبدالله انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]

  • امیدیان، مرتضی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • امینی مقدم، یاسمین ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

ب

  • بابانژاد کفشگر، نگار کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

  • باغبان زاده، فزوزان ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • برجعلی، احمد کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

  • برجعلی، احمد تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • برماس، حامد ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • بهروزی، ناصر ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

پ

  • پاشاشریفی، حسن شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • پوراحسان، سمیه کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

  • پوراحمدی، الناز تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

  • پورخاقان، فاطمه برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • پورسردار، فیض اله ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

ت

  • تقی زاده، عباس روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • تقی لو، صادق ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

ث

  • ثانی، مهرناز ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

ج

  • جزایری، رضوان ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • جعفری، حسن ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • جلالی، محسن تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

  • جمالی، احسان تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

ح

  • حاتمی، جواد روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • حاجی علیزاده، کبری ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

  • حاجی یخچالی، علیرضا تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • حسن آبادی، حمیدرضا انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]

خ

  • خاکدال، سعید بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

  • خدایی، ابراهیم مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • خضری آذر، هیمن ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

د

  • درتاج، فریبرز ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

  • دروگر، الهه ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

  • دری، محمدمهدی ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]

  • دلاور، علی کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

  • دلاور، علی ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

ر

  • رازقی مله، هادی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • ربانی پارسا، الهام ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • رحیمی، ریحانه کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • رحیمیان، حمید ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • رضایی، علی محمد ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • رفیع پور، ابوالفضل ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]

  • رمضانی اردی، عمران طراحی و ارزشیابی مدل شایستگی‌های حرفه‌ای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]

  • روشن، رسول تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

ز

  • زارع مقدم، علی اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

  • زارعیان، احسان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و ارزشیابی مدل شایستگی‌های حرفه‌ای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]

س

  • سعادتی، ابوطالب ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • سلیمان نژاد، محمد ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • سیاوشی، الهه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

ش

  • شادفر، افروز ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • شاهوری، شیوا ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • شریفی یگانه، نگار تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • شهنی ییلاق، منیجه تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • شهنی ییلاق، منیجه ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • شیخ الاسلامی، علی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

ص

  • صادقی زمانی، فهیمه تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • صالح صدق پور، بهرام ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

ض

  • ضرغامی، محمد حسین تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

ع

  • عالی پور بیرگانی، سیروس تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • عباس پور، ذبیح اله ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • عزیزی، آرمان ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • عسگری، محمد تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]

  • عقیقی، محمد ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • علی آبادی، خدیجه طراحی و ارزشیابی مدل شایستگی‌های حرفه‌ای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]

  • عموعموها، فاطمه تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]

  • عیسی نژاد، امید ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

غ

ف

  • فاتحی زاده، مریم ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • فانی، شبنم برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • فتحی آشتیانی، علی ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

  • فرامرزی، سالار ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

  • فرخی، نورعلی کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

  • فرخی، نورعلی تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • فرخی، نورعلی تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • فردانش، هاشم روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

ق

  • قبادیان، مسلم ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • قدم پور، عزت اله ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • قنبری، زهرا ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

ک

  • کارگر برزی، حمید ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • کاوه، سمیه مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • کدیور، پروین شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • کربلایی محمد میگونی، احمد ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • کریمی، یوسف بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • کریمیان، نادر بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • کیانی، محبوبه ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

ل

  • لاهیجانیان، زهرا ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

م

  • محسنی تبریزی، علیرضا طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]

  • محمدپور، سمانه ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • محمد رضا، نیلی طراحی و ارزشیابی مدل شایستگی‌های حرفه‌ای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]

  • محمدیاری، قاسم ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • مذبوحی، سعید ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • مرادی، شیدا برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • مرزی، شهناز ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • مصرآبادی، جواد ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • مقدم، سودابه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • مقدم زاده، علی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • مقیمی فیروزآباد، معصومه ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • مکتبی، غلالمحسین ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • مکتبی، غلامحسین ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • مکرمی، مهران کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • مکوند حسینی، شاهرخ ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • ملکاری، بختیار بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • موسوی، امین مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • موسوی، مهری سادات طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]

  • مومنی، عصمت ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

ن

  • نوروزی، امید روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • نیازی، محسن ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

و

  • ولی زاده، مریم ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

ی

  • یارمحمدزاده، پیمان ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • یداللهی، سارا تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • یزدان فر، محسن تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • یزدخواستی، بهجت طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]

  • یونسی، جلیل کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • یونسی، جلیل مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

login