آ
-
آیتی، محسن
اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادامالعمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]
ا
-
اتحادی، الهام
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
احمدی، احمد
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
اردستانی، سعید
انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]
-
استاجی، معصومه
کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
-
اکبرزاده، بهروز
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
اکبری، نرگس
اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادامالعمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]
-
امامقلی وند، فاطمه
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
-
امیدی، عبدالله
انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]
-
امیدیان، مرتضی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
امینی مقدم، یاسمین
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
ب
-
بابانژاد کفشگر، نگار
کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
-
باغبان زاده، فزوزان
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
برجعلی، احمد
کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]
-
برجعلی، احمد
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
برماس، حامد
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
بهروزی، ناصر
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
پ
-
پاشاشریفی، حسن
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
-
پوراحسان، سمیه
کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]
-
پوراحمدی، الناز
تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]
-
پورخاقان، فاطمه
برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]
-
پورسردار، فیض اله
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
ت
-
تقی زاده، عباس
روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]
-
تقی لو، صادق
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
ث
-
ثانی، مهرناز
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
ج
-
جزایری، رضوان
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
جعفری، حسن
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]
-
جلالی، محسن
تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]
-
جمالی، احسان
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
ح
-
حاتمی، جواد
روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]
-
حاجی علیزاده، کبری
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
-
حاجی یخچالی، علیرضا
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]
خ
-
خاکدال، سعید
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]
-
خدایی، ابراهیم
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
خضری آذر، هیمن
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
د
-
درتاج، فریبرز
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
-
دروگر، الهه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس فراشناخت بازیهای آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]
-
دری، محمدمهدی
ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]
-
دلاور، علی
کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]
-
دلاور، علی
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
ر
-
رازقی مله، هادی
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
-
ربانی پارسا، الهام
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
رحیمی، ریحانه
کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]
-
رحیمیان، حمید
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
رضایی، علی محمد
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
-
رفیع پور، ابوالفضل
ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]
-
رمضانی اردی، عمران
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]
-
روشن، رسول
تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]
ز
-
زارع مقدم، علی
اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادامالعمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]
-
زارعیان، احسان
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]
س
-
سعادتی، ابوطالب
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
سلیمان نژاد، محمد
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
-
سیاوشی، الهه
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
ش
-
شادفر، افروز
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
-
شاهوری، شیوا
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
-
شریفی یگانه، نگار
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
شهنی ییلاق، منیجه
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
-
شهنی ییلاق، منیجه
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
-
شیخ الاسلامی، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]
ص
-
صادقی زمانی، فهیمه
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
-
صالح صدق پور، بهرام
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
ض
-
ضرغامی، محمد حسین
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
ع
-
عالی پور بیرگانی، سیروس
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
-
عباس پور، ذبیح اله
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
-
عزیزی، آرمان
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
عسگری، محمد
تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]
-
عقیقی، محمد
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
-
علی آبادی، خدیجه
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]
-
عموعموها، فاطمه
تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]
-
عیسی نژاد، امید
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
ف
-
فاتحی زاده، مریم
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
فانی، شبنم
برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]
-
فتحی آشتیانی، علی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس فراشناخت بازیهای آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]
-
فرامرزی، سالار
ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]
-
فرخی، نورعلی
کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]
-
فرخی، نورعلی
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
فرخی، نورعلی
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
فردانش، هاشم
روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]
-
فلسفی نژاد، محمد رضا
کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]
-
فلسفی نژاد، محمد رضا
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
ق
-
قبادیان، مسلم
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]
-
قدم پور، عزت اله
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]
-
قنبری، زهرا
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
ک
-
کارگر برزی، حمید
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
کاوه، سمیه
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
کدیور، پروین
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
-
کربلایی محمد میگونی، احمد
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
کریمی، یوسف
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]
-
کریمیان، نادر
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]
-
کیانی، محبوبه
ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]
ل
-
لاهیجانیان، زهرا
ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]
م
-
محسنی تبریزی، علیرضا
طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]
-
محمدپور، سمانه
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]
-
محمد رضا، نیلی
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]
-
محمدیاری، قاسم
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
-
مذبوحی، سعید
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
مرادی، شیدا
برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]
-
مرزی، شهناز
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
مصرآبادی، جواد
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
مقدم، سودابه
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
مقدم زاده، علی
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
مقیمی فیروزآباد، معصومه
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
-
مکتبی، غلالمحسین
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
مکتبی، غلامحسین
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
-
مکرمی، مهران
کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]
-
مکوند حسینی، شاهرخ
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
-
ملکاری، بختیار
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]
-
موسوی، امین
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
موسوی، مهری سادات
طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]
-
مومنی، عصمت
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
ن
-
نوروزی، امید
روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]
-
نیازی، محسن
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
و
-
ولی زاده، مریم
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
ی
-
یارمحمدزاده، پیمان
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
یداللهی، سارا
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
یزدان فر، محسن
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
-
یزدخواستی، بهجت
طراحی مدل سنجش ابعاد اجتماعی بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 113-150]
-
یونسی، جلیل
کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]
-
یونسی، جلیل
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]