آ
-
آزمون
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
-
آزمونِ مهارت
ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
-
آموزش راهبردهای خودتنظیمی
ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 105-132]
-
آموزش عالی
شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 133-170]
ا
-
اختلال بیش فعالی همراه نقص توجه
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]
-
اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
فراتحلیل مطالعات همهگیریشناسی اختلال نارساییتوجه / بیشفعالی در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 179-206]
-
اضطراب امتحان
نقدی روششناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روشهای درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 199-222]
-
اعتبار
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 87-104]
-
اعتبار یابی پرسشنامه نگرش به پژوهش
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
-
افسردگی
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
-
الگوی فرزندپروری
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 41-70]
-
انتظارات پیامد
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
-
اهمالکاری تحصیلی
ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 105-132]
ب
-
بافت مفهومی
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
-
برازش مدل
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
برنامه درسی الکترونیکی
سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 151-169]
پ
-
پایایی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
-
پایایی
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
-
پایایی
ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
-
پایایی
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
-
پایایی
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
-
پایایی
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
-
پایایی
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 23-40]
-
پایایی
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 41-70]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-86]
-
پایایی
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 87-104]
-
پرسشنامه الگوی ارتباط والد-فرزند
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 41-70]
-
پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
-
پیوند عضو
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 100-111]
ت
-
تاخیر رضامندی تحصیلی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
-
تحلیل عامل
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
-
تحلیل عاملی
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 100-111]
-
تحلیل عاملی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
-
تحلیل عامل اکتشافی
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
-
تحلیل عامل تأییدی
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
-
تحلیل عاملی تأییدی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
-
تحلیل عاملی تأییدی
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
تحلیل عاملی تأییدی چندگروهی
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
-
تعامل
سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 151-169]
-
تغییرناپذیری ساختار عاملی
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
-
تغییرناپذیری عاملی
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
-
تفکر انتقادی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
-
تیمز
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
ج
-
جنسیت
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
ح
-
حافظه
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
خ
-
خصوصیات روانسنجی
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 87-104]
-
خود – اثر بخشی
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
-
خودناتوان سازی
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
د
-
دانشآموزان دبستانی
فراتحلیل مطالعات همهگیریشناسی اختلال نارساییتوجه / بیشفعالی در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 179-206]
-
دانشآموزان دورة راهنمایی
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 23-40]
-
دانشجویان
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
-
درمان خاطرهگویی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-86]
ر
-
راهبردهای یادگیری
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 1-54]
-
راهبردهای شناختی و فرآشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 1-54]
-
روایی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
-
روایی
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 100-111]
-
روایی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
-
روایی
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
-
روایی
ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
-
روایی
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
-
روایی
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
-
روایی
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 23-40]
-
روایی
بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 41-70]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-86]
-
روایی عاملی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
-
روشهای برآورد
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
روشهای درمانی
نقدی روششناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روشهای درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 199-222]
س
-
ساختار عاملی
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
-
ساخت و اعتبار یابی
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]
-
ساخت و اعتبار یابی مقیاس
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 55-76]
-
سرمایۀ فکری
شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 133-170]
-
سطح پردازش
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
-
سنجش بهرهوری
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 55-76]
-
س هنجاریابی
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 170-195]
ش
-
شاخص کل سلامت روان
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
-
شادکامی
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
-
شیوع
فراتحلیل مطالعات همهگیریشناسی اختلال نارساییتوجه / بیشفعالی در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 179-206]
ع
-
علائم روان شناختی و فیزیولوژیکی استرس
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
-
عناصر تعامل
سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 151-169]
ف
-
فراتحلیل
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 1-54]
-
فراتحلیل
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات همهگیریشناسی اختلال نارساییتوجه / بیشفعالی در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 179-206]
-
فراتحلیل
نقدی روششناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روشهای درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 199-222]
-
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
ک
-
کارکرد افتراقی سئوال
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
-
کلاس
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
-
کنش افتراقی سوال – آزمون نسبت درستنمایی – تحلیل عاملی تاییدی – آزمونهای سرنوشت ساز
مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]
-
کودکان
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 170-195]
-
کودکی میانه
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 77-99]
گ
-
گاردنر
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
-
گرایش به تفکر انتقادی
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
م
-
ماتریس واریانس-کوواریانس
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
مدیریت سرمایۀ فکری
شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 133-170]
-
معادلات ساختاری
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
-
مقیاس خودکارآمدی عمومی
خصوصیات روانسنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 87-104]
-
مقیاس دلبستگی
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 77-99]
-
مقیاس رفتارهای یادگیری
بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 23-40]
-
مقیاس کارکردهای خاطرهگویی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس کارکردهای خاطرهگویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-86]
ن
-
نظریه سئوال
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
-
نوع سئوال
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
و
-
واژگان کلیدی: آزمون بندر- گشتالت II
هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 170-195]
-
واژگان کلیدی: اعتبار
رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
-
واژگان کلیدی:اعتبار
ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 100-111]
-
واژگان کلیدی: آموزش الکترونیکی
سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 151-169]
-
واژگان کلیدی: بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهرهوری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 55-76]
-
واژگانکلیدی: پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 1-54]
-
واژگان کلیدی: تحلیل عاملی تأییدی
سنجش مقایسهپذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوالها (DIF) و بلوکهای (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانشآموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
-
واژگان کلیدی: ساخت و هنجاریابی
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 77-99]
-
وزن دهی به گویه ها
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
-
وکسلر
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
ه
-
هیجان پیشرفت
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
-
همارزی جنسی
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
-
هنجاریابی
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
-
هوش
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
-
هوش چند گانه
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
ی
-
یادگیری
اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]