آ

  • آجیل چی، بیتا تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • آزادمنش، حمیرا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

  • آزادمنش، حمیرا ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

  • آقاپور، بایرام نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • آهنی، زهرا رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

ا

  • ابوالمعالی، خدیجه تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • احدی، حسن تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]

  • احدی، حسن ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

  • احدی، حسن ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

  • احمد نیا، هادی تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • ارداغیان، زهره تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]

  • اسدی، رقیه تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]

  • افشاریان، ندا ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]

  • افضلی، افشین مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • اکرادی، احسان ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • امیری، سهراب پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • ایرجی راد، ارسلان تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]

ب

  • برجعلی، احمد مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • بهرامی، لیلا ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • بهرامی، لیلا معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]

  • بیرامی، منصور هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

پ

  • پورآتشی، مهتاب روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

  • پورشریفی، حمید هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

ت

  • تمیزی، نوشین مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

ث

  • ثنائی فر، فرهاد ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

ج

  • جمالی زواره، شکوه ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران) [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 165-187]

ح

  • حاجی علیزاده، کبری بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • حبیبی، حمدالله نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • حسینی لرگانی، سیده مریم تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

خ

  • خدایاری، سعید نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • خسروی، زینب تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

د

  • درتاج، فریبرز تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]

  • درتاج، فریبرز ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]

  • دلاور، علی مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • دلاور، علی تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]

  • دلاور، علی همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

  • دهقانی زاده، محمدحسین آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

ر

  • رجب پور نیک نام، فاطمه اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • رحیمی، علی نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • رحیمیان، حمید تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • رضایی، احمد کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • رضایی شریف، علی اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • رضوانی فر، شیرین همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

  • رفیعی پور، امین بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • رمضانی صدر، اعظم کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • رویایی، زهرا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

ز

  • زارعیان، احسان تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • زمانی، اصغر روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

س

  • سادات اخوی، زهره السادات مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • سلمان، زهرا تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • سلیمانی خشاب، عباسعلی آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

  • سلیمی، اسمعیل علی شیوه های‌ ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]

  • سماوی، سید عبدالوهاب بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • سنایی پور، محمد حسین ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

ش

  • شکری، امید ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

  • شکری، امید مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • شهاب زاده، صدیقه آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

  • شیخ الاسلامی، علی اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • شیرزاد، زینب ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]

ص

  • صباحی، شراره ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • صباغیان بغدادآباد، حمید آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

ط

  • طالع پسند، سیاوش ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • طباطبائی، سیدسجاد اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]

ع

  • عباس پور، عباس تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • عباس پور، عباس ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • عبدالخالقی، معصومه مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • عبد الله پور، محمد آزاد مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • عبدالملکی، جمال تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • عبدالملکی، صابر تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • عبداله پور، محمد آزاد تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]

  • عرب زاده، مهدی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

  • علیزاده، ابراهیم سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]

  • عندلیب کورایم، مرتضی هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

غ

  • غرایاق زندی، حسن ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

ف

  • فاطمی، ماریا نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • فرخی، نور علی ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • فرخی، نور علی معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]

  • فرخی، نورعلی تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

ق

  • قاسمی نواب، امیر پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • قدیمی نوران، میترا ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]

  • قره تپه ای، زهرا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

ک

  • کارشکی، حسین ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]

  • کارشکی، حسین رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

  • کوهی، محمد رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

  • کیامنش، علیرضا تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

گ

  • گرامی پور، مسعود کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • گراوند، فریبرز تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • گنجی، حمزه تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

ل

  • لسانی، مهدی اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]

م

  • مجتبی زاده، محمد ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • محمدی فر، محمدعلی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • مرادی، مرتضی آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

  • مقدسین، مریم تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی در طراحی خزانه‌های سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]

  • مقدم زاده، علی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

  • منشئی، غلامرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

  • منشئی، غلامرضا ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

  • مهرام، بهروز ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]

  • مهرصفر، امیرحسین ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

  • مهرگان، محمدرضا تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

ن

  • نادی، محمدعلی ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران) [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 165-187]

  • نوروزی، لیلا کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • نیکدل، فریبرز بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

ه

  • هاشمی، تورج هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

  • هماینی دمیرچی، امین نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • یونسی، جلیل ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]

login