آ
-
آجیل چی، بیتا
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
آزادمنش، حمیرا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
-
آزادمنش، حمیرا
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
آقاپور، بایرام
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
آهنی، زهرا
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
ا
-
ابوالمعالی، خدیجه
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
احدی، حسن
تحلیل ویژگیهای روانسنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]
-
احدی، حسن
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
-
احدی، حسن
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
احمد نیا، هادی
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
ارداغیان، زهره
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
-
اسدی، رقیه
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
افشاریان، ندا
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]
-
افضلی، افشین
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
اکرادی، احسان
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
امیری، سهراب
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
ایرجی راد، ارسلان
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
ب
-
برجعلی، احمد
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
بهرامی، لیلا
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
بهرامی، لیلا
معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]
-
بیرامی، منصور
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
پ
-
پورآتشی، مهتاب
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
-
پورشریفی، حمید
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
ت
-
تمیزی، نوشین
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
ث
-
ثنائی فر، فرهاد
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
ج
-
جمالی زواره، شکوه
ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران) [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 165-187]
ح
-
حاجی علیزاده، کبری
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
حبیبی، حمدالله
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
حسینی لرگانی، سیده مریم
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
خ
-
خدایاری، سعید
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
خسروی، زینب
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
د
-
درتاج، فریبرز
تحلیل ویژگیهای روانسنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]
-
درتاج، فریبرز
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]
-
دلاور، علی
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
دلاور، علی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
دلاور، علی
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
دهقانی زاده، محمدحسین
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
ر
-
رجب پور نیک نام، فاطمه
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
رحیمی، علی
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
رحیمیان، حمید
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
رضایی، احمد
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
رضایی شریف، علی
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
رضوانی فر، شیرین
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
رفیعی پور، امین
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
رمضانی صدر، اعظم
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
رویایی، زهرا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
ز
-
زارعیان، احسان
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
زمانی، اصغر
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
س
-
سادات اخوی، زهره السادات
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
سلمان، زهرا
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
سلیمانی خشاب، عباسعلی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
سلیمی، اسمعیل علی
شیوه های ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]
-
سماوی، سید عبدالوهاب
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
سنایی پور، محمد حسین
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
ش
-
شکری، امید
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
-
شکری، امید
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
شهاب زاده، صدیقه
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
شیخ الاسلامی، علی
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
شیرزاد، زینب
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]
ص
-
صباحی، شراره
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
صباغیان بغدادآباد، حمید
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
طباطبائی، سیدسجاد
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
ع
-
عباس پور، عباس
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
عباس پور، عباس
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
عبدالخالقی، معصومه
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
عبد الله پور، محمد آزاد
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
عبدالملکی، جمال
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
عبدالملکی، صابر
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
عبداله پور، محمد آزاد
تحلیل ویژگیهای روانسنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 23-41]
-
عرب زاده، مهدی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
علیزاده، ابراهیم
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
-
عندلیب کورایم، مرتضی
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
غ
-
غرایاق زندی، حسن
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
ف
-
فاطمی، ماریا
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
فرخی، نور علی
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
فرخی، نور علی
معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]
-
فرخی، نورعلی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
فلسفی نژاد، محمد رضا
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
ق
-
قاسمی نواب، امیر
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
قدیمی نوران، میترا
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
قره تپه ای، زهرا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
ک
-
کارشکی، حسین
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]
-
کارشکی، حسین
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
-
کوهی، محمد
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
-
کیامنش، علیرضا
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
گ
-
گرامی پور، مسعود
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
گراوند، فریبرز
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
گنجی، حمزه
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
ل
-
لسانی، مهدی
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
م
-
مجتبی زاده، محمد
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
محمدی فر، محمدعلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
مرادی، مرتضی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
مقدسین، مریم
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
مقدم زاده، علی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
منشئی، غلامرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
-
منشئی، غلامرضا
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
مهرام، بهروز
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 117-139]
-
مهرصفر، امیرحسین
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
مهرگان، محمدرضا
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
ن
-
نادی، محمدعلی
ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران) [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 165-187]
-
نوروزی، لیلا
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
نیکدل، فریبرز
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
ه
-
هاشمی، تورج
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
-
هماینی دمیرچی، امین
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
یونسی، جلیل
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]