ا
-
اتحادی، الهام
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
احمدی، احمد
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
ازاد فارسانی، یاسر
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
-
ایزانلو، بلال
نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمونهای چندگزینهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]
-
اسلام پناه، مریم
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
اکبرزاده، بهروز
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
امامقلی وند، فاطمه
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
-
امامقلی وند، فاطمه
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
امان الهی، عباس
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
-
امیدیان، مرتضی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
امین یزدی، سید امیر
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
امینی مقدم، یاسمین
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
ب
-
باغبان زاده، فزوزان
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
برجعلی، احمد
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
برماس، حامد
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
بروجردی، فرانک
فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]
-
بشرپور، سجاد
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
-
بهروزی، ناصر
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
پ
-
پاشاشریفی، حسن
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
ت
-
تقی لو، صادق
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
ث
-
ثانی، مهرناز
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
ج
-
جزایری، رضوان
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
جمالی، احسان
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
جمالی، احسان
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
چ
-
چوبداری، عسگر
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
ح
-
حاجی علیزاده، کبری
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
-
حجازی، الهه
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
خ
-
خاکدال، سعید
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]
-
خدایی، ابراهیم
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
خدایی، ابراهیم
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
خضری آذر، هیمن
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
د
-
درتاج، فریبرز
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
-
درتاج، فریبرز
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
دلاور، علی
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
-
دلاور، علی
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
دلاور، علی
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
ر
-
ریاحی، موسی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
-
ربانی پارسا، الهام
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
رحیمیان، حمید
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
رسولی، آراس
ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]
-
رشید، خسرو
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
رضایی، سحر
ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]
-
رضایی، علی محمد
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
-
رضازاده، ریحانه
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
رضاسلطانی، پوریا
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
رمضانی اردی، عمران
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]
ز
-
زارعیان، احسان
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
زارع زاده خیبری، شیوا
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]
س
-
سیاوشی، الهه
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
سعادتی، ابوطالب
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
سعدی پور، اسماعیل
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
سلطانی ابقاء، حسین
نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمونهای چندگزینهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]
-
سلیمانی، زهره
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]
-
شریفی، حسن پاشا
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
شریفی یگانه، نگار
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
شفیعی، ناهید
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادامالعمر دانشجویان [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 161-189]
-
شهنی ییلاق، منیجه
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
-
شیوندی، کامران
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
ص
-
صادقی، میثم
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
-
صادقی زمانی، فهیمه
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
-
صالح صدق پور، بهرام
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
ض
-
ضرغامی، محمد حسین
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
ط
-
طاهری فرد، مینا
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
-
طغیانی، الهه
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]
ع
-
عالی، شهربانو
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
عباس پور، ذبیح اله
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
-
عباسی جوشقان، احسان
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
-
عربانی دانا، علی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه گرایش به یادگیری مادامالعمر دانشجویان [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 161-189]
-
عزیزی، آرمان
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
عزیزپوریان، علی حسن
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
عیسی نژاد، امید
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
علی آبادی، خدیجه
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
ف
-
فاتحی زاده، مریم
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
فرخی، نورعلی
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
فرخی، نورعلی
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
فرخی، نورعلی
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
-
فرهنگ رنجبر، مهرنوش
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
فلسفی نژاد، محمد رضا
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
فلسفی نژاد، محمد رضا
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
ق
-
قاسم زاده، عباس
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
ک
-
کارشکی، حسین
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
کارگر برزی، حمید
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
کاویانی، الهام
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
کاوه، سمیه
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
کدیور، پروین
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
-
کدیور، پروین
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
کربلایی محمد میگونی، احمد
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
کرد نوقابی، رسول
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
کرم افروز، محمدجواد
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
کوهی، محمد
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
گ
-
گرامی پور، مسعود
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
گراوند، یاسر
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
ل
-
لاری، نرجس
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
م
-
مازندرانی، سمیه
فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]
-
محمدی، گلاویژ
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
-
محمدیاری، قاسم
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
-
محمد رضا، نیلی
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 173-194]
-
مذبوحی، سعید
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
مرزی، شهناز
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
مصرآبادی، جواد
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
مقدسین، مریم
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
مقدم، سودابه
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
مقدم زاده، علی
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
مقدم زاده، علی
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
مقیمی فیروزآباد، معصومه
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
-
مکتبی، غلالمحسین
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
مکتبی، غلامحسین
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
-
مکوند حسینی، شاهرخ
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
-
ملکیان، فرامرز
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 19-48]
-
منظمی تبار، فریبا
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
موسوی، امین
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
موسوی، امین
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
مومنی، عصمت
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
ن
-
نقش، زهرا
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
و
-
ولی زاده، مریم
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
ی
-
یارمحمدزاده، پیمان
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
یداللهی، سارا
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
یوسفی، رحیم
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]
-
یونسی، جلیل
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
یونسی، جلیل
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]