آقا احمدی، قربانعلی
ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامهریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 144-165]
ا
ابراهیمی، علیاکبر
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مهارتهای اجرایی برای کودکان پیشدبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 59-78]
ابراهیم پور کومله، سمیرا
ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامهریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 144-165]
امینی، محمد
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
ب
باغبان، ایران
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباقپذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 49-66]
باغطیفونی، زهرا کرمی
مدلیابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربهها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 83-116]
پاشا شریفی، حسن
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 76-92]
پهلوان نشان، سحر
آزمون همارزی/ تغییرناپذیری روانسنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروههای جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 194-216]
پورشهریار، حسین
پیش بینی سطح سازگاری نوجوانان بر اساس ویژگیهای روانشناختی با استفاده از مدلهای رگرسیون و شبکه های عصبی مصنوعی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 89-110]
توانگر روستا، مینا
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
ج
جعفری نژاد، هادی
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
جمالی پاقلعه، سمیه
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
حاجی پور، طاهره
بررسی ویژگیهای روانسنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 173-192]
حجازی، الهه
تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عاملها [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 107-126]
حجازی، الهه
مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]
حسنی، جعفر
تعیین اعتبار و روایی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ راهبردهای فرآیندی نظمجویی هیجان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 111-146]
خ
خزایی، کامیان
ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامهریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 144-165]
در تاج، فریبرز
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 97-118]
دلاور، علی
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 138-170]
دلاور، علی
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-29]
دلاور، علی
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
دلاور، علی
فرا تحلیل: هنر تصحیح اشتباهات دیگران [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 119-132]
ر
رجبی، غلامرضا
بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 25-42]
رحیمی، حمید
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
سواری، کریم
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اعتیاد به تلفن همراه [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 126-142]
ش
شیخ، رضا
رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
شیرانی، مهناز
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مهارتهای اجرایی برای کودکان پیشدبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 59-78]
شیرزادی فرد، میثم
تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عاملها [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 107-126]
شکری، امید
آزمون همارزی/ تغییرناپذیری روانسنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروههای جنسی و سنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 194-216]
شوشتری، مژگان
هنجاریابی پرسشنامۀ راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 169-186]
ص
صالحی، رضوان
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباقپذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 49-66]
صرامی، غلامرضا
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
صمدیان، زهره
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 21-44]
ض
ضرغامی، محمد حسین
آزمون کاربرد تحلیل دادههای شبکهای در مطالعات همبودی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-29]
ط
طالع پسند، سیاوش
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
ع
عابدی، احمد
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مهارتهای اجرایی برای کودکان پیشدبستانی (فرم والد) [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 59-78]
عابدی، احمد
ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 193-211]
عابدی، محمدرضا
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباقپذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 49-66]
علیزاده، ابراهیم
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
ف
فخّاری، نرگس
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 35-58]
فرخی، نورعلی
مدلیابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربهها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 83-116]
فرخی، نورعلی
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]
فرزاد، ولی اله
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
فلسفی نژاد، محمدرضا
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 138-170]
قادری شیخی آبادی، مریم
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 69-96]
ک
کیامنش، علیرضا
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 138-170]
کُرد، بهمن
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 76-92]
کوشکی، شیرین
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 118-136]
ل
لطیفیان، مرتضی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 35-58]
م
محبی نورالدین وند، محمدحسین
برآورد پایایی دادههای تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیمپذیری [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 1-24]
مینائی، اصغر
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 138-170]
مهاجر، ِیحیی
مدلپردازی تشخیصی شناختی (CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانشآموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامترپردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانشآموزان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 138-170]
مهاجر، یحیی
ارزیابی درونی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 1-20]
مودی، نجمه
رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
مومنی راد، اکبر
تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج [دوره 4، شماره 14، 1392، صفحه 187-222]
ن
نقش، زهرا
تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عاملها [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 107-126]
نقش، زهرا
مقیاس بندی چند بعدی و سودمندی آن در حوزه های مختلف روان شناسی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 169-192]
نگهبان سلامی، محمود
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
نیلفروشان، پریسا
بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباقپذیری مسیر شغلی (CAAS) [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 49-66]
و
واحدی، شهرام
بررسی ویژگیهای روانسنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT) [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 173-192]
ه
هومن، حیدرعلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 118-136]
ی
یوسفی، یوسف
فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 13، 1392، صفحه 133-168]