آزمون الکترونیکینگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-170]
آزمون دکتریکاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
آسیب پذیری خود شیفته واربررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
آسیب شناسینگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-170]
آموزش عالیساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 201-228]
آموزش و پرورشتحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 99-116]
ا
ارزیابی آموزشینگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-170]
ارزشیابیمیزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
استراتژیتدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
اضطراب اجتماعیویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
اضطراب رقابتیویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 189-211]
اعتبارسنجی و تضمین کیفیتساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 201-228]
الگوی شایستگی مدیرانتدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
امتحانات نهاییویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 45-76]
اندازهگیری عملکرد سازمانیتحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 99-116]
اهداف شناختیمیزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
ب
باورهای شخصی مربوط به ظاهرمدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
برنامه درسیمیزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
برنامهدرسی دین و زندگیمیزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
برنامهریزیتحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 99-116]
بزرگ منشی خود شیفته واربررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
بهزیستی ذهنیکاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
بهینهکاویتحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 99-116]
پارامتر تشخیصویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 45-76]
پارامتر دشواریویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 45-76]
پردازش پس رویدادیویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
پرسشنامهویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
پرسشنامه سه بعدی خردسنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
پرسشنامه هیجانهای معلمرواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 171-200]
پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیریارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 23-43]
پس هموارسازی (PSE)روش بهینه هموارسازی دادهها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمونهای جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]
ت
تحلیل پوششی دادههاتحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 99-116]
تک بعدیکارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
تمرکز غیر اردایساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
تیمزکارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
تن انگارهمدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
روش بحث سقراطیروایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]
روش تحقیق ترکیبیساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 201-228]
روش کرنل (KE)روش بهینه هموارسازی دادهها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمونهای جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]
ز
زبان انگلیسیتحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
سؤالات لنگرروش بهینه هموارسازی دادهها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمونهای جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]
سوگیریکارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
ش
شاخص توده بدنیمدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
شایستگی و جذبتدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
شیوۀ غیرمتمرکزکاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
شیوۀ نیمه متمرکزکاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
ط
طرحواره ی ظاهرمدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
ع
عزت نفسمدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
عوامل بیرونی و درونیشیوه های ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 141-164]
فرهنگتدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
ک
کارآییتحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 99-116]
کارکردروایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 103-121]
کارکرد افتراقی سئوالکارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
گ
گرایشروایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 103-121]
گزینشکاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
م
مدلیابی معادلات ساختاریساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 201-228]
مدلسازی معادلات ساختاریPLSکاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
مدل غیرجبرانی فیوژنتحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
مدلهای تشخیصی شناختیتحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
معادله ساختاری مدل سازیمدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
معلمان زبان انگلیسیشیوه های ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 141-164]
مقیاس ارزشهای بنیادینسنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
مقیاس سازگاری هیجانیویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 77-97]
مهارت تفکر انتقادیروایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]
نظریه پرسش پاسخویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 45-76]
نظریه تعمیم پذیریمعرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 43-81]
نظریه زمینه ایساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 201-228]
نظریه سوال-پاسخکارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
نظریه کلاسیک آزمونویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 45-76]
نظریه کلاسیک اندازه گیریمعرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 43-81]
نظریۀ یادگیری خودتنظیمیارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 23-43]
نگرشکاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
و
وارسی بدنمدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]