آ

  • آدلر ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]

  • آزمون دکتری کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأت‌علمی نسبت به شیوه‌های متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دوره‌های دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]

  • آسیب پذیری خود شیفته وار بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • آمادگی مهارتی تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

ا

  • اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]

  • ارزشیابی میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • استراتژی تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • اضطراب اجتماعی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • اضطراب عملکرد موسیقی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]

  • اعتبار بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • الگوی شایستگی مدیران تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • امتحان تشریحی عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]

  • اندازه اثر فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • اهداف شناختی میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

ب

  • باورهای شخصی مربوط به ظاهر مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • برنامه درسی میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • برنامه‌درسی دین و زندگی میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]

  • بزرگ منشی خود شیفته وار بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • بهزیستی ذهنی کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیت‌شناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]

  • بهزیستی معنوی ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

پ

  • پایای بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]

  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]

  • پایایی هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]

  • پایایی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]

  • پایایی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • پایه هشتم بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]

  • پردازش پس رویدادی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • پرسشنامه ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • پرسشنامه از خودفراروی بزرگسالان سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • پرسشنامه سه بعدی خرد سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • پرسشنامه هیجان‌های پیشرفت (AEQ) تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]

  • پس هموارسازی (PSE) روش بهینه هموارسازی داده‌ها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمون‌های جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]

ت

  • تحلیل عاملی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]

  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

  • تحلیل عاملی اکتشافی هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]

  • تحلیل عاملی اکتشافی بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]

  • تربیت بدنی تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]

  • تربیت بدنی 2 تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

  • تسهیم دانش و اشتراک سازمانی تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]

  • تصحیح سؤالات عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]

  • تک بعدی کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

  • تمرکز ارادی ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]

  • تمرکز غیر اردای ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]

  • تن انگاره مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • تنظیم هیجانی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • تنیس روی میز تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

  • تیمز کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

ج

  • جدایی روان‌شناختی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]

خ

  • خرد سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]

  • خودکارآمدی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • خود‌ناتوان‌سازی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]

د

  • دانش‌آموزان ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]

  • دانش‌آموزان شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • دانش‌آموزان دوره دبیرستان بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]

  • دانشجویان تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]

  • دبیران استان سمنان عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]

  • دختران دانشجو تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

  • درمان‌های غیر دارویی فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]

ر

  • راش ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]

  • رضایت از کیفیت خدمات ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]

  • روان‌سنجی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]

  • روانسنجی ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]

  • روایی هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]

  • روایی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه‌ی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]

  • روایی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]

  • روایی سازه ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]

  • روایی سازه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]

  • روایی سنجی روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]

  • روایی عاملی ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • روایی محتوایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]

  • روش بحث سقراطی روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]

  • روش کرنل (KE) روش بهینه هموارسازی داده‌ها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمون‌های جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]

ز

  • زبان انگلیسی تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

س

  • سؤالات لنگر روش بهینه هموارسازی داده‌ها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمون‌های جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]

  • سازگاری هیجانی ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • سالمندان ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

  • سبک زندگی ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]

  • سرای سالمندان ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

  • سرمایه معنوی ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]

  • سفرهای هوایی ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]

  • سلامت روان فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • سمپاد ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]

  • سنجش پایایی روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]

  • سوگیری کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

  • سیاهه خود شیفتگی آسیب شناختی بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]

ش

  • شاخص توده بدنی مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • شایستگی و جذب تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • شرکت هواپیمایی ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]

  • شنا تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]

  • شیوه بیان خشم بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]

  • شیوۀ غیرمتمرکز کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأت‌علمی نسبت به شیوه‌های متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دوره‌های دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]

  • شیوۀ نیمه متمرکز کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأت‌علمی نسبت به شیوه‌های متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دوره‌های دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]

ص

  • صفت - حالت خشم بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]

ط

  • طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]

  • طرح درس مبتنی بر روش معمولی بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]

  • طرحواره ی ظاهر مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

ع

  • عزت نفس مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • عملکرد ریاضی بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • فرهنگ تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]

  • فعالیت‌های نوآوری تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]

ک

  • کارکرد افتراقی سئوال کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

  • کشورهای منطقه بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]

  • کلید واژه ها : احساس تعلق به مدرسه هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]

  • کودکان 4 تا 12 سال ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]

  • کودک و نوجوان بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]

گ

  • گرایش مذهبی فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]

  • گزینش کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأت‌علمی نسبت به شیوه‌های متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دوره‌های دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]

م

  • مدل‌سازی معادلات ساختاریPLS کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیت‌شناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]

  • مدل غیرجبرانی فیوژن تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • مدل‌های تشخیصی شناختی تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]

  • مطالعه TIMSS بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]

  • معادله ساختاری مدل سازی مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • مقیاس ارزشهای بنیادین سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]

  • مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]

  • مقیاس علاقه اجتماعی ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]

  • مهارت تفکر انتقادی روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]

  • مهارت تمرکز ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]

ن

  • نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]

  • نظریه سوال-پاسخ کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]

  • نظریه کنترل– ارزش تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]

  • نگرش کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأت‌علمی نسبت به شیوه‌های متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دوره‌های دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]

  • نگرش به خواندن والدین نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]

  • نگرش دانش آموزان به خواندن نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]

و

  • وارسی بدن مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • وزن مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]

  • ویژگی‌های جمعیت‌شناختی کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیت‌شناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]

ه

  • همسانی درونی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]

  • هوش معنوی کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیت‌شناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]

  • هیجانهای یادگیری تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]

ی

  • یادداری بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]

  • یادگیری بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]

login