آ
-
آدلر
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
آزمون دکتری
کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
-
آسیب پذیری خود شیفته وار
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
آمادگی مهارتی
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
ا
-
اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
-
ارزشیابی
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
استراتژی
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
اضطراب اجتماعی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
اضطراب عملکرد موسیقی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
-
اعتبار
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
الگوی شایستگی مدیران
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
امتحان تشریحی
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
-
اندازه اثر
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
اهداف شناختی
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
ب
-
باورهای شخصی مربوط به ظاهر
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
برنامه درسی
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
برنامهدرسی دین و زندگی
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 61-82]
-
بزرگ منشی خود شیفته وار
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
بهزیستی ذهنی
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
-
بهزیستی معنوی
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
پ
-
پایای
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
-
پایایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
-
پایایی
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]
-
پایایی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]
-
پایایی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
پایه هشتم
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]
-
پردازش پس رویدادی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
پرسشنامه
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
پرسشنامه از خودفراروی بزرگسالان
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
پرسشنامه سه بعدی خرد
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
پرسشنامه هیجانهای پیشرفت (AEQ)
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
-
پس هموارسازی (PSE)
روش بهینه هموارسازی دادهها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمونهای جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]
ت
-
تحلیل عاملی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
تربیت بدنی
تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]
-
تربیت بدنی 2
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
-
تسهیم دانش و اشتراک سازمانی
تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]
-
تصحیح سؤالات
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
-
تک بعدی
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
-
تمرکز ارادی
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
-
تمرکز غیر اردای
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
-
تن انگاره
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
تنظیم هیجانی
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
تنیس روی میز
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
-
تیمز
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
ج
-
جدایی روانشناختی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]
خ
-
خرد
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
-
خودکارآمدی
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
خودناتوانسازی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
د
-
دانشآموزان
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]
-
دانشآموزان
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
دانشآموزان دوره دبیرستان
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
-
دانشجویان
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
-
دبیران استان سمنان
عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 211-225]
-
دختران دانشجو
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
-
درمانهای غیر دارویی
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
ر
-
راش
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]
-
رضایت از کیفیت خدمات
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]
-
روانسنجی
شاخصهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 85-113]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]
-
روایی
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]
-
روایی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روانشناختی در بین دانشجویان [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 110-120]
-
روایی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامهی اضطراب عملکرد موسیقی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 213-228]
-
روایی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجویی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 135-163]
-
روایی سازه
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]
-
روایی سازه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
-
روایی سنجی
روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]
-
روایی عاملی
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
روایی محتوایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
-
روش بحث سقراطی
روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]
-
روش کرنل (KE)
روش بهینه هموارسازی دادهها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمونهای جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]
ز
-
زبان انگلیسی
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
س
-
سؤالات لنگر
روش بهینه هموارسازی دادهها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمونهای جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 261-287]
-
سازگاری هیجانی
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
سالمندان
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
سبک زندگی
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
سرای سالمندان
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
سرمایه معنوی
ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 130-149]
-
سفرهای هوایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]
-
سلامت روان
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
سمپاد
ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازهگیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 189-210]
-
سنجش پایایی
روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]
-
سوگیری
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
-
سیاهه خود شیفتگی آسیب شناختی
بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 115-134]
ش
-
شاخص توده بدنی
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
شایستگی و جذب
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
شرکت هواپیمایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 103-128]
-
شنا
تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 157-174]
-
شیوه بیان خشم
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
-
شیوۀ غیرمتمرکز
کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
-
شیوۀ نیمه متمرکز
کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
ص
-
صفت - حالت خشم
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
ط
-
طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
-
طرح درس مبتنی بر روش معمولی
بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 139-158]
-
طرحواره ی ظاهر
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
ع
-
عزت نفس
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
عملکرد ریاضی
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات تاثیر درمانهای غیردارویی بر کاهش نشانههای اختلال نارساییتوجه/ بیشفعال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 69-101]
-
فراتحلیل
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
فرهنگ
تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری. [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 1-19]
-
فعالیتهای نوآوری
تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 29-41]
ک
-
کارکرد افتراقی سئوال
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
-
کشورهای منطقه
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]
-
کلید واژه ها : احساس تعلق به مدرسه
هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 119-138]
-
کودکان 4 تا 12 سال
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
کودک و نوجوان
بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 1-29]
گ
-
گرایش مذهبی
فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 113-130]
-
گزینش
کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
م
-
مدلسازی معادلات ساختاریPLS
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
-
مدل غیرجبرانی فیوژن
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
مدلهای تشخیصی شناختی
تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دورههای دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 41-68]
-
مطالعه TIMSS
بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374 [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 1-24]
-
معادله ساختاری مدل سازی
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
مقیاس ارزشهای بنیادین
سنجش خِرد در ایران (معرفی و اعتباریابی 3 ابزار) [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 187-212]
-
مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی
بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 177-192]
-
مقیاس علاقه اجتماعی
ویژگی های روانسنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 50-65]
-
مهارت تفکر انتقادی
روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 175-190]
-
مهارت تمرکز
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه مهارت تمرکز [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
ن
-
نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت
ویژگی های روانسنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-60]
-
نظریه سوال-پاسخ
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT) [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 21-40]
-
نظریه کنترل– ارزش
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]
-
نگرش
کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأتعلمی نسبت به شیوههای متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دورههای دکتری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 225-260]
-
نگرش به خواندن والدین
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
-
نگرش دانش آموزان به خواندن
نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1394، صفحه 27-54]
و
-
وارسی بدن
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
وزن
مدلی ساختاری دربارهی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص تودهی بدنی، عزت نفس ، طرحوارهی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 165-185]
-
ویژگیهای جمعیتشناختی
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
ه
-
همسانی درونی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودناتوانسازی [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 97-117]
-
هوش معنوی
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری PLS در تبیین اثرات متغیرهای جمعیتشناختی بر هوش معنوی با میانجی گری بهزیستی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 1-39]
-
هیجانهای یادگیری
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES) [دوره 6، شماره 20، 1394، صفحه 31-53]