آ

  • آزمون های سرنوشت ساز کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • آگاهی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]

  • آگاهی فراشناخت اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]

  • آگاهی فراشناختی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • آماره‌‌ی برازش فرد H^T مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • آینده‎پژوهی آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]

  • آینده‎پژوهی اقدام‎گرا آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]

ا

  • ابزار نشانگرهای بزرگسالی ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

  • ابعاد شناختی کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • اختلال رسانه های اجتماعی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • ا ختلال طیف اتیسم ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

  • ادراک دیداری فضایی طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • ارزش درونی رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • ارزش کاربردی- دستیابی رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • اصلاح حدس نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]

  • اضطراب مرگ فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]

  • اعتبار یابی رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • اعتبار یابی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • اعتباریابی ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]

  • اعتباریابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • اقدام‎پژوهی آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]

  • الگوی پاسخ مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • اندازه اثر فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

  • اهداف پیشرفت ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • ایران ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

ب

  • باجگیری عاطفی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

  • برنامه ‌آموزشی طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]

  • بزرگسالی ادراک شده ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

  • پایایی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

  • پایایی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

  • پرسشنامه ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]

  • پرسشنامه سلامت روان بر اساس آموزه های اسلامی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

  • پرسشنامه هیجان‌های تدریس ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

ت

  • تابع آگاهی ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • تاپسیس تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

  • تحلیل عامل اکتشافی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • تحلیل عامل تاییدی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

  • تحلیل عاملی اکتشافی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • تحلیل عاملی اکتشافی اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]

  • تحلیل عاملی تأییدی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • تحول دیداری-فضایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • تدریس دانشگاهی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

  • تصویرسازی حرکتی تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • تفاوت های جنسیتی ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

ج

  • جذب و انتخاب ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • جریمه بهینه نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]

چ

  • چک‌لیست رفتارهای اتیستیک ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

خ

  • خرد ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • خوشه بندی سؤالهای آزمون کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

د

  • دانش آموزان ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • دانشجویان ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

  • دانشجویان ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

ر

  • رایانه فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

  • رواسازی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

  • رواسازی رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • روانسنجی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

  • روایی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

  • روایی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]

  • روایی سازه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • روایی محتوا بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • روایی نمره‌های آزمون مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • روایی و پایایی طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

  • روش ترکیبی ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • ریاضیات کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

س

  • ساخت ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]

  • ساختار عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • ساختار عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • ساختار عاملی تأییدی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

  • ساختار عاملی تاییدی رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

  • سرسختی تحصیلی ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • سکوت زناشویی ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]

  • سنجش برازش فرد مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • سنجش خرد ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

  • سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه دلاویر رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]

ش

  • شاخص‌های روان‌سنجی رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • شخصیتی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

ط

  • طرد همسالان بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]

ظ

  • ظهوربزرگسالی ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]

ع

  • عاطفی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • عملکرد تحصیلی فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

  • عوامل روان‌شناختی فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]

  • فرم کوتاه شده پرسش‌نامه شخصیتی هگزاکو ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]

  • فرهنگ ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]

ک

  • کلیدواژگان: روایی و پایایی ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]

  • کلیدواژه: روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]

  • کودکان تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

م

  • مدل پاسخ مدرج ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • مدل پیوسته IRT تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

  • مدل چندبعدی طبقه پنهان پاسخ سوال کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]

  • مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]

  • مدل سرکوال طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]

  • مراکز آموزش عالی جهاد کشاورزی اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]

  • مربیان مهد کودک بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

  • معلم ابتدایی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

  • مقیاس ارزش ذهنی تکلیف رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]

  • مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]

ن

  • نظریه سوال پاسخ ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]

  • نظریه سوال-پاسخ ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • نظریۀ جدید سؤال پاسخ تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]

  • نگرش خطرپذیری نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]

  • نمره کل سازی و رتبه بندی تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

و

  • واژگان کلیدی: جو مدرسه شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • واژه های کلیدی: نزدیکی روابط ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]

  • وزن دهی تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]

  • ویژگی روان‌سنجی شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • ویژگی های روانسنجی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]

  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]

  • ویژگیهای روانسنحی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]

  • ویژگی های شناختی ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]

ه

  • همسانی درونی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]

  • هویت مدرسه شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]

  • هیجان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]

  • هیجان‌های اساتید ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]

login