آ
-
آزمون های سرنوشت ساز
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
آگاهی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]
-
آگاهی فراشناخت
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
-
آگاهی فراشناختی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
آمارهی برازش فرد H^T
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
آیندهپژوهی
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
-
آیندهپژوهی اقدامگرا
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
ا
-
ابزار نشانگرهای بزرگسالی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
-
ابعاد شناختی
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
اختلال رسانه های اجتماعی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
ا ختلال طیف اتیسم
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
-
ادراک دیداری فضایی
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
ارزش درونی
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
ارزش کاربردی- دستیابی
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
اصلاح حدس
نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمونهای چندگزینهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]
-
اضطراب مرگ
فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]
-
اعتبار یابی
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
اعتبار یابی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
اعتباریابی
ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]
-
اعتباریابی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
اقدامپژوهی
آیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
-
الگوی پاسخ
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
اندازه اثر
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
اهداف پیشرفت
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
ایران
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
ب
-
باجگیری عاطفی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
-
برنامه آموزشی
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانشآموزان و مقایسهی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 1-18]
-
بزرگسالی ادراک شده
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
پ
-
پایایی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
-
پایایی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
-
پرسشنامه
ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]
-
پرسشنامه سلامت روان بر اساس آموزه های اسلامی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
-
پرسشنامه هیجانهای تدریس
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
ت
-
تابع آگاهی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
تاپسیس
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
-
تحلیل عامل اکتشافی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
تحلیل عامل تاییدی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
تحول دیداری-فضایی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
تدریس دانشگاهی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
-
تصویرسازی حرکتی
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
تفاوت های جنسیتی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
ج
-
جذب و انتخاب
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
جریمه بهینه
نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمونهای چندگزینهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]
چ
-
چکلیست رفتارهای اتیستیک
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
خ
-
خرد
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
خوشه بندی سؤالهای آزمون
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
د
-
دانش آموزان
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
دانشجویان
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
-
دانشجویان
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
ر
-
رایانه
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
رواسازی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]
-
رواسازی
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
روانسنجی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
-
روایی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
-
روایی
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس باجگیری عاطفی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 183-200]
-
روایی سازه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
روایی محتوا
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
روایی نمرههای آزمون
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
روایی و پایایی
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
روش ترکیبی
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
ریاضیات
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
س
-
ساخت
ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]
-
ساختار عاملی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
ساختار عاملی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
ساختار عاملی تأییدی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
-
ساختار عاملی تاییدی
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
-
سرسختی تحصیلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
سکوت زناشویی
ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 167-182]
-
سنجش برازش فرد
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
سنجش خرد
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
-
سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه دلاویر
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
ش
-
شاخصهای روانسنجی
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
شخصیتی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
ط
-
طرد همسالان
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 147-163]
ظ
-
ظهوربزرگسالی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 133-159]
ع
-
عاطفی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
عملکرد تحصیلی
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
عوامل روانشناختی
فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 119-136]
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
-
فرم کوتاه شده پرسشنامه شخصیتی هگزاکو
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 65-89]
-
فرهنگ
ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 91-117]
ک
-
کلیدواژگان: روایی و پایایی
ارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
-
کلیدواژه: روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]
-
کودکان
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
م
-
مدل پاسخ مدرج
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
مدل پیوسته IRT
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
-
مدل چندبعدی طبقه پنهان پاسخ سوال
کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 137-166]
-
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی
مدلسازی خطی سلسلهمراتبی بین آمارهی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینهای دانشآموزان در آزمون ریاضی پایهی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 75-106]
-
مدل سرکوال
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
-
مراکز آموزش عالی جهاد کشاورزی
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
-
مربیان مهد کودک
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
-
معلم ابتدایی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
-
مقیاس ارزش ذهنی تکلیف
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
-
مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 10، شماره 36، 1398، صفحه 49-64]
ن
-
نظریه سوال پاسخ
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
-
نظریه سوال-پاسخ
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
نظریۀ جدید سؤال پاسخ
تعیین ویژگیهای روانسنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسشنامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT) [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 113-136]
-
نگرش خطرپذیری
نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمونهای چندگزینهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 19-53]
-
نمره کل سازی و رتبه بندی
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
و
-
واژگان کلیدی: جو مدرسه
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
واژه های کلیدی: نزدیکی روابط
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
-
وزن دهی
تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 1-18]
-
ویژگی روانسنجی
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
ویژگی های روانسنجی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
-
ویژگیهای روانسنحی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
-
ویژگی های شناختی
ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 17-36]
ه
-
همسانی درونی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 191-212]
-
هویت مدرسه
شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 107-132]
-
هیجان
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 213-232]
-
هیجانهای اساتید
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هیجانهای تدریس دانشگاهی [دوره 10، شماره 35، 1398، صفحه 55-74]