آگاهی فراشناختاعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 85-96]
آگاهی فراشناختیویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
آمادگی برای تغییرساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 61-82]
آماره برازش شخص Upدقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]
آیندهپژوهیآیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
آیندهپژوهی اقدامگراآیندهپژوهی اقدامگرا؛ بررسی تطبیقی آیندهپژوهی و اقدامپژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 29-52]
آینده نگریسنجش تفکر استراتژیک تدوین کنندگان خط مشی درآمدهای پایدار شهرداریهای میانه با رویکرد حکمرانی خوب در افق 1404 [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 137-170]
ا
اختلال رسانه های اجتماعیویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
ا ختلال طیف اتیسمارزیابی روایی و پایایی چک لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 37-55]
ارزشیابیشناسایی و رتبهبندی شاخصهای ارزشیابی اعضای هیئتعلمی در بعد آموزش [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 199-225]
ارزش درونیرواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
ارزش کاربردی- دستیابیرواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 1-27]
اعتباربررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 1-15]
اعتبار یابیرواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
اندازه اثرفراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 1-16]
انعطاف پذیری روانیطراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]
اهداف پیشرفتویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
دانش آموزانویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
دانش آموزانفراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 17-39]
دانشجویانتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرسزا در دانشجویان [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 87-113]
دخترطراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]
درگیری پژوهشیساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 83-104]
درهمتنیدگی شغلیشناسایی عوامل موثر بر درهمتنیدگی شغلی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 171-197]
رواییرواسازی و اعتباریابی پرسشنامه خودشیفتگی در فضای مجازی (ONPI) در نمونه ایرانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 227-246]
رواسازیرواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
روانسنجیطراحی مقیاس انعطاف پذیری روانی دختران نوجوان و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 115-136]
روایی و پایاییطراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 205-228]
س
ساختار عاملیویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
ساختار عاملیویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]
ساختار عاملی تاییدیرواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه دلاویررواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 169-186]
سبک پاسخدهیدقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در دادههای چندارزشی [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 41-60]
سرسختی تحصیلیویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی سرسختی تحصیلی براساس نظریهی سوال و پاسخ [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 57-70]
واژه های کلیدی: نزدیکی روابطویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 53-84]
ویژگی های روانسنجیبررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 71-89]
ویژگی های روانسنجیویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 137-167]
ویژگیهای روانسنحیویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 127-145]