آ

ا

  • ابعاد شخصیتی نئو تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • احترام و عدالت ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • اصالت در رابطه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • اعتبار تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

  • اعتبار ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • اعتبار؛ پرسشنامه ارزش گزینی؛ تحلیل عاملی انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]

  • اعتبارسنجی ابزار اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

  • انتخاب رشته ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • انگیزش پیشرفت تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]

ب

  • بازی‌های آنلاین ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

  • بتا-دوجمله‌ای مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • بدرفتاری روان‌شناختی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • بدفهمی اعداد گویا ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]

  • برآورد پسینی مورد انتظار کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • بُعدیّت تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • بُعدیّت فضای عاملی تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

پ

  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • پایایی تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • پایایی روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • پایایی ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • پایایی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • پایایی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • پایایی ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • پذیرش مدرسه بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

  • پرسشنامه هوش اخلاقی کودکان ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • پرسشنامۀغربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

  • پیشرفت تحصیلی تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]

ت

  • تجارب تجزیه ای ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • تجزیه ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • تحلیل باز برزاش کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • تحلیل عاملی تأییدی؛ ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • تحلیل نیمرخ با استفاده از مقیاس‌بندی چند بُعدی تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • ترس از صمیمیت بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • تصویرسازی دیداری ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • تصویرسازی ذهنی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • تفکر آینده‌نگر ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • تفکر انتقادی ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • تک‌بعدی بودن ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]

  • توانایی های شناختی تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

چ

  • چارچوب اجتماع اکتشافی روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

ح

  • حضور روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

خ

  • خانواده تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • خطرناک بودن ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

  • خودکار آمدی ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

  • خویشتنداری و همدلی ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

د

  • دانش آشکار ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • دانش پنهان ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • دبیران متوسطه اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

  • دوجمله‌ای مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • دوراندیشی رویدادی ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

ذ

  • ذهن آگاهی ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

ر

  • رشد زبانی ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

  • رضایت از رابطه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • رگرسیون لجیستیک‌ کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

  • روانسنجی ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • روایی ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]

  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • روایی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • روایی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • روایی ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • روایی ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • روایی ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • روایی؛ درمان پذیرش و تعهد انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]

  • روایی عاملی روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]

  • روایی و پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • روش آزمون نسبت درستنمایی سؤال – پاسخ تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل (FIML) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • روش رگرسیون لجستیک تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • رویکرد چند‌سطحی کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

ز

  • زیرمنظومه های خانواده ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

س

  • ساختار عاملی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

  • ساختار عاملی ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • سنجش تشخیصی شناختی کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • سنجش کارپوشه تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]

  • سواد یادگیری مادام‌العمر اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]

  • سو‌گیری جنسیتی کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

ش

  • شاخص های روان سنجی شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • شاخص های وابستگی موضعی تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • شفقت ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

ط

  • طرد مدرسه بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

ع

  • علایق شخصی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • عوامل خانوادگی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

غ

  • غیرقابل‌کنترل بودن ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

ف

  • فراشناخت مثبت ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

  • فراشناخت منفی ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]

  • فرایندهای مدیریت دانش ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • فرصت شغلی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

ک

  • کارکرد افتراقی سؤال تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • کلید واژگان: مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

  • کلید واژه ها ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • کنش افتراقی سوال کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

  • کنکور کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی‌ کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

  • کودکان مهد کودک‌ها ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

گ

  • گرایش اعداد طبیعی ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]

  • گرایش به مصرف مواد کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]

م

  • مؤلفه‌های شایستگی هیجانی- اجتماعی شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • ماتریسQ کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • مدل G-DINA کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]

  • مدل راش ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]

  • مدل‌یابی معادلات ساختاری (SEM) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • مدیریت تعارض ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • مقایسه زوجی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]

  • مقیاس رشد زبانی کودکان ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

  • مقیاس رشدی ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

  • مقیاس زبانی ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]

  • مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش چهارم تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • مقیاس والد آزاری ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]

  • مکانیسم گمشدن تصادفی (MAR) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • مکانیسم گمشدن غیرتصادفی (MNAR) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • مکانیسم گمشدن کاملاً تصادفی (MCAR) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]

  • منتل-هنسزل‌ کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]

ن

  • نرم افزار R تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • نرمال شده مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]

  • نظریه سوال پاسخ ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • نظریه شبکه تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • نظریه گراف تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • نقص توجه/ بیش فعالی ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • نگرش به زمان ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

و

  • واژگان کلیدی: شایستگی هیجانی- اجتماعی شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • واژه های کلیدی: روان سنجی تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]

  • وجدان و بردباری ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • ویژگی‌های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • ویژگی‌های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]

ه

  • همصدک‌سازی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • هوش تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

login