آ
-
آزمون انطباقی کامپیوتری
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
ا
-
ابعاد شخصیتی نئو
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
-
احترام و عدالت
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
-
اصالت در رابطه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]
-
اعتبار
تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]
-
اعتبار
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
اعتبار؛ پرسشنامه ارزش گزینی؛ تحلیل عاملی
انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]
-
اعتبارسنجی ابزار
اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادامالعمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]
-
انتخاب رشته
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
-
انگیزش پیشرفت
تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]
ب
-
بازیهای آنلاین
ویژگیهای روانسنجی مقیاس فراشناخت بازیهای آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]
-
بتا-دوجملهای
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
بدرفتاری روانشناختی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]
-
بدفهمی اعداد گویا
ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]
-
برآورد پسینی مورد انتظار
کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]
-
بُعدیّت
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
-
بُعدیّت فضای عاملی
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
پ
-
پایایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
-
پایایی
تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]
-
پایایی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]
-
پایایی
روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]
-
پایایی
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
پایایی
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
پایایی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
پایایی
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
پایایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
-
پذیرش مدرسه
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]
-
پرسشنامه هوش اخلاقی کودکان
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
-
پرسشنامۀغربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک
تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]
-
پیشرفت تحصیلی
تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]
ت
-
تجارب تجزیه ای
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
تجزیه
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
تحلیل باز برزاش
کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
-
تحلیل عاملی تأییدی؛
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
-
تحلیل نیمرخ با استفاده از مقیاسبندی چند بُعدی
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
ترس از صمیمیت
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]
-
تصویرسازی دیداری
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
تصویرسازی ذهنی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
تفکر آیندهنگر
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
-
تفکر انتقادی
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
تکبعدی بودن
ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]
-
توانایی های شناختی
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
چ
-
چارچوب اجتماع اکتشافی
روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]
ح
-
حضور
روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]
خ
-
خانواده
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
-
خطای استاندارد اندازهگیری شرطی
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
خطرناک بودن
ویژگیهای روانسنجی مقیاس فراشناخت بازیهای آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]
-
خودکار آمدی
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
-
خویشتنداری و همدلی
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
د
-
دانش آشکار
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
دانش پنهان
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
دبیران متوسطه
اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادامالعمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]
-
دوجملهای
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
دوراندیشی رویدادی
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
ذ
-
ذهن آگاهی
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
ر
-
رشد زبانی
ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]
-
رضایت از رابطه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]
-
رگرسیون لجیستیک
کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
-
روانسنجی
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
-
روایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
-
روایی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 167-190]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]
-
روایی
ویژگیهای روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]
-
روایی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
روایی
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
روایی
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
روایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
-
روایی؛ درمان پذیرش و تعهد
انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 85-101]
-
روایی عاملی
روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 47-63]
-
روایی و پایایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
-
روش آزمون نسبت درستنمایی سؤال – پاسخ
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل (FIML)
برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]
-
روش رگرسیون لجستیک
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
رویکرد چندسطحی
کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]
ز
-
زیرمنظومه های خانواده
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
س
-
ساختار عاملی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]
-
ساختار عاملی
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
سنجش تشخیصی شناختی
کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]
-
سنجش کارپوشه
تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 63-84]
-
سواد یادگیری مادامالعمر
اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادامالعمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 191-216]
-
سوگیری جنسیتی
کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
ش
-
شاخص های روان سنجی
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
-
شاخص های وابستگی موضعی
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
-
شفقت
ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]
ط
-
طرد مدرسه
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]
ع
-
علایق شخصی
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
-
عوامل خانوادگی
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
غ
-
غیرقابلکنترل بودن
ویژگیهای روانسنجی مقیاس فراشناخت بازیهای آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]
ف
-
فراشناخت مثبت
ویژگیهای روانسنجی مقیاس فراشناخت بازیهای آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]
-
فراشناخت منفی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس فراشناخت بازیهای آنلاین [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 151-166]
-
فرایندهای مدیریت دانش
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]
-
فرصت شغلی
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
-
فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]
ک
-
کارکرد افتراقی سؤال
تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]
-
کلید واژگان: مولفههای ناکارآمد فراشناختی
کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]
-
کلید واژه ها
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]
-
کنش افتراقی سوال
کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
-
کنکور کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی
کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
-
کودکان مهد کودکها
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
گ
-
گرایش اعداد طبیعی
ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]
-
گرایش به مصرف مواد
کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 1-15]
م
-
مؤلفههای شایستگی هیجانی- اجتماعی
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
-
ماتریسQ
کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]
-
مدل G-DINA
کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 17-40]
-
مدل راش
ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 103-126]
-
مدلیابی معادلات ساختاری (SEM)
برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]
-
مدیریت تعارض
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]
-
مقایسه زوجی
ترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 143-162]
-
مقیاس رشد زبانی کودکان
ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]
-
مقیاس رشدی
ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]
-
مقیاس زبانی
ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 1-31]
-
مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش چهارم
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]
-
مقیاس والد آزاری
ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 33-46]
-
مکانیسم گمشدن تصادفی (MAR)
برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]
-
مکانیسم گمشدن غیرتصادفی (MNAR)
برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]
-
مکانیسم گمشدن کاملاً تصادفی (MCAR)
برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 99-112]
-
منتل-هنسزل
کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 41-62]
ن
-
نرم افزار R
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
-
نرمال شده
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 163-219]
-
نظریه سوال پاسخ
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
نظریه شبکه
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
-
نظریه گراف
تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]
-
نقص توجه/ بیش فعالی
ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]
-
نگرش به زمان
ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]
و
-
واژگان کلیدی: شایستگی هیجانی- اجتماعی
شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]
-
واژه های کلیدی: روان سنجی
تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 9، شماره 31، 1397، صفحه 65-97]
-
وجدان و بردباری
ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 9، شماره 32، 1397، صفحه 127-141]
ه
-
همصدکسازی
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی نمرههای مقیاس تحت توزیع دوجملهای و بتا-دوجملهای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]
-
هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]
-
هوش
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]