اصالت در رابطهبررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]
اعتباربررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
اعتبارانطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]
اعتبارتعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 65-97]
اعتباریابیساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
بدفهمی اعداد گویاارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 103-126]
برآورد پسینی مورد انتظارکاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]
بُعدیّتتحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]
بُعدیّت فضای عاملیتحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]
پ
پایاییویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
پایاییتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
پایاییساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 33-46]
پایاییتعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 65-97]
پایاییبررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]
پایاییروا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 47-63]
پایایی ارزیاب هاتحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
تبدیل آرکسینوسمقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
تحلیل باز برزاشکاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]
تحلیل عاملیویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
تحلیل عاملی تأییدیبررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
تحلیل عاملی تاییدیتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
تحلیل کمی کیفیتحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
تحلیل کوچکترین فضامعرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
ترس از صمیمیتبررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]
تکبعدی بودنارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 103-126]
توانایی های شناختیتحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]
ج
جامعه ایرانیبررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
خودکارآمدی اجتماعیبررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
خوشبینی علمی مدرسهویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
رشد زبانیساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-31]
رضایت از رابطهبررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]
رگرسیون لجیستیککنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]
رواییویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
رواییبررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
رواییساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 33-46]
رواییبررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]
روایتتحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
روایی؛ درمان پذیرش و تعهدانطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 85-101]
روایی سازهتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
روایی عاملیروا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 47-63]
روانسنجیکاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
روانسنجیساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 33-46]
روانشناسی سلامت تحصیلیساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]
روایی و کتلانطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]
روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل (FIML)برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]
رویکرد چندسطحیکاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-15]
س
ساخت ابزارساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
ساخت و اعتباریابیساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
سبک زندگی تحصیلیساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]
سنجش تشخیصی شناختیکاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]
سواد یادگیری مادامالعمراعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادامالعمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 191-216]
سوگیری جنسیتیکنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]
ش
شاخص های وابستگی موضعیتحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]
شادکامیکاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
شایستگیهای منابع انسانیساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
شرکت های دانش بنیانساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
کلید واژگان: مولفههای ناکارآمد فراشناختیکاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-15]
کنش افتراقی سوالکنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]
کنکور کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسیکنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]
کودکانساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
گ
گرایش اعداد طبیعیارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 103-126]
گرایش به مصرف موادکاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفههای ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانشآموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-15]
م
ماتریسQکاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]
مدل G-DINAکاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]
مدلیابی معادلات ساختاری (SEM)برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]
مدل راشکاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
مدل راشارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 103-126]
مرکز ارزیابیمعرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
مطالعات اعتبارسنجیبررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
معرفت شناسی شخصیساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
مقیاس رشدیساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-31]
مقیاس رشد زبانی کودکانساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-31]
مقیاس زبانیساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-31]
مقایسه زوجیترجیحات انتخاب رشته دانشآموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسلهمراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 143-162]
مقیاس والد آزاریساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 33-46]
مکانیسم گمشدن تصادفی (MAR)برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]
مکانیسم گمشدن غیرتصادفی (MNAR)برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]
مکانیسم گمشدن کاملاً تصادفی (MCAR)برآورد مدلهای معادلات ساختاری در حضور دادههای گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعهی شبیهسازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]
منتل-هنسزلکنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشتهی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]
نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانات پیشرفتتحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
نظریه رویهمعرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدیتحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]
نمرههای مقیاسمقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
و
واژه های کلیدی: روان سنجیتعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 65-97]