آ
-
آزمونهای مبتنی بر آزمونچه
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
آزمون هوش
انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]
-
آزمون هوش وکسلر
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
ا
-
ارزشیابی
ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعهی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
-
اشتیاق تحصیلی
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]
-
اضطراب سلامت
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
اعتبار
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
اعتبار
بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
-
اعتبار
انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]
-
اعتبار و روایی
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
-
اعتباریابی
ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
-
اعضای هیئت علمی
ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعهی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
-
افسردگی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
-
انگیزش
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
انگیزش پیشرفت
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
انگیزش پیشرفت
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]
ب
-
بازخورد
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]
-
برنامه درسی نظام آموزش عالی
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]
-
بعدیت
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
پ
-
پایاسازی
باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]
-
پایایی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
-
پایایی
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
-
پایایی ارزیاب ها
تحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
-
پرسشنامه
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
-
پرسشنامه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
-
پرسشنامه شادکامی آکسفورد
کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
-
پرسشنامه شکوفایی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
پیشرفت
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
پیشرفت تحصیلی
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
ت
-
تبدیل آرکسینوس
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
-
تجربه
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
تحلیل داده های شبکه ای
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
تحلیل سوال
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
-
تحلیل عاملی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
-
تحلیل عاملی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
تحلیل عاملی پرسشنامهی از خود فراروی بزرگسالان
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
-
تحلیل کمی کیفی
تحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
-
تحلیل کوچکترین فضا
معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
-
تحلیل مسیر
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
تیزهوش
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
ج
-
جامعه ایرانی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
-
جذب
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]
خ
-
خطای استاندارد اندازهگیری شرطی
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
-
خلاقیت
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
خودپنداره
باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]
-
خودپنداره ریاضی
باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]
-
خودکارآمدی اجتماعی
بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
-
خوشبینی تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
-
خوشبینی علمی مدرسه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
د
-
دانش آموزان دبیرستانی
ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]
-
دانشجویان
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
-
دانشجویان
بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
-
دانشگاه پژوهی
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]
-
درگیری تحصیلی
شاخصهای روانسنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]
-
درگیری رفتاری
شاخصهای روانسنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]
-
درگیری شناختی
شاخصهای روانسنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]
-
درگیری عاطفی
شاخصهای روانسنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]
-
درگیری عاملی
شاخصهای روانسنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]
-
دیداری سازی
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
ر
-
رهبری مدرسه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]
-
روابط
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
رواسازی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
رواسازی
باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]
-
روانسنجی
کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
-
روانشناسی سلامت تحصیلی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]
-
روایت
تحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
-
روایی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
روایی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
-
روایی
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانشآموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانشآموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]
-
روایی
بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]
-
روایی سازه
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
-
روایی و پایایی
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
-
روایی و کتل
انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]
-
روش کیو
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]
-
رویههای تأملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]
س
-
ساخت ابزار
ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
-
ساختار عاملی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
ساختار عاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
-
ساخت و اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
-
سبک زندگی تحصیلی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]
-
سمت مدیریتی
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
سوگیری تفسیری
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
ش
-
شادکامی
کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
-
شایستگی
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
شایستگیهای منابع انسانی
ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
-
شرکت های دانش بنیان
ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگیهای منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]
ع
-
عاملیت
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
ک
-
کارکرد افتراقی سوال
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
کارکردهای اجرایی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
-
کدگذاری
تحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
-
کودکان
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
-
کیفیت تدریس
ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعهی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]
م
-
مدل انتظار-ارزش
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
مدل پاسخ مدرج شده
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
مدل دو عاملی چندبعدی نظریه پاسخ-سوال
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
مدل راش
کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازهگیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]
-
مدلهای تشخیصی شناختی
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
مرتبه شغلی
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
مرکز ارزیابی
معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
-
مطالعات اعتبارسنجی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]
-
معرفت شناسی شخصی
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]
-
معنایابی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
مقیاس سناریوهای مبهم
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
-
منبع کنترل
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
موفقیت تحصیلی
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
-
موفقیت تحصیلی
ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]
-
مولفه های عاملیت
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
ن
-
نابینا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]
-
نرمالسازی
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
-
نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانات پیشرفت
تحلیل روانسنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]
-
نظام آموزش عالی
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]
-
نظریه رویه
معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچکترین فضا: مورد مطالعه تمرینهای مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]
-
نظریه کتل - هورن-کارول
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
نقشه سوالات
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
نمرههای مقیاس
مقایسه خطای استاندارد اندازهگیری شرطی در روشهای غیرخطی تبدیل نمرههای خام به نمرههای مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]
-
نیرومندی
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]
و
-
واژگان کلیدی: مدل علّی
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
-
واژگان کلیدی : مقیاس هزینه تکلیف
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
واژههای کلیدی: بهزیستی روانشناختی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
-
واژههای کلیدی: رهبری تأملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]
-
وقف خود
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]
-
ویژگی های روانسنجی
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
ویژگی های روان سنجی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
ه
-
هدایت تحصیلی
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
-
هنجاریابی
باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]
-
هوش
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
هوش هیجانی صفتی-فرم کودکان
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
هویت روایی
تحلیل روایت: روشهای نو در تجزیه و تحلیل دادهی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]
-
هیجانهای مثبت
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]