آ

  • آزمون‌های مبتنی بر آزمونچه کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • آزمون هوش انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

  • آزمون هوش وکسلر شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

ا

  • ارزشیابی ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • اشتیاق تحصیلی ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • اضطراب سلامت بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • اعتبار بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • اعتبار بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • اعتبار انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

  • اعتبار و روایی ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • اعتباریابی ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • اعضای هیئت علمی ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • افسردگی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

  • انگیزش ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • انگیزش پیشرفت تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • انگیزش پیشرفت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

ب

  • بازخورد ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]

  • برنامه درسی نظام آموزش عالی تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]

  • بعدیت کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

پ

  • پایاسازی باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • پایایی ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • پایایی بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • پایایی تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • پایایی ارزیاب ها تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • پرسشنامه ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • پرسشنامه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • پرسشنامه شادکامی آکسفورد کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • پرسشنامه شکوفایی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • پیشرفت ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • پیشرفت تحصیلی تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

ت

  • تبدیل آرک‌سینوس مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • تجربه تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • تحلیل داده‏ های شبکه‏ ای آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • تحلیل سوال آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

  • تحلیل عاملی ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • تحلیل عاملی اکتشافی بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • تحلیل عاملی پرسشنامه‌ی از خود فراروی بزرگسالان بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • تحلیل عاملی تاییدی ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • تحلیل کمی کیفی تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • تحلیل کوچکترین فضا معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • تحلیل مسیر تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • تیزهوش بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

ج

  • جامعه ایرانی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • جذب ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

خ

  • خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • خلاقیت تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • خودپنداره باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • خودپنداره ریاضی باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • خودکارآمدی اجتماعی بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • خوش‌بینی‌ تحصیلی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]

  • خوش‌بینی علمی مدرسه ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

د

  • دانش آموزان دبیرستانی ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • دانشجویان بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

  • دانشجویان بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • دانشگاه پژوهی تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]

  • درگیری تحصیلی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • درگیری رفتاری شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • درگیری شناختی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • درگیری عاطفی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • درگیری عاملی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • دیداری سازی آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

ر

  • رهبری مدرسه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]

  • روابط ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • رواسازی ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • رواسازی باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • روانسنجی کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • روان‌شناسی سلامت تحصیلی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • روایت تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • روایی ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • روایی بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

  • روایی بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]

  • روایی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • روایی بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • روایی سازه تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • روایی و پایایی بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]

  • روایی و کتل انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

  • روش کیو تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]

  • رویه‌های تأملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]

س

  • ساخت ابزار ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • ساختار عاملی ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • ساختار عاملی بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

  • ساخت و اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • سبک زندگی تحصیلی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • سمت مدیریتی تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • سوگیری تفسیری بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

ش

  • شادکامی کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • شایستگی تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • شایستگی‌های منابع انسانی ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • شرکت های دانش بنیان ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

ع

  • عاملیت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

ک

  • کارکرد افتراقی سوال کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • کارکردهای اجرایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • کدگذاری تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • کودکان ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • کیفیت تدریس ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

م

  • مدل انتظار-ارزش ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • مدل پاسخ مدرج شده کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • مدل دو عاملی چندبعدی نظریه پاسخ-سوال کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]

  • مدل راش کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • مدل‌های تشخیصی شناختی شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • مرتبه شغلی تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]

  • مرکز ارزیابی معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • مطالعات اعتبارسنجی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • معرفت شناسی شخصی ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • معنایابی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

  • مقیاس سناریوهای مبهم بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

  • منبع کنترل تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]

  • موفقیت تحصیلی تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

  • موفقیت تحصیلی ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • مولفه های عاملیت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

ن

  • نابینا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • نرمال‌سازی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانات پیشرفت تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • نظام آموزش عالی تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]

  • نظریه رویه معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • نظریه کتل - هورن-کارول شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • نقشه سوالات آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • نمره‌های مقیاس مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • نیرومندی ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

و

  • واژگان کلیدی: مدل علّی تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

  • واژگان کلیدی : مقیاس هزینه تکلیف ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]

  • واژه‌های کلیدی: بهزیستی روانشناختی بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]

  • واژه‌های کلیدی: رهبری تأملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]

  • وقف خود ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • ویژگی‏ های روانسنجی آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]

  • ویژگی های روان سنجی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]

ه

  • هدایت تحصیلی تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]

  • هنجاریابی باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • هوش شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا [دوره 8، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]

  • هوش هیجانی صفتی-فرم کودکان ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]

  • هویت روایی تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • هیجانهای مثبت ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 8، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]

login