آ

  • آزمون هوش انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

ا

  • ارزشیابی ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • اشتیاق تحصیلی ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • اصالت در رابطه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]

  • اعتبار بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • اعتبار انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

  • اعتبار تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 65-97]

  • اعتباریابی ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • اعتبار؛ پرسشنامه ارزش گزینی؛ تحلیل عاملی انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 85-101]

  • اعتبارسنجی ابزار اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 191-216]

  • اعتبار و روایی ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • اعضای هیئت علمی ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • انتخاب رشته ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 143-162]

  • انگیزش پیشرفت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • انگیزش پیشرفت تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 63-84]

ب

  • بازی‌های آنلاین ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 151-166]

  • بدرفتاری روان‌شناختی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 127-141]

  • بدفهمی اعداد گویا ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 103-126]

  • برآورد پسینی مورد انتظار کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]

  • بُعدیّت تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]

  • بُعدیّت فضای عاملی تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • پایایی تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 33-46]

  • پایایی تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 65-97]

  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]

  • پایایی روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 47-63]

  • پایایی ارزیاب ها تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • پایاسازی باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • پرسشنامه ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • پرسشنامه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • پرسشنامه شادکامی آکسفورد کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • پرسشنامۀغربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 65-97]

  • پیشرفت تحصیلی تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 63-84]

ت

  • تبدیل آرک‌سینوس مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • تحلیل باز برزاش کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]

  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • تحلیل عاملی تاییدی ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • تحلیل کمی کیفی تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • تحلیل کوچکترین فضا معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • ترس از صمیمیت بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]

  • تک‌بعدی بودن ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 103-126]

  • توانایی های شناختی تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]

ج

  • جامعه ایرانی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • جذب ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

چ

  • چارچوب اجتماع اکتشافی روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 47-63]

ح

  • حضور روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 47-63]

خ

  • خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • خطرناک بودن ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 151-166]

  • خودپنداره باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • خودپنداره ریاضی باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • خودکارآمدی اجتماعی بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • خوش‌بینی علمی مدرسه ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

د

  • دانش آموزان دبیرستانی ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • دانشجویان بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • دبیران متوسطه اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 191-216]

  • درگیری تحصیلی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • درگیری رفتاری شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • درگیری شناختی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • درگیری عاطفی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

  • درگیری عاملی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 185-204]

ر

  • رشد زبانی ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-31]

  • رضایت از رابطه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]

  • رگرسیون لجیستیک‌ کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]

  • روایی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 23-46]

  • روایی بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 47-60]

  • روایی ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 33-46]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس اصالت در رابطه(AIRS) و بررسی رابطه آن با ترس از صمیمیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 167-190]

  • روایت تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • روایی؛ درمان پذیرش و تعهد انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 85-101]

  • رواسازی باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • روایی سازه تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • روایی عاملی روا سازی و اعتباریابی نسخه فارسی ابزار پیمایش چارچوب اجتماع اکتشافی در محیط های یادگیری مبتنی بر وب [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 47-63]

  • روانسنجی کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • روانسنجی ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 33-46]

  • روان‌شناسی سلامت تحصیلی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • روایی و کتل انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B ) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 151-164]

  • روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل (FIML) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]

  • رویکرد چند‌سطحی کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-15]

س

  • ساخت ابزار ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • ساختار عاملی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 127-141]

  • ساخت و اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • سبک زندگی تحصیلی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 61-105]

  • سنجش تشخیصی شناختی کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]

  • سنجش کارپوشه تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 63-84]

  • سواد یادگیری مادام‌العمر اعتبارسنجی پرسشنامه سواد یادگیری مادام‌العمر در دبیران دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 191-216]

  • سو‌گیری جنسیتی کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]

ش

  • شاخص های وابستگی موضعی تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]

  • شادکامی کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • شایستگی‌های منابع انسانی ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

  • شرکت های دانش بنیان ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 147-165]

ع

  • عاملیت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • علایق شخصی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 143-162]

  • عوامل خانوادگی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 143-162]

غ

  • غیرقابل‌کنترل بودن ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 151-166]

ف

  • فراشناخت مثبت ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 151-166]

  • فراشناخت منفی ویژگیهای روان‌سنجی مقیاس فراشناخت بازی‌های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 151-166]

  • فرصت شغلی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 143-162]

ک

  • کارکردهای اجرایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • کدگذاری تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

  • کیفیت تدریس ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-22]

  • کلید واژگان: مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-15]

  • کنش افتراقی سوال کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]

  • کنکور کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی‌ کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]

  • کودکان ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

گ

  • گرایش اعداد طبیعی ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 103-126]

  • گرایش به مصرف مواد کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-15]

م

  • ماتریسQ کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]

  • مدل G-DINA کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-40]

  • مدل‌یابی معادلات ساختاری (SEM) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]

  • مدل راش کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ) [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 67-92]

  • مدل راش ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 103-126]

  • مرکز ارزیابی معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • مطالعات اعتبارسنجی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 135-151]

  • معرفت شناسی شخصی ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 121-146]

  • مقیاس رشدی ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-31]

  • مقیاس رشد زبانی کودکان ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-31]

  • مقیاس زبانی ساخت، روایی سنجی و اعتبار یابی مقیاس رشد زبان کودکان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-31]

  • مقایسه زوجی ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP) [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 143-162]

  • مقیاس والد آزاری ساخت و اعتباریابی مقیاس والد آزاری (پسر-مادر) [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 33-46]

  • مکانیسم گمشدن تصادفی (MAR) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]

  • مکانیسم گمشدن غیرتصادفی (MNAR) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]

  • مکانیسم گمشدن کاملاً تصادفی (MCAR) برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 99-112]

  • منتل-هنسزل‌ کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 41-62]

  • موفقیت تحصیلی ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 47-66]

  • مولفه های عاملیت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

ن

  • نابینا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 165-188]

  • نرمال‌سازی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

  • نیرومندی ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

  • نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانات پیشرفت تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 189-220]

  • نظریه رویه معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-17]

  • نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 163-219]

  • نمره‌های مقیاس مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 93-120]

و

  • واژه های کلیدی: روان سنجی تعیین ویژگی های روان سنجی پرسشنامۀ غربالگری اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب کودک در دانش آموزان 17-10 ساله ایرانی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 65-97]

  • ویژگی های روانسنجی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 127-141]

  • وقف خود ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 167-184]

ه

  • هنجاریابی باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-45]

  • هویت روایی تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 107-133]

login