آ
-
آزمون الکترونیکی
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
آسیب شناسی
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
آگاهی و مهارتهای درونگری
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
آمادگی فرصتیابی حرفهای
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
-
آموزش عالی
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
آموزش و پرورش
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
ا
-
ارزیابی آموزشی
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]
-
استرس نوجوان
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
اضطراب
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
اضطراب رقابتی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
اضطراب شناختی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
اعتبار
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
اعتبار
معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]
-
اعتبارسنجی و تضمین کیفیت
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
-
اعتباریابی
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
افسردگی
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
امتحانات نهایی
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
اندازهگیری عملکرد سازمانی
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
ب
-
باورهای خودکارآمدی
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
برنامهریزی
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
برنامه ی آموزشی
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
-
بهزیستی تحصیلی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
بهزیستی ذهنی
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
بهینهکاوی
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
بیموبایلهراسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
پ
-
پاپایی
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
پارامتر تشخیص
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
پارامتر دشواری
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
پایایی
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
-
پایایی
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
-
پایایی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
پایایی
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
پایایی
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
پایایی و روایی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
پرسشنامه اسناد خطا
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
-
پرسشنامه درگیری تحصیلی
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
پرسشنامه هیجانهای معلم
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
-
پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]
ت
-
تحلیل پوششی دادهها
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
تحلیل عاملی
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
-
تحلیل عاملی
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
تحلیل عاملی
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]
-
تحلیل عاملی تأییدی
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
تحلیل عاملی مؤلفه ها
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
ح
-
حوزه
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
خ
-
خزانه سؤال بهینه
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
خود تنظیمی
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
خودمدیریت بهزیستی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
د
-
دانش و مهارتهای مراجع محوری
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
دبیرستان
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
دوره متوسطه
شیوه های ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]
ر
-
رفتارهای سبک زندگی سالم
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
-
رگرسیون لوجستیک
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
روایی
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]
-
روایی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
روایی
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
روایی
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
روایی سازه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
-
روایی عاملی
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]
-
روایی عاملی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
روش تحقیق ترکیبی
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
رویکرد برنامهنویسی ریاضی
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
رویکرد ریکیسی
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
ریاضیات
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
س
-
ساخت
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بیموبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]
-
ساخت
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
ساختار عاملی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
ساختار عاملی
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
سالمند موفق
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
سبک تفکر
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
-
سرمایه روانشناختی
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
سطوح
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
-
سنجش
شیوه های ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]
-
سنجش انطباقی کامپیوتری
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
سنجش تشخیصی شناختی
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
سنجش شایستگی
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
ش
-
شایستگی های کانونی
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
ض
-
ضریب اتّکاء پذیری
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
-
ضریب تعمیم پذیری
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
ع
-
عملکرد ریاضی
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
عوامل بیرونی و درونی
شیوه های ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]
ک
-
کارآیی
تحلیل پوششی دادهها به مثابه ابزار اندازهگیری عملکرد سازمانی، برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]
-
کارشناسی ارشد رشته ی علوم تربیتی
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
-
کارکرد
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
-
کارکرد تولید اجتماعی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
کنش افتراقی سؤال
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
کنکور
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
کنکور سراسری
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
گ
-
گرایش
روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]
م
-
مدل حداقل انحرافات وزندار (WDM)
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
مدلهای تشخیصی شناختی
مدلسازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
معادلات ساختاری
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
-
معلمان زبان انگلیسی
شیوه های ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]
-
مقیاس
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم موبایل
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
مقیاس سازگاری هیجانی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
-
مقیاس های هیجان مربوط به کلاس
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
منابع اطلاعات خود کارآمدی
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
مهارتهای غیرمرسوم و زبان دوّم
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
ن
-
نظریه پرسش پاسخ
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
نظریه تعمیم پذیری
معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]
-
نظریه تعمیم پذیری
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
-
نظریه زمینه ای
ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]
-
نظریه کلاسیک آزمون
ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]
-
نظریه کلاسیک اندازه گیری
معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]
-
نظریه های کلاسیک و سوال ـ پاسخ
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
نظریۀ یادگیری خودتنظیمی
ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]
و
-
واژگان کلیدی: بهزیستی ذهنی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
واژه های کلیدی: اضطراب آسیب ورزشی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده
ویژگیهای روانسنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]
-
واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
ورزشکاران
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]
-
ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
ویژگیهای شخصیتی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
ه
-
هدف گذاری
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
همترازسازی
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
همسانی درونی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
همسانی درونی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
هنجاریابی
هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]
-
هوش معنوی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
هوش موفق در آموزش
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
هیجان معلم
رواسازی مقیاس هیجانهای معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]