آ

  • آزمون الکترونیکی نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • آسیب شناسی نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • آگاهی و مهارت‌های درونگری اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]

  • آموزش عالی ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • آموزش و پرورش تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

ا

  • ارزیابی آموزشی نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

  • استرس نوجوان پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • اضطراب پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • اضطراب رقابتی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

  • اضطراب شناختی تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • اعتبار ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • اعتبار معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]

  • اعتبارسنجی و تضمین کیفیت ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

  • اعتباریابی اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]

  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

  • افسردگی پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • امتحانات نهایی ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • اندازه‌گیری عملکرد سازمانی تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

ب

  • باورهای خودکارآمدی تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • برنامه‌ریزی تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • برنامه ی آموزشی تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]

  • بهزیستی تحصیلی آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

  • بهزیستی ذهنی ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]

  • بهینه‌کاوی تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • بی‌موبایل‌هراسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

پ

  • پاپایی بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • پارامتر تشخیص ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • پارامتر دشواری ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • پایایی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

  • پایایی هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

  • پایایی رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

  • پایایی تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • پایایی مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • پایایی ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]

  • پایایی و روایی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

  • پرسشنامه اسناد خطا هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

  • پرسشنامه درگیری تحصیلی بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • پرسشنامه هیجان‌های معلم رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

  • پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]

ت

  • تحلیل پوششی داده‎ها تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • تحلیل عاملی رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

  • تحلیل عاملی پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسش‌نامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]

  • تحلیل عاملی اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • تحلیل عاملی تأییدی ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]

  • تحلیل عاملی تأییدی هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • تحلیل عاملی مؤلفه ها تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]

ح

  • حوزه روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

خ

  • خزانه سؤال بهینه تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی در طراحی خزانه‌های سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]

  • خود تنظیمی تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • خودمدیریت بهزیستی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

د

  • دانش و مهارت‌های مراجع محوری اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

  • دبیرستان مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • دوره متوسطه شیوه های‌ ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]

ر

  • رفتارهای سبک زندگی سالم ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

  • رگرسیون لوجستیک کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • روایی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 189-211]

  • روایی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • روایی بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 83-102]

  • روایی تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]

  • روایی مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • روایی ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]

  • روایی سازه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

  • روایی عاملی ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]

  • روایی عاملی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • روش تحقیق ترکیبی ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی در طراحی خزانه‌های سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]

  • رویکرد ریکیسی تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی در طراحی خزانه‌های سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]

  • ریاضیات مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

س

  • ساخت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 1-22]

  • ساخت ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

  • ساختار عاملی آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

  • ساختار عاملی مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • سالمند موفق بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

  • سبک تفکر روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

  • سرمایه روانشناختی ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]

  • سطوح روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

  • سنجش شیوه های‌ ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]

  • سنجش انطباقی کامپیوتری تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی در طراحی خزانه‌های سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]

  • سنجش تشخیصی شناختی مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • سنجش شایستگی سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]

ش

  • شایستگی های کانونی تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]

ض

  • ضریب اتّکاء پذیری سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]

  • ضریب تعمیم پذیری سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]

ع

  • عملکرد ریاضی تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • عوامل بیرونی و درونی شیوه های‌ ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]

ک

  • کارآیی تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 99-116]

  • کارشناسی ارشد رشته ی علوم تربیتی تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]

  • کارکرد روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

  • کارکرد تولید اجتماعی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]

  • کنش افتراقی سؤال کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

  • کنکور همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

  • کنکور سراسری کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]

گ

  • گرایش روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 103-121]

م

  • مدل حداقل انحرافات وزن‌دار (WDM) تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی در طراحی خزانه‌های سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]

  • مدلهای تشخیصی شناختی مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 1-21]

  • مدلیابی معادلات ساختاری ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • معادلات ساختاری اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]

  • معلمان زبان انگلیسی شیوه های‌ ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 141-164]

  • مقیاس مشخصه‌های روان‌سنجی مقیاس واکنش‌پذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]

  • مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم موبایل ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]

  • مقیاس سازگاری هیجانی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 77-97]

  • مقیاس های هیجان مربوط به کلاس تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • منابع اطلاعات خود کارآمدی تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • مهارت‌های غیرمرسوم و زبان دوّم اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]

ن

  • نظریه پرسش پاسخ ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • نظریه تعمیم پذیری معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]

  • نظریه تعمیم پذیری سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]

  • نظریه زمینه ای ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 201-228]

  • نظریه کلاسیک آزمون ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 45-76]

  • نظریه کلاسیک اندازه گیری معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 43-81]

  • نظریه های کلاسیک و سوال ـ پاسخ همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

  • نظریۀ یادگیری خودتنظیمی ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 23، 1395، صفحه 23-43]

و

ه

  • هدف گذاری تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]

  • همترازسازی همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]

  • همسانی درونی آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]

  • همسانی درونی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]

  • هنجاریابی هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 123-144]

  • هوش معنوی تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]

  • هوش موفق در آموزش ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]

  • هیجان معلم رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 171-200]

ی

  • یادگیری الکترونیکی نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل) [دوره 7، شماره 24، 1395، صفحه 145-170]

login