آ

  • آزمون انطباقی کامپیوتری تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • آزمون های سرنوشت ساز کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 137-166]

  • آگاهی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 213-232]

  • آماره‌‌ی برازش فرد H^T مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 75-106]

ا

  • ابزار نشانگرهای بزرگسالی ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 133-159]

  • ابعاد شخصیتی نئو تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • ابعاد شناختی کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 137-166]

  • احترام و عدالت ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • ادراک دیداری فضایی طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 1-18]

  • ایران ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-117]

  • اصلاح حدس نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-53]

  • اضطراب مرگ فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 119-136]

  • اعتبار ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • اعتباریابی ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 167-182]

  • الگوی پاسخ مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 75-106]

ب

  • باجگیری عاطفی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 183-200]

  • بتا-دوجمله‌ای مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • برنامه ‌آموزشی طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 1-18]

  • بزرگسالی ادراک شده ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 133-159]

پ

  • پایایی ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • پایایی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • پایایی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • پایایی ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 49-64]

  • پایایی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-89]

  • پایایی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 183-200]

  • پذیرش مدرسه بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

  • پرسشنامه ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 167-182]

  • پرسشنامه هیجان‌های تدریس ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 55-74]

  • پرسشنامه هوش اخلاقی کودکان ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

ت

  • تاپسیس تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 1-18]

  • تجارب تجزیه ای ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • تجزیه ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • تحلیل عاملی تأییدی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 55-74]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 191-212]

  • تحلیل عاملی تأییدی؛ ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • تحلیل نیمرخ با استفاده از مقیاس‌بندی چند بُعدی تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • تحول دیداری-فضایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 191-212]

  • تدریس دانشگاهی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 55-74]

  • تصویرسازی دیداری ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • تصویرسازی ذهنی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • تفاوت های جنسیتی ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 133-159]

  • تفکر انتقادی ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • تفکر آینده‌نگر ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

ج

  • جریمه بهینه نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-53]

خ

  • خانواده تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • خرد ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-117]

  • خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • خودکار آمدی ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

  • خویشتنداری و همدلی ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • خوشه بندی سؤالهای آزمون کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 137-166]

د

  • دانش آشکار ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • دانش پنهان ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • دانشجویان ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 133-159]

  • دانشجویان ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-89]

  • دوجمله‌ای مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • دوراندیشی رویدادی ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

ذ

  • ذهن آگاهی ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

ر

  • ریاضیات کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 137-166]

  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 125-153]

  • روایی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس تجارب تجزیه ای و همبستگی آن با افکار خودکشی و صفات بیمارگون شخصیت در بیماران افسرده [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 115-131]

  • روایی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • روایی ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • روایی ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • روایی ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 49-64]

  • روایی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-89]

  • روایی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 183-200]

  • رواسازی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 55-74]

  • روایی سازه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 191-212]

  • روایی محتوا بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 191-212]

  • روانسنجی ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 183-200]

  • روایی نمره‌های آزمون مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 75-106]

  • روایی و پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • روش آزمون نسبت درستنمایی سؤال – پاسخ تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • روش ترکیبی ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-117]

  • روش رگرسیون لجستیک تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

ز

  • زیرمنظومه های خانواده ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

س

  • ساخت ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 167-182]

  • ساختار عاملی ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • ساختار عاملی تأییدی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 49-64]

  • سکوت زناشویی ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 167-182]

  • سنجش برازش فرد مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 75-106]

  • سنجش خرد ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-117]

ش

  • شاخص های روان سنجی شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • شفقت ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 1-21]

ط

  • طرد مدرسه بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

ظ

  • ظهوربزرگسالی ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 133-159]

ع

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 119-136]

  • فرایندهای مدیریت دانش ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 67-90]

  • فرم کوتاه شده پرسش‌نامه شخصیتی هگزاکو ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 65-89]

  • فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

  • فرهنگ ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 91-117]

ک

  • کارکرد افتراقی سؤال تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 23-51]

  • کلیدواژه: روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 213-232]

  • کلید واژه ها ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 133-147]

  • کودکان مهد کودک‌ها ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

م

  • مدیریت تعارض ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مدیریت تعارض در دبیرستان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 47-65]

  • مدل پیوسته IRT تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 1-18]

  • مدل چندبعدی طبقه پنهان پاسخ سوال کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 137-166]

  • مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی مدل‌سازی خطی سلسله‌مراتبی بین آماره‌ی برازش فرد H^T و متغیرهای زمینه‌ای دانش‌آموزان در آزمون ریاضی پایه‌ی هشتم مطالعه تیمز 2015 [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 75-106]

  • مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی [دوره 9، شماره 36، 1397، صفحه 49-64]

  • مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش چهارم تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

  • مؤلفه‌های شایستگی هیجانی- اجتماعی شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

ن

  • نرم افزار R تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • نرمال شده مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • نظریه سوال پاسخ ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • نظریه شبکه تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • نظریه گراف تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 189-208]

  • نقص توجه/ بیش فعالی ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 103-123]

  • نگرش به زمان ساخت و اعتباریابی مقیاس نگرش به زمان در نوجوانان [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 149-171]

  • نگرش خطرپذیری نقش نگرش خطرپذیری افراد، سطوح مختلف جریمه و دشواری آزمون بر همبستگی بین توانایی و نمره خام در آزمون‌های چندگزینه‌ای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 19-53]

  • نمره کل سازی و رتبه بندی تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 1-18]

و

  • واژگان کلیدی: جو مدرسه شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 107-132]

  • واژگان کلیدی: شایستگی هیجانی- اجتماعی شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ) [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 79-101]

  • وجدان و بردباری ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 27-45]

  • وزن دهی تاثیر مدل وزن دهی بر نمره کل سازی سوابق تحصیلی و رتبه بندی داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 1-18]

  • ویژگی روان‌سنجی شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 107-132]

  • ویژگی‌های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 155-173]

  • ویژگی‌های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 175-188]

ه

  • هیجان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه هیجان آگاهی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 213-232]

  • هیجان‌های اساتید ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 55-74]

  • همسانی درونی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 191-212]

  • همصدک‌سازی مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای [دوره 9، شماره 33، 1397، صفحه 53-78]

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 91-114]

  • هویت مدرسه شاخص های روان سنجی پرسشنامه دووجهی جو و هویت مدرسه (SCASIM-St)) [دوره 9، شماره 35، 1397، صفحه 107-132]

  • هوش تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS) [دوره 9، شماره 34، 1397، صفحه 1-26]

login