آ
-
آزمون
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]
-
آزمون تفکر انتقادی واتسون– گلاسر
اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
-
آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور
بررسی ویژگی های روان سنجی سوالات تخصصی آزمون های فراگیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور در سال 1385 [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 139-169]
-
آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا
اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
-
آمادگی الکترونیکی
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-27]
-
آموزش الکترونیکی
سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
-
آموزش ترغیبی
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
ا
-
ادراک از کلاس
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
-
ارزشیابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
-
ارزشیابی
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]
-
ارزشیابی
ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]
-
ارزشیابی استادان
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
-
استانداردسازی
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
-
اصول اخلاقی
اصول اخلاقی در پژوهش [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-20]
-
اضطراب
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]
-
اعتبار
اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
-
اعتبار
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]
-
اعتباریابی
اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]
-
اعتبار سازه و معادلات ساختاری
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-42]
-
افسردگی
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]
-
اندازه گیری
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]
-
انگیزش
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]
-
اهمیت ریاضی
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]
ب
-
باورهای معرفت شناختی
پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]
-
باورهای هوشی
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
-
بستهبندی سؤالات
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 49-73]
پ
-
پایایی
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
-
پایایی
پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]
-
پایایی
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
-
پایایی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
-
پایایی
ساخت مقدماتی آزمون تیپهای شخصیتی انیه گرم [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-15]
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-21]
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 73-88]
-
پایایی
اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]
-
پایان نامه
ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]
-
پایاننامه
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]
-
پایایی و اعتبار
بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]
-
پرسشنامه MMPI-2
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
-
پرسشنامه نوآوری سازمانی امید و همکاران(2002)
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
-
پژوهش
اصول اخلاقی در پژوهش [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-20]
-
پیشرفت ریاضی
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-31]
ت
-
تیپ شناسی انیه گرم
ساخت مقدماتی آزمون تیپهای شخصیتی انیه گرم [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-15]
-
تیپهای شخصیت
ساخت مقدماتی آزمون تیپهای شخصیتی انیه گرم [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-15]
-
تحلیل عامل
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
-
تحلیل عاملی تأییدی
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 49-73]
-
تصورات قالبی یا کلیشهای جنسیتی
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]
-
تفکر انتقادی
اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
ح
-
حمایت والدین
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]
خ
-
خصوصیات جسمی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]
-
خلقی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]
-
خودپنداره
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-31]
-
خود پنداره
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]
-
خودکارآمدی
فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]
د
-
دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-16]
-
دانشجویان
پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]
-
دانشجویان
تأثیر زمینههای تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایاییسنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]
-
دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]
-
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]
-
دکتری
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]
-
دکتری
ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]
ر
-
رشته مهندسی صنایع
سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
-
روایی
اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
-
روایی
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
-
روایی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
-
روایی
ساخت مقدماتی آزمون تیپهای شخصیتی انیه گرم [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-15]
-
روایی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-21]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 73-88]
-
روایی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]
-
روایی
اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]
-
روایی سازه
پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]
-
روایی عاملی
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
س
-
ساختار عاملی
پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]
-
ساختار عاملی
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 49-73]
-
ساختار عاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-21]
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 73-88]
-
ساختار عاملی
اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]
-
ساخت عاملی
بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]
-
سطوح تفکرهندسی
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-16]
-
سنجش و ارزشیابی
سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
ش
-
شخصیت
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]
-
شیوه ابراز خشم
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-42]
ص
-
صفت خشم
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-42]
ط
-
طلبههای علوم دینی
تأثیر زمینههای تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایاییسنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]
ع
-
عاطفی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]
-
عملکرد تحصیلی
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
-
عملکرد تحصیلی ریاضی
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]
-
عملکرد ریاضی
فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]
-
فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت
بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]
ک
-
کارشناسی ارشد
ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]
-
کارشناسی ارشد
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]
-
کیفیت
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
-
کیفیت آموزشی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
گ
-
گلستان سعدی
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]
م
-
مدیران
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-20]
-
مقیاس پنج بزرگ-نسخه کوتاه
اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]
-
مقیاس نگرش ریاضی فنما-شرمن
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 49-73]
-
مقیاس هوش معنوی
تأثیر زمینههای تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایاییسنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]
-
ملاک ها
ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]
-
ملاکها
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-23]
ن
-
نگرش
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-33]
و
-
واژگان کلیدی: آموزش مؤلفههای سنجش به عنوان یادگیری
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-31]
-
واژگان کلیدی: باورهای معرفت شناختی ریاضی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 73-88]
-
واژگان کلیدی: توانایی حل مسأله اجتماعی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-21]
-
واژگان کلیدی: حالت خشم
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-42]
-
واژگان کلیدی: فراتحلیل
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]
-
واژگان کلیدی: نظریه ونهیلی
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-16]
-
واژگان کلیدی: هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1389، صفحه 1-29]
-
ویژگیهای ورودی
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-27]
ه
-
هنجار
اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
-
هنجاریابی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]
-
هنرجویان موسیقی
تأثیر زمینههای تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایاییسنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]
-
هوش
تأثیر زمینههای تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایاییسنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]
-
هوش معنوی
تأثیر زمینههای تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایاییسنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-27]
-
یادگیرنده الکترونیکی
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1389، صفحه 1-27]