احدی، حسن
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
احدیث، حسن
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
احقر، قدسی
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
اسدزاده، حسن
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
اصغری مقدم، محمدعلی
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]
اصغری مقدم، محمدعلی
بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]
اقتذار نژاد، سمیه
بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]
امام شریفی، اسماعیل
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
امینی فر، الهه
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
ب
باقری، نیره
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
بلوکی، آزاده
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
بنی جمالی، شکوه السادات
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]
پ
پناهی، سعیده
بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]
ت
تقی پورظهیر، دکتر علی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
تنها، زهرا
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
حسین جاری، مسعود
تأثیر زمینههای تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایاییسنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]
د
داوودی، حسین
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
درتاج، فریبا
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
درتاج، فریبرز
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
دره کردی، علی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
دلاور، علی
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
دلاور، علی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
دلاور، علی
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
دلاور، علی
بررسی ویژگی های روان سنجی سوالات تخصصی آزمون های فراگیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور در سال 1385 [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 139-169]
دللاور، علی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
ذ
ذذاکری، حمید رضا
تأثیر زمینههای تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایاییسنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]
ر
رستگار، کاظم
سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
رعایی، فرزانه
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
ز
زارعی زوارکی، اسماعیل
سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
سراجی، دکتر فرهاد
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]
سهرابی، رقیه
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
ش
شریفی، حسن پاشا
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
شیریگی، ناصر
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]
شعبانی، حسن
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
شعیری، محمدرضا
بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]
ص
صالح پور، بهرام
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
ع
عربزاده، مهدی
فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]
عرب زاده، مهدی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
عسکری، محمد
اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
عسکری، محمد
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]
عقیق، کمال
سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
غ
غفاری مجلیج، محمد
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
ف
فرخی، نورعلی
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]
فرخی، نورعلی
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
فرخی، نورعلی
ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]
فرزاد، ولی الله
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
فرزاد، ولی الله
فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]
فلسفی نژاد، محمدرضا
بررسی ویژگی های روان سنجی سوالات تخصصی آزمون های فراگیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور در سال 1385 [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 139-169]
ک
کدیور، پروانه
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
کدیور، پروین
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
کدیور، پروین
فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]
کریمی، یوسف
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
م
محمد رضایی، علی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]
محمد زاده، علی
اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]
مخبری، عادل
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
میرزایی، علی پدرام
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
مظلومی، اکرم
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]
مقدسین، مریم
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]
ملکی، ساسان
اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
مهدیان، حسین
استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]
ن
نجفی، محمود
اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]
نیکدل، فریبرز
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]
نیک نامی، مصطفی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
نگهبان سلامی، محمود
فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]
ه
هسینچاری، مسعود
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
همتی، آزاد
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]
هومن، حیدرعلی
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
ی
یارمحمدی واصل، دکتر مسیب
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]
یونسی، جلیل
بررسی ویژگی های روان سنجی سوالات تخصصی آزمون های فراگیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور در سال 1385 [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 139-169]