نمایه نویسندگان

ا

  • ایزانلو، بلال تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
  • اسد زاده، حسن ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
  • امیر آبادی، فاطمه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

ب

  • باقری خواه، زهرا وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذی‏ربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]
  • بجامی، حسین استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
  • بداقی، ندا ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
  • بدری گرگری، رحیم ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
  • براتیان، مسعود استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
  • بشارت، محمدعلی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
  • بلوکی، آزاده ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

پ

  • پرواز، راعد ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
  • پلنگی، مریم ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]

ج

  • جلی، حمیدرضا ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
  • جمالی، احسان وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذی‏ربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]

ح

  • حبیبی، مجتبی تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
  • حسینی، میرزا حسن شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
  • حسینیان، سیمین تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]

خ

  • خالقی دلاور، فائزه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
  • خالقی نژاد، سیدعلی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

د

  • درتاج، فریبرز ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
  • درتاج، فریبرز تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
  • دلاور، علی ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
  • دلاور، علی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
  • دلاور، علی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
  • دلاوران، علی ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
  • دهکردیان، پریسا ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

ر

  • رحیم پور، حمیده بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
  • رضایی، اکبر انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
  • رضایی، عیسی تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

ز

  • زارع، مریم بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
  • زمانپور، عنایت اله ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

س

  • سپهرآرا، علیرضا بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
  • سلطانی، مهری ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]
  • سواری، کریم ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

ش

  • شایقیان، زینب بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
  • شریفی، حسین پاشا بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
  • شرقی، محمد ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
  • شعاعی، زهرا ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]
  • شعبانی، سمیه ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
  • شفیع آبادی، عبدالله تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]
  • شقاقی، فرهاد بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
  • شهریاری، حسینیه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

ط

  • طالع پسند، سیاووش بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

ع

  • عارفی، محبوبه وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذی‏ربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]
  • عباسپور، عباس ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
  • عبداللهی، حسین چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]
  • عل آبادی، خدیجه بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]
  • علی اکبری دهکردی، مهناز بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

ف

  • فتحی، رحیمه ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
  • فتحی آشتیانی، علی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]
  • فرج الهی، رویا بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
  • فرحبخش، کیومرث تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
  • فرخی، نور علی ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
  • فرهادی نهاد، رومینا شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
  • فلسفی نژاد، محمدرضا تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
  • فلسفی نژاد، محمد رضا تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]
  • فولادوند، خدیجه ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]

ک

  • کاکو جویباری، علی اصغر بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
  • کریمی، بهنام تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

گ

  • گنجی، کامران بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

م

  • مام شریفی، اسماعیل ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
  • محمد طهرانی، حسن تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]
  • مرادی، فاطمه تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
  • میر هاشمی، مالک بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
  • مسعودیان، معصومه استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
  • مشتاقی، سعید بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
  • مصرآبادی، جواد بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
  • مصرآبادی، جواد ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
  • معنوی پور، داوود بررسی مشخصه‏ های روان‏سنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
  • مقدم، اعظم کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
  • مومنی راد، اکبر بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]

ن

  • نقش، زهرا کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]

ه

  • هومن، حیدرعلی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

ی

  • یوسفی، ناصر بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]