اصغری مقدم، محمدعلی
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]
امام شریفی، اسماعیل
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
امینی فر، الهه
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
ایزانلو، بلال
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
ب
باقری، نیره
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
باقری خواه، زهرا
وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذیربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]
بلوکی، آزاده
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
پ
پرواز، راعد
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
ت
تقی پورظهیر، دکتر علی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
تنها، زهرا
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
ج
جلی، حمیدرضا
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
جمالی، احسان
وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذیربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]
ح
حبیبی، مجتبی
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
داوودی، حسین
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
درتاج، فریبا
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
درتاج، فریبرز
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
درتاج، فریبرز
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
دره کردی، علی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
دلاور، علی
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
دلاور، علی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
دلاور، علی
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
دلاور، علی
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
دلاور، علی
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
دهکردیان، پریسا
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
ر
رحیم پور، حمیده
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
رضایی، عیسی
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
رعایی، فرزانه
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
ز
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
سراجی، دکتر فرهاد
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]
سهرابی، رقیه
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
سواری، کریم
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
ش
شرقی، محمد
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
شریفی، حسن پاشا
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
شیریگی، ناصر
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]
ص
صالح پور، بهرام
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
ط
طالع پسند، سیاووش
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
ع
عارفی، محبوبه
وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذیربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]
عباسپور، عباس
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
عرب زاده، مهدی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
عسکری، محمد
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]
غ
غفاری مجلیج، محمد
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
ف
فرج الهی، رویا
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
فرحبخش، کیومرث
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
فرخی، نورعلی
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]
فرخی، نورعلی
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
فلسفی نژاد، محمدرضا
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
ک
کدیور، پروانه
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
کریمی، بهنام
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
گ
گنجی، کامران
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
م
مخبری، عادل
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
مرادی، فاطمه
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
مصرآبادی، جواد
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
مظلومی، اکرم
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]
معنوی پور، داوود
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
مقدسین، مریم
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]
میرزایی، علی پدرام
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
ن
نیک نامی، مصطفی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
ه
هسینچاری، مسعود
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
همتی، آزاد
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]
هومن، حیدرعلی
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
هومن، حیدرعلی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
ی
یارمحمدی واصل، دکتر مسیب
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]