ا

  • اصغری مقدم، محمدعلی بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]

  • امام شریفی، اسماعیل نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

  • امینی فر، الهه ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ون‌هیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]

  • ایزانلو، بلال تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

ب

  • باقری، نیره ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ون‌هیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]

  • باقری خواه، زهرا وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذی‏ربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]

  • بشارت، محمدعلی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • بلوکی، آزاده نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

پ

  • پرواز، راعد ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

ت

  • تقی پورظهیر، دکتر علی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • تنها، زهرا بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]

ج

  • جلی، حمیدرضا ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

  • جمالی، احسان وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذی‏ربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]

ح

  • حبیبی، مجتبی تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

خ

د

  • داوودی، حسین نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • درتاج، فریبا بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]

  • درتاج، فریبرز ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

  • درتاج، فریبرز تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

  • دره کردی، علی بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]

  • دلاور، علی نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

  • دلاور، علی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • دلاور، علی ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

  • دلاور، علی فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]

  • دلاور، علی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

  • دهکردیان، پریسا ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

ر

  • رحیم پور، حمیده بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

  • رضایی، عیسی تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • رعایی، فرزانه فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • زمانپور، عنایت اله ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

س

  • سپهرآرا، علیرضا بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

  • سپهریان، فیروزه ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]

  • سراجی، دکتر فرهاد تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]

  • سهرابی، رقیه ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]

  • سواری، کریم ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

ش

  • شرقی، محمد ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • شریفی، حسن پاشا نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • شیریگی، ناصر مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]

ص

  • صالح پور، بهرام ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ون‌هیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]

ط

  • طالع پسند، سیاووش بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

ع

  • عارفی، محبوبه وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذی‏ربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]

  • عباسپور، عباس ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • عرب زاده، مهدی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]

  • عسکری، محمد تأثیر آموزش مؤلفه‏ های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانش‏آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]

غ

  • غفاری مجلیج، محمد بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

ف

  • فرج الهی، رویا بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

  • فرحبخش، کیومرث تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

  • فرخی، نورعلی ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]

  • فرخی، نورعلی فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

ک

  • کدیور، پروانه بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]

  • کریمی، بهنام تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

گ

  • گنجی، کامران بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

م

  • مخبری، عادل بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]

  • مرادی، فاطمه تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • مصرآبادی، جواد بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • مظلومی، اکرم تأثیر آموزش مؤلفه‏ های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانش‏آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]

  • معنوی پور، داوود بررسی مشخصه‏ های روان‏سنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]

  • مقدسین، مریم بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]

  • میرزایی، علی پدرام ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]

ن

  • نیک نامی، مصطفی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

ه

  • هسینچاری، مسعود نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • همتی، آزاد مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]

  • هومن، حیدرعلی نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • هومن، حیدرعلی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

ی

  • یارمحمدی واصل، دکتر مسیب تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]

login