آ
-
آیتی، محسن
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش آموزان بااستعداد [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]
-
آجیل چی، بیتا
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
آزادگان، عمید
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش آموزان بااستعداد [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]
-
آزادمنش، حمیرا
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
ا
-
ابوالمعالی، خدیجه
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
احدی، حسن
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
احمدی ده قطب الدینی، محمد
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
ایرجی راد، ارسلان
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
-
ارداغیان، زهره
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
-
ایزدی، فاطمه
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
اسدی، رقیه
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
اسدپورکرکوکی، الهام
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
اسدی یونسی، محمدرضا
تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش آموزان بااستعداد [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-181]
-
اعتمادی، عذرا
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی آسیبهای تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]
-
امیری، سهراب
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
امیریان، لیلا
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
ب
-
بارانی، محمد
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
برجعلی، احمد
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
برجعلی، احمد
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
-
بروجردی، فرانک
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
ت
-
تمیزی، نوشین
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
ج
-
جزء رمضانی، زهرا
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
جزایری، رضوان السادات
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی آسیبهای تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]
ح
-
حسینی لرگانی، سیده مریم
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
خ
-
خدایی، ابراهیم
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
خسروی، زینب
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
خسروی، محبوبه
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 121-146]
-
خلیلی گشنیگانی، زهرا
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
د
-
دلاور، علی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
دلاور، علی
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
دلاور، علی
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
دهقانی زاده، محمدحسین
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
ر
-
رجب پور نیک نام، فاطمه
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
رضایی، احمد
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
رضایی، علی محمد
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
رضایی، علی محمد
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
رضایی شریف، علی
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
رضایی شریف، علی
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
رضوانی فر، شیرین
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
رمضانی صدر، اعظم
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
روحی، علیرضا
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی آسیبهای تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]
ز
-
زارعیان، احسان
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
س
-
سادات اخوی، زهره السادات
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
-
سیدصالحی، محمد
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]
-
سلمان، زهرا
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
سلیمانی، سمیرا
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
سلیمانی خشاب، عباسعلی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
شکری، امید
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
شهاب زاده، صدیقه
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
ص
-
صباحی، شراره
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
صباغیان بغدادآباد، حمید
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
ض
-
ضرغامی، محمد حسین
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
طالع پسند، سیاوش
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
طاهری، آزاده
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
طاهری، صادق
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
طاهری، مجتبی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]
-
طاهری، مرتضی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 65-95]
-
طباطبائی، سیدسجاد
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
ع
-
عباسپور، افروز
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
عباس پور، عباس
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
عبدالخالقی، معصومه
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
عبد الله پور، محمد آزاد
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
عبدالملکی، جمال
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
عبدالملکی، صابر
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
عراقی، لادن
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 207-240]
-
عرب زاده، مهدی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
عرب زاده، مهدی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
علی دوست قهفرخی، فرشته
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 83-102]
-
علیزاده، ابراهیم
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
-
علیزاده بوکانی، گلاویژ
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
ف
-
فاتحی زاده، مریم سادات
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامهی آسیبهای تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 181-205]
-
فرخی، نورعلی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
فرخی، نورعلی
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 21-43]
-
فرخی، نورعلی
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
فرزاد، ولی اله
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
فرهادی، مهران
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
ق
-
قاسمی نواب، امیر
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
قدسی، احمد
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
قدم پور، عزت اله
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
-
قدیمی نوران، میترا
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
ک
-
کیامنش، علیرضا
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
کبیری، مسعود
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
کدیور، پروین
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
کردنوقابی، رسول
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 241-255]
-
کریمی نژاد، کلثوم
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
کهدویی، سمیه
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 33-64]
گ
-
گرامی پور، مسعود
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
گراوند، فریبرز
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
گنجی، حمزه
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
ل
-
لسانی، مهدی
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
م
-
محمدی، نوشیروان
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
محمدی فر، محمدعلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
محمدی فر، محمد علی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 97-120]
-
مرادی، مرتضی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
مقدسین، مریم
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
مقدم زاده، علی
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 121-153]
-
ملتفت، قوام
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 103-119]
-
مینائی، اصغر
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-32]
-
منشئی، غلامرضا
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
مهرابی، حسینعلی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
ن
-
ناظمی مقدم، مهسا
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 65-81]
-
نرگسی، فریده
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 147-160]
-
نشاط دوست، حمیدطاهر
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
-
نقی بیرانوند، فاطمه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 45-64]
-
نیک بخت، علی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 155-179]
-
نیکدل، فریبرز
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
نوروزی، لیلا
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
یونسی، جلیل
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
یونسی، جلیل
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-20]