آقاخانی، زهره
اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]
ا
احمدپور، روژینا
بررسی جایگاه رویکرد پژوهش محوری در کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 67-79]
افروز، غلامعلی
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-43]
افضلی، افشین
طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 161-180]
انتظاری، سمیه
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]
جهانی، جعفر
ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانشآموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 95-115]
چ
چگینی، راضیه
آمادهسازی نسخه فارسی «مقیاس ماکچهار» و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 31-55]
ح
حجازی، الهه
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-43]
حسینی، سیده اسماء
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تابآوری شناختی در نمونهای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]
حسن آبادی، حمیدرضا
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-86]
حسینی نسب، سید داود
ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 99-130]
حسنوند، فضل الله
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ویژگی شخصیتی بازیگوشی روانشناختی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 153-181]
حقیقی، مسعود
شناسایی و اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]
خ
خادمی اشکذری، ملوک
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]
خدابخش پیرکلانی، روشنک
آمادهسازی نسخه فارسی «مقیاس ماکچهار» و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 31-55]
خطیر، محمدحسین
شناسایی و اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]
ساویز، مرضیه
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-43]
سعادت، زینب
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تابآوری شناختی در نمونهای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]
سلیمی بجستانی، حسین
مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]
سوری، احمد
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش چندگانه زمینهای دانشجویان(مورد مطالعه: دانشآموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 151-179]
سوری، حسین
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-86]
ش
شیخ الاسلامی، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانشآموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]
علوی زاده، سیدمحمدرضا
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]
علیوندی وفا، مرضیه
ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 99-130]
عینی پور، جواد
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش چندگانه زمینهای دانشجویان(مورد مطالعه: دانشآموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 151-179]
کازلی، گابریله
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]
کدیور، پروین
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-86]
کرامتی، هادی
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-86]
کریمی، سیدبهاالدین
بررسی جایگاه رویکرد پژوهش محوری در کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 67-79]
گرامی پور، مسعود
نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درختهای راش یک مطالعه شبیهسازیشده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-30]
م
محمدی، حنانه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تابآوری شناختی در نمونهای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]
محمدزاده، جهانشاه
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]
معتمدین، آیدین
ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 99-130]
مقامی، حمیدرضا
ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]
مینائی، اصغر
نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درختهای راش یک مطالعه شبیهسازیشده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-30]
هاشمی، نظام
بررسی جایگاه رویکرد پژوهش محوری در کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 67-79]
ی
یوسف زاده چوسری، محمدرضا
طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 161-180]