آ
-
آزمون
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
-
آزمون گواهینامه رانندگی
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
-
آزمونِ مهارت
ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
-
آموزش عالی
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]
ا
-
اختلال بیش فعالی همراه نقص توجه
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]
-
ارزش گذاری
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
-
ارزش یابی
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
-
استاندارد سازی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
-
استاندارد سازی
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
-
استانداردهای آموزش مجازی
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]
-
استعداد
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
-
اعتبار
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
-
اعتبار یابی پرسشنامه
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]
-
اعتبار یابی پرسشنامه نگرش به پژوهش
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
-
اعضای هیات علمی دانشگاه ها
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]
-
افسردگی
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
-
انتظارات پیامد
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
ب
-
بافت مفهومی
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
-
بدبینی
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
-
برازش مدل
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
بهره وری آموزشی
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]
پ
-
پایایی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
-
پایایی
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
-
پایایی
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]
-
پایایی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
-
پایایی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
-
پایایی
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
-
پایایی
ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
-
پایایی
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
-
پایایی
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
-
پرسشنامه
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
-
پرسشنامه مشغولیت تحصیلی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]
-
پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
ت
-
تاخیر رضامندی تحصیلی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
-
تحلیل چند سطحی
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
-
تحلیل عامل
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
-
تحلیل عامل اکتشافی
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
-
تحلیل عامل تأییدی
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
-
تحلیل عاملی
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
-
تحلیل عاملی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]
-
تحلیل عاملی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
-
تحلیل عاملی تأییدی
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
تحلیل عاملی تأییدی چندگروهی
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
-
تداعی آزاد
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
-
تصویر ذهنی از برند
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
-
تغییرناپذیری ساختار عاملی
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
-
تیمز 2007
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
ج
-
جنسیت
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
-
جهت گیری هدف پیشرفت
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
چ
-
چالش های اندازه گیری
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]
ح
-
حافظه
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
خ
-
خستگی هیجانی
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
-
خلق و خو
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
-
خود – اثر بخشی
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
-
خود پنداره
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
-
خودناتوان سازی
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
د
-
دانشجویان
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
-
دانشگاه پیام نور
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
-
دانشگاه مجازی
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]
ر
-
روایی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
-
روایی
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]
-
روایی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
-
روایی
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
-
روایی
ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
-
روایی
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
-
روایی عاملی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
-
روشهای برآورد
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
س
-
ساختار عاملی
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
-
ساخت و اعتبار یابی
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]
-
سطح پردازش
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
-
سنجش خانوادگی مک مستر
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]
-
سیاهه تفکرات شغلی
تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]
ش
-
شاخص کل سلامت روان
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
-
شادکامی
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
ع
-
علائم روان شناختی و فیزیولوژیکی استرس
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
ف
-
فراتحلیل
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
-
فرسودگی تحصیلی
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
-
فقدان کارایی و درگیری انگیزش یادگیری و تحلیل عامل تائیدی
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
-
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
ک
-
کنش افتراقی سوال – آزمون نسبت درستنمایی – تحلیل عاملی تاییدی – آزمونهای سرنوشت ساز
مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]
-
کیفیت در آموزش مجازی
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]
گ
-
گاردنر
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
م
-
ماتریس واریانس-کوواریانس
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
معادلات ساختاری
اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
-
مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
-
مقیاس عملی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
-
مقیاس کلامی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
-
منش
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
ن
-
نظریه سوال – پاسخ
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
-
نظریه کلاسیک آزمون
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
-
نگرانی های اجتماعی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
-
نگرانی های جسمی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
-
نگرانی های روانی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
-
نگرانی های سلامت
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
-
نگرش
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
-
نگیزش پیشرفت
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
-
نوجوانان
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
-
نوع سئوال
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
و
-
وزن دهی به گویه ها
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
-
وکسلر
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
-
ویژگی های روان سنجی
تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]
-
ویژگی های هنجاری
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
ه
-
همارزی جنسی
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
-
همسانی درونی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]
-
هنجاریابی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
-
هنجاریابی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
-
هنجاریابی
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
-
هوش
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
-
هوش
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
-
هوش چند گانه
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
-
هویت جنسیتی
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]