نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
  • آزمونِ مهارت ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
  • آموزش راهبردهای خودتنظیمی ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمال‌کاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 105-132]
  • آموزش عالی شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 133-170]

ا

  • اختلال بیش فعالی همراه نقص توجه ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]
  • اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 179-206]
  • اضطراب امتحان نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 199-222]
  • اعتبار خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 87-104]
  • اعتبار یابی پرسشنامه نگرش به پژوهش بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
  • افسردگی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
  • الگوی فرزندپروری بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 41-70]
  • انتظارات پیامد بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
  • اهمال‌کاری تحصیلی ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمال‌کاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 105-132]

ب

  • بافت مفهومی تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
  • برازش مدل اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
  • برنامه درسی الکترونیکی سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 151-169]

پ

  • پایایی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
  • پایایی ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
  • پایایی ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
  • پایایی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
  • پایایی خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
  • پایایی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
  • پایایی اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
  • پایایی بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 23-40]
  • پایایی بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 41-70]
  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-86]
  • پایایی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 87-104]
  • پرسشنامه الگوی ارتباط والد-فرزند بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 41-70]
  • پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
  • پیوند عضو ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 100-111]

ت

  • تاخیر رضامندی تحصیلی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
  • تحلیل عامل کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
  • تحلیل عاملی ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 100-111]
  • تحلیل عاملی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
  • تحلیل عامل اکتشافی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
  • تحلیل عامل تأییدی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
  • تحلیل عاملی تأییدی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
  • تحلیل عاملی تأییدی اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
  • تحلیل عاملی تأییدی چندگروهی فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
  • تعامل سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 151-169]
  • تغییرناپذیری ساختار عاملی فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
  • تغییرناپذیری عاملی سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
  • تفکر انتقادی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
  • تیمز سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]

ج

  • جنسیت مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]

ح

  • حافظه تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

خ

  • خصوصیات روان‌سنجی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 87-104]
  • خود – اثر بخشی بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
  • خودناتوان سازی بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]

د

  • دانش‏آموزان دبستانی فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 179-206]
  • دانش‏آموزان دورة راهنمایی بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 23-40]
  • دانشجویان اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
  • درمان خاطره‌گویی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-86]

ر

  • راهبردهای یادگیری اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 1-54]
  • راهبردهای شناختی و فرآشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 1-54]
  • روایی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
  • روایی ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 100-111]
  • روایی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
  • روایی ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
  • روایی ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
  • روایی خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
  • روایی اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
  • روایی بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 23-40]
  • روایی بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 41-70]
  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-86]
  • روایی عاملی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
  • روش‌های برآورد اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
  • روش‏های درمانی نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 199-222]

س

  • ساختار عاملی خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
  • ساخت و اعتبار یابی ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]
  • ساخت و اعتبار یابی مقیاس ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 55-76]
  • سرمایۀ فکری شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 133-170]
  • سطح پردازش تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
  • سنجش بهره‏وری ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 55-76]
  • س هنجاریابی هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 170-195]

ش

  • شاخص کل سلامت روان مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
  • شادکامی خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
  • شیوع فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 179-206]

ع

  • علائم روان شناختی و فیزیولوژیکی استرس کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
  • عملکرد تحصیلی رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
  • عناصر تعامل سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 151-169]

ف

  • فراتحلیل اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 1-54]
  • فراتحلیل مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 179-206]
  • فراتحلیل نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 199-222]
  • فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]

ک

  • کارکرد افتراقی سئوال سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
  • کلاس اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
  • کنش افتراقی سوال – آزمون نسبت درستنمایی – تحلیل عاملی تاییدی – آزمونهای سرنوشت ساز مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]
  • کودکان هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 170-195]
  • کودکی میانه ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 77-99]

گ

  • گاردنر رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
  • گرایش به تفکر انتقادی رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]

م

  • ماتریس واریانس-کوواریانس اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
  • مدیریت سرمایۀ فکری شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 133-170]
  • معادلات ساختاری اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]
  • مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
  • مقیاس خودکارآمدی عمومی خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 87-104]
  • مقیاس دلبستگی ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 77-99]
  • مقیاس رفتارهای یادگیری بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 23-40]
  • مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-86]

ن

  • نظریه سئوال سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
  • نوع سئوال تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

و

  • واژگان کلیدی: آزمون بندر- گشتالت II هنجاریابی آزمون بندر ـ گشتالت II در کودکان 11 ـ4 ساله شهر شیراز [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 170-195]
  • واژگان کلیدی: اعتبار رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 33-54]
  • واژگان کلیدی:اعتبار ساخت، رواسازی و اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت عوامل مؤثر بر پیوند عضو در ایران * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 100-111]
  • واژگان کلیدی: آموزش الکترونیکی سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 151-169]
  • واژگان کلیدی: بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش بهره‏وری آموزشی اعضای هیأت علمی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 55-76]
  • واژگانکلیدی: پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 1-54]
  • واژگان کلیدی: تحلیل عاملی تأییدی سنجش مقایسه‌پذیری سازه و تحلیل کارکرد افتراقی سئوال‌ها (DIF) و بلوک‌های (DTF)آزمون علوم پایه هشتم تیمز 2007 در بین دانش‌آموزان ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 113-151]
  • واژگان کلیدی: ساخت و هنجاریابی ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس دلبستگی در کودکی میانه * [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 77-99]
  • وزن دهی به گویه ها کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
  • وکسلر رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

ه

  • هیجان پیشرفت اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]
  • هم‌ارزی جنسی فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
  • هنجاریابی ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
  • هوش رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
  • هوش چند گانه رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

ی

  • یادگیری اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 1-22]