آ

  • آزمون ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

  • آزمون گواهینامه رانندگی ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

  • آزمونِ مهارت ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]

  • آموزش عالی چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]

ا

  • اختلال بیش فعالی همراه نقص توجه ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]

  • ارزش گذاری کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]

  • ارزش یابی ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

  • استاندارد سازی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • استاندارد سازی ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]

  • استانداردهای آموزش مجازی بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]

  • استعداد انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]

  • اعتبار بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • اعتبار یابی پرسشنامه بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]

  • اعتبار یابی پرسشنامه نگرش به پژوهش بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]

  • اعضای هیات علمی دانشگاه ها چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]

  • افسردگی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]

  • انتظارات پیامد بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]

ب

  • بافت مفهومی تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

  • بدبینی ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]

  • برازش مدل اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]

  • بهره وری آموزشی چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]

پ

  • پایایی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]

  • پایایی بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]

  • پایایی بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]

  • پایایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • پایایی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]

  • پایایی ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]

  • پایایی ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]

  • پایایی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]

  • پایایی خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

  • پایایی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]

  • پرسشنامه ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]

  • پرسشنامه مشغولیت تحصیلی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]

  • پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

ت

  • تاخیر رضامندی تحصیلی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]

  • تحلیل چند سطحی کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]

  • تحلیل عامل کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]

  • تحلیل عامل اکتشافی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]

  • تحلیل عامل تأییدی کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]

  • تحلیل عاملی بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]

  • تحلیل عاملی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]

  • تحلیل عاملی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]

  • تحلیل عاملی تأییدی اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]

  • تحلیل عاملی تأییدی چندگروهی فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]

  • تداعی آزاد شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]

  • تصویر ذهنی از برند شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]

  • تغییرناپذیری ساختار عاملی فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]

  • تیمز 2007 کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]

ج

  • جنسیت مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]

  • جهت گیری هدف پیشرفت بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]

چ

  • چالش های اندازه گیری چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]

ح

  • حافظه تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

خ

  • خستگی هیجانی ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]

  • خلق و خو بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • خود – اثر بخشی بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]

  • خود پنداره کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]

  • خودناتوان سازی بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]

د

  • دانشجویان شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]

  • دانشگاه پیام نور شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]

  • دانشگاه مجازی بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]

ر

  • روایی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]

  • روایی بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]

  • روایی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]

  • روایی ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]

  • روایی ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]

  • روایی خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

  • روایی عاملی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]

  • روش‌های برآورد اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]

س

  • ساختار عاملی خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

  • ساخت و اعتبار یابی ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]

  • سطح پردازش تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

  • سنجش خانوادگی مک مستر بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]

  • سیاهه تفکرات شغلی تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]

ش

  • شاخص کل سلامت روان مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]

  • شادکامی خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

ع

  • علائم روان شناختی و فیزیولوژیکی استرس کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]

  • عملکرد تحصیلی رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

ف

ک

گ

  • گاردنر رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

م

  • ماتریس واریانس-کوواریانس اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]

  • معادلات ساختاری اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]

  • مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]

  • مقیاس عملی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]

  • مقیاس کلامی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]

  • منش بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

ن

  • نظریه سوال – پاسخ ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

  • نظریه کلاسیک آزمون ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

  • نگرانی های اجتماعی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • نگرانی های جسمی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • نگرانی های روانی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • نگرانی های سلامت استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • نگرش کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]

  • نگیزش پیشرفت بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]

  • نوجوانان ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]

  • نوع سئوال تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

و

  • وزن دهی به گویه ها کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]

  • وکسلر رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

  • ویژگی های روان سنجی تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]

  • ویژگی های هنجاری بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

ه

  • هم‌ارزی جنسی فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]

  • همسانی درونی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]

  • هنجاریابی انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]

  • هنجاریابی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • هنجاریابی ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]

  • هوش انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]

  • هوش رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

  • هوش چند گانه رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

  • هویت جنسیتی ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]

ی

  • یادگیری الکترونیکی بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]

login