آ

  • آزمون بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • آزمون ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]

  • آزمون بین المللی پیشرفت در خواندن (پرلز) تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • آزمون ترسیم ساعت بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

  • آمادگی الکترونیکی تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]

  • آموزش عالی ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

ا

  • ارزشیابی ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]

  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • استاندارد کردن ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

  • اضطراب فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]

  • اعتبار سازه و معادلات ساختاری بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]

  • اعتباریابی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • افسردگی فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]

  • اندازه گیری ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]

  • انگیزش نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

  • انگیزه پیشرفت تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • اهمال‏کاری تحصیلی ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

  • اهمال‏کاری عمدی ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

  • اهمال‏کاری ناشی از بی برنامگی ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

  • اهمال‏کاری ناشی از خستگی جسمی - روانی ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]

  • اهمیت ریاضی نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

ب

  • باور معرفت شناختی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • بسته‏بندی سؤالات مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]

پ

  • پایان‏نامه ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]

  • پایایی نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • پایایی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • پایایی ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]

  • پایایی بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • پایایی بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]

  • پایایی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]

  • پرسشنامه MMPI-2 نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • پرسشنامه اعتیادپذیری ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

  • پرسشنامه نوآوری سازمانی امید و همکاران(2002) بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • پیشرفت ریاضی تأثیر آموزش مؤلفه‏ های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانش‏آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]

ت

  • تحلیل عامل نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • تحلیل عاملی تأییدی مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]

  • تحلیل عاملی تأییدی ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی مشخصه‏ های روان‏سنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]

  • تصورات قالبی یا کلیشه‏ای جنسیتی نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

  • تغییرناپذیری پارامترها تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • تیپ شناسی انیه گرم ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]

  • تیپ‏های شخصیت ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]

ح

  • حمایت والدین نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

خ

  • خشم چند بعدی ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]

  • خود پنداره نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

  • خودپنداره تأثیر آموزش مؤلفه‏ های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانش‏آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]

د

  • دانش­آموزان ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

  • دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ون‌هیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]

  • دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]

  • دکتری ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]

  • دلبستگی به دانشگاه تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

ر

  • روان‏سنجی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

  • روایی نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • روایی بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • روایی ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]

  • روایی بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • روایی بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]

  • روایی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]

  • روایی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

س

  • ساختار عاملی مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]

  • ساختار عاملی بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]

  • سازگاری آموزشی تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

  • سازگاری اجتماعی تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

  • سازگاری عاطفی تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]

  • سطح دشواری دروس بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

  • سطوح تفکرهندسی ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ون‌هیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]

ش

  • شخصیت ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]

  • شیوه ابراز خشم بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]

ص

  • صفت خشم بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]

ع

  • عملکرد تحصیلی ریاضی نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

ک

  • کارپوشه الکترونیکی تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • کارشناسی‏ ارشد ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]

  • کارکرد متفاوت سؤال تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • کودکان دبستانی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

  • کیفیت ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]

گ

  • گلستان سعدی ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]

م

  • مدیران بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]

  • مقیاس نگرش ریاضی فنما-شرمن مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]

  • ملاک‏ها ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]

ن

  • نرم‏یابی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]

  • نظریه پرسش پاسخ تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

  • نظریه سؤال- پاسخ تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]

  • نظریه کلاسیک اندازه گیری تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]

  • نقشه مفهومی بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

  • نگرش نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]

  • نگرش نسبت به امتحان تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]

  • نمره گذاری بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]

و

ه

  • همترازی بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]

ی

  • یادگیرنده الکترونیکی تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]

  • یادگیری الکترونیکی تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]

login