آ
-
آزمون
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
آزمون
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
-
آزمون بین المللی پیشرفت در خواندن (پرلز)
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
آزمون ترسیم ساعت
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
-
آمادگی الکترونیکی
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]
-
آموزش عالی
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
ا
-
ارزشیابی
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
استاندارد کردن
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
-
اضطراب
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
-
اعتبار سازه و معادلات ساختاری
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]
-
اعتباریابی
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
افسردگی
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
-
اندازه گیری
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
-
انگیزش
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
-
انگیزه پیشرفت
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
اهمالکاری تحصیلی
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
اهمالکاری عمدی
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
اهمالکاری ناشی از بی برنامگی
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
اهمالکاری ناشی از خستگی جسمی - روانی
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
اهمیت ریاضی
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
ب
-
باور معرفت شناختی
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
بستهبندی سؤالات
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]
پ
-
پایاننامه
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]
-
پایایی
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
-
پایایی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
-
پایایی
ساخت مقدماتی آزمون تیپهای شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]
-
پایایی
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
-
پرسشنامه MMPI-2
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
-
پرسشنامه اعتیادپذیری
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
-
پرسشنامه نوآوری سازمانی امید و همکاران(2002)
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
پیشرفت ریاضی
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]
ت
-
تحلیل عامل
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
تحلیل عاملی تأییدی
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
-
تصورات قالبی یا کلیشهای جنسیتی
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
-
تغییرناپذیری پارامترها
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
تیپ شناسی انیه گرم
ساخت مقدماتی آزمون تیپهای شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]
-
تیپهای شخصیت
ساخت مقدماتی آزمون تیپهای شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]
ح
-
حمایت والدین
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
خ
-
خشم چند بعدی
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
-
خود پنداره
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
-
خودپنداره
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]
د
-
دانشآموزان
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
-
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]
-
دکتری
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]
-
دلبستگی به دانشگاه
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
ر
-
روانسنجی
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
-
روایی
نسخهای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینهسوتا-2 [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
-
روایی
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
-
روایی
ساخت مقدماتی آزمون تیپهای شخصیتی انیه گرم [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-15]
-
روایی
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
روایی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
-
روایی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
س
-
ساختار عاملی
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]
-
ساختار عاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
-
سازگاری آموزشی
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
-
سازگاری اجتماعی
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
-
سازگاری عاطفی
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
-
سطح دشواری دروس
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
-
سطوح تفکرهندسی
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
ش
-
شخصیت
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
-
شیوه ابراز خشم
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]
ص
-
صفت خشم
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]
ع
-
عملکرد تحصیلی ریاضی
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
ک
-
کارپوشه الکترونیکی
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
کارشناسی ارشد
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]
-
کارکرد متفاوت سؤال
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
کودکان دبستانی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
-
کیفیت
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
گ
-
گلستان سعدی
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
م
-
مدیران
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-20]
-
مقیاس نگرش ریاضی فنما-شرمن
مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانشآموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 49-73]
-
ملاکها
ارزشیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-23]
ن
-
نرمیابی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
-
نظریه پرسش پاسخ
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
-
نظریه سؤال- پاسخ
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
نظریه کلاسیک اندازه گیری
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
-
نقشه مفهومی
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
نگرش
نقش مؤلفه های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش آموزان سال اول دبیرستانهای استان آذربایجانغربی [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-33]
-
نگرش نسبت به امتحان
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
نمره گذاری
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
و
-
واژگان کلیدی: آزمونهای چندگزینهای
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
-
واژگان کلیدی: آموزش مؤلفههای سنجش به عنوان یادگیری
تأثیر آموزش مؤلفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-31]
-
واژگان کلیدی: ارزشیابی
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
-
واژگان کلیدی: ارزشیابی تحصیلی
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
واژگان کلیدی: اضطراب امتحان
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
-
واژگان کلیدی: اعتبار
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
-
واژگان کلیدی: اعتبار بخشی
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
واژگان کلیدی: اعتیاد
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
-
واژگان کلیدی: باورهای معرفت شناختی ریاضی
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 73-88]
-
واژگان کلیدی: تحلیل عاملی تأییدی
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
واژگان کلیدی: توانایی حل مسأله اجتماعی
بررسی شاخصهای روانسنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-21]
-
واژگان کلیدی: حالت خشم
بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1] [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-42]
-
واژگان کلیدی: ساخت
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
-
واژگان کلیدی: ساخت و اعتباریابی آزمون
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
واژگان کلیدی: سازگاری دانشجویان
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
-
واژگان کلیدی: سنجش و ارزشیابی
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
واژگان کلیدی: فراتحلیل
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-25]
-
واژگان کلیدی: نظریه ونهیلی
ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ونهیلی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-16]
-
واژگان کلیدی: هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 1-29]
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
-
ویژگیهای ورودی
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]
ی
-
یادگیرنده الکترونیکی
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]
-
یادگیری الکترونیکی
تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 1-27]