آ
-
آزمونهای مبتنی بر آزمونچه
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 121-153]
-
آزمون هوش وکسلر
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 1-32]
-
آگاهی و مهارتهای درونگری
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
آمادگی فرصتیابی حرفهای
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
ا
-
استرس نوجوان
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
اضطراب
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
اضطراب سلامت
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 147-160]
-
اضطراب شناختی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
اعتبار
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
اعتبار
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 147-160]
-
اعتباریابی
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
افسردگی
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
افسردگی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 155-179]
-
انگیزش
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 97-120]
-
انگیزش پیشرفت
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 1-20]
ب
-
بازخورد
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 65-95]
-
باورهای خودکارآمدی
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
برنامه ی آموزشی
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
-
برنامه درسی نظام آموزش عالی
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 121-146]
-
بعدیت
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 121-153]
-
بهزیستی تحصیلی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
بهزیستی ذهنی
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
پ
-
پایایی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
پایایی
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
پایایی
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
پایایی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-81]
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 103-119]
-
پایایی و روایی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
پرسشنامه شکوفایی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 83-102]
-
پیشرفت
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 83-102]
-
پیشرفت تحصیلی
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 1-20]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 45-64]
ت
-
تجربه
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 21-43]
-
تحلیل داده های شبکه ای
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 207-240]
-
تحلیل سوال
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 207-240]
-
تحلیل عاملی
پایایی، روایی و تحلیل عاملی نسخه فارسی پرسشنامه استرس نوجوانان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 89-116]
-
تحلیل عاملی
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 45-64]
-
تحلیل عاملی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 97-120]
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 155-179]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 147-160]
-
تحلیل عاملی پرسشنامهی از خود فراروی بزرگسالان
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 241-255]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
تحلیل عاملی مؤلفه ها
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
-
تحلیل مسیر
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 1-20]
-
تیزهوش
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 103-119]
خ
-
خزانه سؤال بهینه
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
خلاقیت
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 1-20]
-
خود تنظیمی
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
خودمدیریت بهزیستی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
خوشبینی تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 45-64]
د
-
دانشجویان
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 241-255]
-
دانشگاه پژوهی
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 121-146]
-
دانش و مهارتهای مراجع محوری
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
دیداری سازی
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 207-240]
ر
-
رگرسیون لوجستیک
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
رهبری مدرسه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 65-95]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
روایی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
روایی
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
روایی
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
روایی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-81]
-
روایی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 103-119]
-
روایی
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 147-160]
-
روابط
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 83-102]
-
رواسازی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 97-120]
-
روایی عاملی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
روایی و پایایی
بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 241-255]
-
روش کیو
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 121-146]
-
رویکرد برنامهنویسی ریاضی
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
رویکرد ریکیسی
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
رویههای تأملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 65-95]
س
-
ساخت
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
ساختار عاملی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
ساختار عاملی
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
ساختار عاملی
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-81]
-
ساختار عاملی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 103-119]
-
سالمند موفق
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
سرمایه روانشناختی
ساخت ورواسازی مقیاس سرمایه روانشناختی ورابطه آن با بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 159-186]
-
سمت مدیریتی
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 21-43]
-
سنجش انطباقی کامپیوتری
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
سنجش شایستگی
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
-
سوگیری تفسیری
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 155-179]
ش
-
شایستگی
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 21-43]
-
شایستگی های کانونی
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
ض
-
ضریب اتّکاء پذیری
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
-
ضریب تعمیم پذیری
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
ع
-
عملکرد ریاضی
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
ک
-
کارشناسی ارشد رشته ی علوم تربیتی
تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 77-100]
-
کارکرد افتراقی سوال
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 121-153]
-
کارکرد تولید اجتماعی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی فرم کوتاه ابزارکارکرد تولید اجتماعی برای ابعاد بهزیستی در سالمندان [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 75-87]
-
کنش افتراقی سؤال
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
کنکور
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
کنکور سراسری
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
م
-
مدل انتظار-ارزش
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 97-120]
-
مدل پاسخ مدرج شده
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 121-153]
-
مدل حداقل انحرافات وزندار (WDM)
تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامهنویسی ریاضی در طراحی خزانههای سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 149-197]
-
مدل دو عاملی چندبعدی نظریه پاسخ-سوال
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 121-153]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
مدلهای تشخیصی شناختی
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 1-32]
-
مرتبه شغلی
تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 21-43]
-
معادلات ساختاری
اعتباریابی آمادگی فرصتیابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 199-224]
-
معنایابی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 83-102]
-
مقیاس
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم موبایل
ساخت و اعتباریابی مقیاس افتراق معنایی معنا و مفهوم تلفن همراه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 187-211]
-
مقیاس سناریوهای مبهم
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 155-179]
-
مقیاس های هیجان مربوط به کلاس
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
منابع اطلاعات خود کارآمدی
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
منبع کنترل
تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 1-20]
-
مهارتهای غیرمرسوم و زبان دوّم
اعتباریابی مقیاس صلاحیت چندفرهنگی روانشناسی مدرسه در مشاوران مدارس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 29-47]
-
موفقیت تحصیلی
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 33-64]
ن
-
نظام آموزش عالی
تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 121-146]
-
نظریه تعمیم پذیری
سهم منابع خطای منظم در پنل های مصاحبه استخدامی: مطالعه موردی یک دانشگاه دولتی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 117-136]
-
نظریه کتل - هورن-کارول
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 1-32]
-
نظریه های کلاسیک و سوال ـ پاسخ
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
نقشه سوالات
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 207-240]
و
-
واژگان کلیدی: بهزیستی ذهنی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
واژگان کلیدی: مدل علّی
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 33-64]
-
واژگان کلیدی : مقیاس هزینه تکلیف
ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 97-120]
-
واژه های کلیدی: اضطراب آسیب ورزشی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامه اضطراب آسیب ورزشی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 49-74]
-
واژههای کلیدی: بهزیستی روانشناختی
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 103-119]
-
واژههای کلیدی: رهبری تأملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 65-95]
-
واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده
مشخصههای روانسنجی مقیاس واکنشپذیری نسبت به استرس ادراک شده [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 137-158]
-
ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان
کنش افتراقی سؤال در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-122]
-
ویژگی های روانسنجی
آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 207-240]
-
ویژگی های روان سنجی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 155-179]
-
ویژگیهای شخصیتی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
ه
-
هیجانهای مثبت
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 83-102]
-
هدایت تحصیلی
تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 33-64]
-
هدف گذاری
تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 35-53]
-
همترازسازی
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 1-33]
-
همسانی درونی
آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخهی ایرانی پرسشنامهی بهزیستی تحصیلی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 123-148]
-
همسانی درونی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 225-248]
-
هوش
شناسایی صفات زیربنایی سوالهای آزمون هوش وکسلرچهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جیدینا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 1-32]
-
هوش معنوی
تدوین مدل ساختاری برای هوش معنوی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 1-28]
-
هوش موفق در آموزش
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 55-75]
-
هوش هیجانی صفتی-فرم کودکان
ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-81]