آچاک، عثمان
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
ا
اسد زاده، حسن
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
امیر آبادی، فاطمه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
امیری، شعله
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
اهرمی، راضیه
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
ایزانلو، بلال
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
ب
بجامی، حسین
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
بداقی، ندا
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
بدری گرگری، رحیم
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
براتیان، مسعود
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
بلوکی، آزاده
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
پ
پاسبانی، ریحانه
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
پلنگی، مریم
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
ج
جعفری، نصرت
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
ح
حبیبی، مجتبی
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
حسینی، میرزا حسن
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
خالقی دلاور، فائزه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
خدایی، ابراهیم
کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]
د
دبیری، سولماز
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
دلاور، علی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
دلاور، علی
مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]
دلاوران، علی
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
دلاوران، علی
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
دهشیری، غلامرضا
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
ر
رجبی، غلامرضا
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
رضایی، اکبر
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
ز
زارع، حسین
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
زارع، مریم
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
س
سرمدی، محمدرضا
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
شفیع نادری، مهدیه
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
شقاقی، فرهاد
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
شکری، امید
فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]
شهریاری، حسینیه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
شوشتری، مژگان
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
شیخی، منصوره
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
شیربگی، ناصر
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
ص
صالحی، صالح
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]
صحرایی، رضا مراد
ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
صرامی، غلامرضا
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
ع
عابدی، احمد
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
عبداللهی، حسین
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]
عربزاده، مهدی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
عربزاده، مهدی
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
عل آبادی، خدیجه
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]
علی اکبری دهکردی، مهناز
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
ف
فتحی، رحیمه
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
فرامرزی، سالار
رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]
فرج اللهی، مهران
تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]
فرخی، نور علی
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
فرخی، نور علی
مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]
فرهادی نهاد، رومینا
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
قاسمی، شعیب
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
ک
کارجو کسمایی، سونا
کفایت شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]
کاظمی، ملیحه سادات
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
کاکو جویباری، علی اصغر
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
کدیور، پروین
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]
کدیور، پروین
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]
کریمی زارچیی، مهدی
مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]
گ
گرامی پور، مسعود
مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]
م
مام شریفی، اسماعیل
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
محمد طهرانی، حسن
تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]
مسعودیان، معصومه
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
مشتاقی، سعید
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
مصرآبادی، جواد
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
مقدم، اعظم
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
ملک پور، مختار
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
ممقانی، هانیه
ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]
مولوی، حسین
ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]
مومنی راد، اکبر
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]
میر هاشمی، مالک
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
ن
نجفی، محمود
خصوصیات روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]
نقش، زهرا
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
یوسفی، ناصر
بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]