آ

  • آچاک، عثمان تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

ا

  • اسد زاده، حسن ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]

  • امیر آبادی، فاطمه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • امیری، شعله ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]

  • اهرمی، راضیه رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

  • ایزانلو، بلال کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]

ب

  • بجامی، حسین استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • بداقی، ندا ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]

  • بدری گرگری، رحیم ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]

  • براتیان، مسعود استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • بلوکی، آزاده ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

پ

  • پاسبانی، ریحانه فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]

  • پلنگی، مریم ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]

ج

  • جعفری، نصرت خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

ح

  • حبیبی، مجتبی کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]

  • حسینی، میرزا حسن شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]

  • حسینیان، سیمین تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]

خ

  • خالقی دلاور، فائزه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • خدایی، ابراهیم کاربرد تحلیل عاملی در تعیین وزن گویه ها در مقایسه با روش وزن دهی با مقادیر ثابت در اندازه گیری های روانی – تربیتی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 81-104]

د

  • دبیری، سولماز خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

  • دلاور، علی استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • دلاور، علی مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]

  • دلاوران، علی ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

  • دلاوران، علی مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]

  • دهشیری، غلامرضا خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

ر

  • رجبی، غلامرضا کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]

  • رضایی، اکبر انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]

ز

  • زارع، حسین تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

  • زارع، مریم بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

س

  • سرمدی، محمدرضا تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

  • سلطانی، مهری ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]

  • سواری، کریم ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیص اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجه [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 65-80]

ش

  • شایقیان، زینب بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • شریفی، حسین پاشا بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]

  • شعاعی، زهرا ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]

  • شعبانی، سمیه ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

  • شفیع آبادی، عبدالله تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]

  • شفیع نادری، مهدیه بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]

  • شقاقی، فرهاد بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • شکری، امید فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 75-102]

  • شهریاری، حسینیه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • شوشتری، مژگان رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

  • شیخی، منصوره خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

  • شیربگی، ناصر بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]

ص

  • صالحی، صالح بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]

  • صحرایی، رضا مراد ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]

  • صرامی، غلامرضا بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]

ع

  • عابدی، احمد رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

  • عبداللهی، حسین چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]

  • عربزاده، مهدی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]

  • عربزاده، مهدی بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]

  • عل آبادی، خدیجه بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]

  • علی اکبری دهکردی، مهناز بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

ف

  • فتحی، رحیمه ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]

  • فتحی آشتیانی، علی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]

  • فرامرزی، سالار رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم 4 و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 43-64]

  • فرج اللهی، مهران تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 37-54]

  • فرخی، نور علی ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]

  • فرخی، نور علی مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]

  • فرهادی نهاد، رومینا شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]

  • فلسفی نژد، محمدرضا مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]

  • فولادوند، خدیجه ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 155-182]

ق

  • قاسمی، شعیب مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]

ک

  • کارجو کسمایی، سونا کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 139-158]

  • کاظمی، ملیحه سادات ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]

  • کاکو جویباری، علی اصغر بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]

  • کدیور، پروین بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 1-18]

  • کدیور، پروین بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 21-36]

  • کریمی زارچیی، مهدی مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 159-175]

گ

  • گرامی پور، مسعود مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی و نسبت درست نمایی مبتنی بر مدل پرسش – پاسخ در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 105-122]

م

  • مام شریفی، اسماعیل ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]

  • محمد طهرانی، حسن تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]

  • مسعودیان، معصومه استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]

  • مشتاقی، سعید بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]

  • مصرآبادی، جواد ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]

  • مقدسین، مریم اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV) [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 103-138]

  • مقدم، اعظم کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]

  • ملک پور، مختار ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]

  • ممقانی، هانیه ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 1-20]

  • مولوی، حسین ویژگی های روان سنجی (هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی) مقیاس خزانه لغات تصویری بریتانیا [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 123-144]

  • مومنی راد، اکبر بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]

  • میر هاشمی، مالک بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]

ن

  • نجفی، محمود خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 55-74]

  • نقش، زهرا کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 3، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]

ی

  • یوسفی، ناصر بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 3، شماره 7، 1391، صفحه 91-120]

  • یوسفی، ناصر بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 19-42]

login