آ
-
آزمونهای ملاک مرجع
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
آستانه
مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]
ا
-
احساس تعلق به دانشگاه
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 38-71]
-
ارزشیابی دانشجویان
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
استحکام روانی
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 6-37]
-
اضطراب
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 6-37]
-
اعتبار
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
-
اعتبار
بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونهای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 38-71]
-
اعضای هیاتعلمی
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
اندازه اثر
فراتحلیل رابطه سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 116-144]
-
انسان
مفهومسازی و بررسی روانسنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]
-
اهمالکاری تحصیلی
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 6-37]
ب
-
باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی
مفهومسازی و بررسی روانسنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]
-
برنامه تقویت بنیان خانواده
ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]
-
بیگانگی تحصیلی
کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشتههای روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تابآوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]
-
پایایی
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
-
پایایی
بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونهای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 72-90]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
پیامد قدرت
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]
-
پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]
ت
-
تحلیل عاملی
ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
-
تحلیلعاملی اکتشافی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونهای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]
-
تحلیل عاملی تاییدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
تحلیل گویه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
-
تکرار
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]
ج
-
جبر
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارتهای جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]
-
جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]
چ
-
چکلیست
تهیه چک لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]
خ
-
خطای استاندارد همترازسازی
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
خطای جذر میانگین مربعات
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
خطای شروع
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]
د
-
دانشآموزان
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]
-
دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاسهای هوشی وکسلر کودکان در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]
-
دانشجویان
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 38-71]
-
دانشجویان و شاخصهای روانسنجی
مفهومسازی و بررسی روانسنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]
-
درگیری در بحث کلاسی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
ذ
-
ذهنیت
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1402]
ر
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تابآوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 72-90]
-
روایی تشخیصی
روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاسهای هوشی وکسلر کودکان در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]
-
رواسازی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
-
روانی اصلاح
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]
-
روانی گفتار
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
روایی همگرا
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
روایی و پایایی
تهیه چک لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]
-
روشپرستی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 92-114]
-
روششناسی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 92-114]
-
روشهای ترکیبی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 92-114]
-
روشهای ناپارامتری
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
رویکرد اکتشافی متوالی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 92-114]
-
رویکرد نسبت درستنمایی
کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشتههای روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]
س
-
ساخت ابزار
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 38-71]
-
سبکهای فرزندپروری
بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونهای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]
-
سبکهای هویت
فراتحلیل رابطه سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 116-144]
-
سنجش نگرش
کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشتههای روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]
-
سوگیری
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]
ش
-
شاخص یودن
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
ض
-
ضریب تشخیص
مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]
ع
-
عملکرد تحصیلی
فراتحلیل رابطه سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 116-144]
-
عوامل پنهان موثر
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1402]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل رابطه سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 116-144]
-
فرآیند قدرت
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]
-
فرا والدگری
بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونهای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]
ق
-
قدرت زناشویی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]
ک
-
کلیدواژهها: نقض تکبعدی
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
کنش افتراقی سؤال
کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشتههای روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]
م
-
متغیر
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارتهای جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]
-
مدرسه
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
-
مدل پاسخ مدرج
کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشتههای روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]
-
مدل مدرج پاسخ
مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]
-
مشاور
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
-
معلمان
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
مفاهیم پیش از عدد
تهیه چک لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]
-
مقیاس
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
-
مقیاس ارزیابی
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
مقیاس تابآوری نوجوان
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تابآوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]
-
مقیاس مداومت تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 72-90]
-
مکانیزم های دفاعی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
منابع خودکارآمدی مشاوره
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
ن
-
ناگویی هیجانی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
نسخه پنجم مقیاسهای هوشی وکسلر کودکان
روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاسهای هوشی وکسلر کودکان در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]
-
نظریه اسفارد
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارتهای جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]
-
نظریه سؤال پاسخ
مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]
-
نظریه کلاسیک آزمون
مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]
-
نظریه گری و تال
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارتهای جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]
-
نمره برش
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]
-
نوجوان
ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]
-
نوجوانان
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 6-37]
و
-
ویژگیهای جمعیتشناختی
کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشتههای روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]
-
ویژگی های روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
ویژگیهای روانسنجی
ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]
ه
-
همترازسازی
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]
-
همسانی درونی
مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]