آ

  • آزمونهای ملاک مرجع مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]

  • آستانه مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]

ا

  • احساس تعلق به دانشگاه ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 38-71]

  • ارزشیابی دانشجویان واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • استحکام روانی مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 6-37]

  • اضطراب مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 6-37]

  • اعتبار ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

  • اعتبار بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]

  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]

  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 38-71]

  • اعضای هیات‌علمی واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • اندازه اثر فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 116-144]

  • انسان مفهوم‎سازی و بررسی روان‎سنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]

  • اهمال‌کاری تحصیلی مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 6-37]

ب

  • باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی مفهوم‎سازی و بررسی روان‎سنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]

  • برنامه تقویت بنیان خانواده ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگی‏های روان‏سنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]

  • بیگانگی تحصیلی کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تاب‏آوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]

  • پایایی ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

  • پایایی بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]

  • پایایی بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 72-90]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • پیامد قدرت بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]

  • پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]

ت

  • تحلیل عاملی ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگی‏های روان‏سنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

  • تحلیل‌عاملی اکتشافی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • تحلیل عاملی تأییدی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]

  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • تحلیل گویه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

  • تکرار ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]

ج

  • جبر تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]

  • جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]

چ

  • چک‌لیست تهیه چک‌ لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگی‌های روان‌سنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]

خ

  • خطای استاندارد همترازسازی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • خطای جذر میانگین مربعات نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • خطای شروع ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]

د

  • دانش‌آموزان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]

  • دانش‏ آموزان با ناتوانی یادگیری روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاس‏های هوشی وکسلر کودکان در دانش‏آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]

  • دانشجویان ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 38-71]

  • دانشجویان و شاخص‎های روان‏سنجی مفهوم‎سازی و بررسی روان‎سنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]

  • درگیری در بحث کلاسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

ذ

  • ذهنیت واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1402]

ر

  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تاب‏آوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]

  • روایی بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 72-90]

  • روایی تشخیصی روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاس‏های هوشی وکسلر کودکان در دانش‏آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]

  • رواسازی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

  • روانی اصلاح ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]

  • روانی گفتار ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • روایی همگرا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • روایی و پایایی تهیه چک‌ لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگی‌های روان‌سنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]

  • روش‌پرستی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 92-114]

  • روش‌شناسی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 92-114]

  • روش‌های ترکیبی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 92-114]

  • روشهای ناپارامتری مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]

  • رویکرد اکتشافی متوالی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 92-114]

  • رویکرد نسبت درستنمایی کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

س

  • ساخت ابزار ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 38-71]

  • سبک‏های فرزندپروری بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]

  • سبک‌های هویت فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 116-144]

  • سنجش نگرش کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

  • سوگیری نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]

ش

  • شاخص یودن مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]

ض

  • ضریب تشخیص مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]

ع

  • عملکرد تحصیلی فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 116-144]

  • عوامل پنهان موثر واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1402]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 116-144]

  • فرآیند قدرت بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]

  • فرا والدگری بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]

ق

  • قدرت زناشویی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]

ک

  • کلیدواژه‌ها: نقض تک‌بعدی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • کنش افتراقی سؤال کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

م

  • متغیر تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]

  • مدرسه ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

  • مدل پاسخ مدرج کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

  • مدل مدرج پاسخ مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]

  • مشاور ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

  • معلمان بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • مفاهیم پیش از عدد تهیه چک‌ لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگی‌های روان‌سنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]

  • مقیاس ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

  • مقیاس ارزیابی ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • مقیاس تاب‏آوری نوجوان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تاب‏آوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]

  • مقیاس مداومت تحصیلی بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 72-90]

  • مکانیزم های دفاعی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • منابع خودکارآمدی مشاوره ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

ن

  • ناگویی هیجانی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • نسخه پنجم مقیاس‏های هوشی وکسلر کودکان روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاس‏های هوشی وکسلر کودکان در دانش‏آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]

  • نظریه اسفارد تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]

  • نظریه سؤال پاسخ مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]

  • نظریه کلاسیک آزمون مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]

  • نظریه گری و تال تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]

  • نمره برش مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1402، صفحه 35-61]

  • نوجوان ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگی‏های روان‏سنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]

  • نوجوانان مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 6-37]

و

  • ویژگی‌های جمعیت‌شناختی کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

  • ویژگی های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • ویژگی‏های روان‌سنجی ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگی‏های روان‏سنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]

ه

  • همترازسازی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1402]

  • همسانی درونی مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 146-183]

login