ایزانلو، بلال
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
اسد زاده، حسن
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
امیر آبادی، فاطمه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
ب
باقری خواه، زهرا
وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذیربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]
بجامی، حسین
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
بداقی، ندا
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 85-108]
بدری گرگری، رحیم
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
براتیان، مسعود
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
بلوکی، آزاده
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
پ
پرواز، راعد
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
پلنگی، مریم
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
ج
جلی، حمیدرضا
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
جمالی، احسان
وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذیربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]
ح
حبیبی، مجتبی
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
حسینی، میرزا حسن
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 109-132]
درتاج، فریبرز
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
درتاج، فریبرز
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
دلاور، علی
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
دلاور، علی
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
دلاور، علی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
دلاوران، علی
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
دهکردیان، پریسا
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
ر
رحیم پور، حمیده
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
رضایی، اکبر
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 35-62]
رضایی، عیسی
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
ز
زارع، مریم
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
شقاقی، فرهاد
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
شهریاری، حسینیه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
ط
طالع پسند، سیاووش
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
ع
عارفی، محبوبه
وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذیربط آموزش عالی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-31]
عباسپور، عباس
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
عبداللهی، حسین
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 139-170]
عل آبادی، خدیجه
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]
علی اکبری دهکردی، مهناز
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
ف
فتحی، رحیمه
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
کاکو جویباری، علی اصغر
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 39-64]
کریمی، بهنام
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
گ
گنجی، کامران
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
م
مام شریفی، اسماعیل
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 1-34]
محمد طهرانی، حسن
تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 65-84]
مرادی، فاطمه
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
میر هاشمی، مالک
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
مسعودیان، معصومه
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 1-38]
مشتاقی، سعید
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 71-90]
مصرآبادی، جواد
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
مصرآبادی، جواد
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 171-188]
معنوی پور، داوود
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
مقدم، اعظم
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
مومنی راد، اکبر
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1391، صفحه 121-138]
ن
نقش، زهرا
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1391، صفحه 133-154]
ه
هومن، حیدرعلی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]