ابراهیمی، سیمین
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
ابراهیمی مقدم، حسین
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تابآوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]
ابطحی، معصومه السادات
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1403]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]
احمدی، ملیحه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]
ایزانلو، بلال
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]
استاجی، معصومه
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1403]
استکی، مهناز
تهیه چک لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]
اصغری، نسیم
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارتهای جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]
اکبری زردخانه، سعید
ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]
امیریان، سیده خدیجه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
امیریان، سیده خدیجه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1403]
امین یزدی، سید امیر
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
انجم شعاع، محمد رئوف
مفهومسازی و بررسی روانسنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]
ب
بابائی، مظهر
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1403]
بی تا، محدثه
فراتحلیل رابطه سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]
بخشی، نرگس
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1403]
بیرامی، مجتبی
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
بهمن آبادی، سمیه
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]
پ
پارساییان، مریم
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]
پیمان پاک، فائزه
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
ج
جلالی هریس، نسرین
بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونهای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]
جهانبخش، زهرا
کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشتههای روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]
ح
حاج حسینی، منصوره
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
حجازی، الهه
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
حیدری، فاطمه الزهرا
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارتهای جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]
حیدریه زاده، بهاره السادات
ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]
حسینیان، سیمین
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
حسینچاری، مسعود
مفهومسازی و بررسی روانسنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]
حسینی دهشیری، افصل السادات
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1403]
خ
خدایی، ابراهیم
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]
خزاعی، سمانه
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]
رضایی، مهدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]
رضائی، سجاد
بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونهای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]
روحانی، نارین
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1403]
س
سلیمی، هادی
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]
شهباز، منیره
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1403]
ص
صابری، هائیده
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تابآوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]
صالحی، کیوان
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]
صحرایی، رضا مراد
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1403]
صمدیه، هادی
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
ط
طاهری، مرتضی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]
طیموری فرد، سید عین الله
ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]
ع
عباسی، محمد
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]
عرب زاده، مهدی
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
ف
فاتحی پیکانی، زهرا
ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس تابآوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]
فرخی، نورعلی
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]
فرخی، نور علی
کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشتههای روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]
فضیلت پور، مسعود
مفهومسازی و بررسی روانسنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]
فلسفی نژاد، محمد رضا
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]
فولادچنگ، محبوبه
مفهومسازی و بررسی روانسنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]
ق
قدم پور، عزت اله
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]
قربان پور لفمجانی، امیر
بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونهای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]
ک
کارشکی، حسین
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
کدیور، پروین
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
کریمی، سارا
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]
ل
لطیفیان، مرتضی
مفهومسازی و بررسی روانسنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]
مرادی ضمیر، فرانک
تهیه چک لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگیهای روانسنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]
مینائی، اصغر
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]
ن
نظامی، مینا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]
نقی زاده، سیما
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]