ا

  • ابراهیمی، سیمین ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

  • ابراهیمی مقدم، حسین ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تاب‏آوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]

  • ابطحی، معصومه السادات بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]

  • احمدی، ملیحه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 108-135]

  • ایزانلو، بلال مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]

  • استاجی، معصومه ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • استکی، مهناز تهیه چک‌ لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگی‌های روان‌سنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]

  • اصغری، نسیم تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]

  • اکبری زردخانه، سعید ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگی‏های روان‏سنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]

  • امیریان، سیده خدیجه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

  • امیریان، سیده خدیجه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • امین یزدی، سید امیر ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • انجم شعاع، محمد رئوف مفهوم‎سازی و بررسی روان‎سنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]

ب

  • بابائی، مظهر واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • بی تا، محدثه فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]

  • بخشی، نرگس بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • بیرامی، مجتبی مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

  • بهمن آبادی، سمیه نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]

پ

  • پارساییان، مریم مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]

  • پیمان پاک، فائزه ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

ج

  • جلالی هریس، نسرین بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]

  • جهانبخش، زهرا کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

ح

  • حاج حسینی، منصوره ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

  • حجازی، الهه ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • حیدری، فاطمه الزهرا تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]

  • حیدریه زاده، بهاره السادات ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگی‏های روان‏سنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]

  • حسینیان، سیمین ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

  • حسینچاری، مسعود مفهوم‎سازی و بررسی روان‎سنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]

  • حسینی دهشیری، افصل السادات بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 14، شماره 56، 1403]

خ

  • خدایی، ابراهیم مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]

  • خزاعی، سمانه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]

  • خلعتبری، جواد روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاس‏های هوشی وکسلر کودکان در دانش‏آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]

د

  • دیجور، فاطمه واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • دلاور، علی تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 58-79]

  • دلاور، علی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]

ر

  • رحیمی، ریحانه مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • رضایی، مهدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]

  • رضائی، سجاد بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]

  • روحانی، نارین واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 14، شماره 56، 1403]

س

  • سلیمی، هادی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس قدرت زناشویی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 106-128]

  • سلیمانی، مجید بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

ش

  • شیری امین لو، مرضیه روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاس‏های هوشی وکسلر کودکان در دانش‏آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]

  • شریفی درآمدی، پرویز روایی تشخیصی نسخه پنجم مقیاس‏های هوشی وکسلر کودکان در دانش‏آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 80-104]

  • شهباز، منیره ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1403]

ص

  • صابری، هائیده ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تاب‏آوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]

  • صالحی، کیوان مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]

  • صحرایی، رضا مراد ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • صمدیه، هادی ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

ط

  • طاهری، مرتضی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]

  • طیموری فرد، سید عین الله ابزار خودگزارشی، گزارش والدین و نوجوانان برنامه تقویت بنیان خانواده (10-14): ویژگی‏های روان‏سنجی نسخه فارسی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 80-107]

ع

  • عباسی، محمد بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

  • عرب زاده، مهدی مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

ف

  • فاتحی پیکانی، زهرا ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس تاب‏آوری نوجوان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 6-31]

  • فرخی، نورعلی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • فرخی، نور علی کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

  • فضیلت پور، مسعود مفهوم‎سازی و بررسی روان‎سنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]

  • فولادچنگ، محبوبه مفهوم‎سازی و بررسی روان‎سنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]

ق

  • قدم پور، عزت اله بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

  • قربان پور لفمجانی، امیر بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 130-169]

ک

  • کارشکی، حسین ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • کدیور، پروین مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

  • کریمی، سارا ویژگی‏ های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس منابع خودکارآمدی مشاوران مدرسه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 56-78]

ل

  • لطیفیان، مرتضی مفهوم‎سازی و بررسی روان‎سنجی مقیاس باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 28-55]

م

  • مجتهدی، ئاسو مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • مرادی ضمیر، فرانک تهیه چک‌ لیست مفاهیم پیش از عدد در کودکان 5 تا 6 ساله و ویژگی‌های روان‌سنجی آن [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 136-163]

  • مینائی، اصغر نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 14، شماره 56، 1403]

ن

  • نظامی، مینا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 32-56]

  • نقی زاده، سیما مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 14، شماره 56، 1403، صفحه 35-61]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]

  • یونسی، جلیل کنش افتراقی سؤالات پرسشنامه بیگانگی تحصیلی در دانشجویان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 6-27]

login