آ
-
آزمون
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
آزمون
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]
-
آزمون بین المللی پیشرفت در خواندن (پرلز)
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
آزمون ترسیم ساعت
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
-
آزمون گواهینامه رانندگی
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]
-
آموزش عالی
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
آموزش عالی
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 139-170]
ا
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
ارزش یابی
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]
-
ارزش گذاری
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]
-
استاندارد سازی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]
-
استاندارد سازی
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 85-108]
-
استاندارد کردن
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
-
استانداردهای آموزش مجازی
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 121-138]
-
استعداد
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]
-
اعتبار
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]
-
اعتباریابی
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
اعتبار یابی پرسشنامه
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 91-120]
-
اعضای هیات علمی دانشگاه ها
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 139-170]
-
انگیزه پیشرفت
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
اهمالکاری تحصیلی
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
اهمالکاری عمدی
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
اهمالکاری ناشی از بی برنامگی
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
اهمالکاری ناشی از خستگی جسمی - روانی
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
ب
-
باور معرفت شناختی
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
بدبینی
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 171-188]
-
بهره وری آموزشی
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 139-170]
پ
-
پایایی
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
پایایی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]
-
پایایی
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 71-90]
-
پایایی
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 91-120]
-
پایایی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]
-
پرسشنامه
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 85-108]
-
پرسشنامه اعتیادپذیری
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
-
پرسشنامه مشغولیت تحصیلی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 155-182]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
ت
-
تحلیل چند سطحی
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]
-
تحلیل عاملی
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 71-90]
-
تحلیل عاملی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 155-182]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
تحلیل عاملی تأییدی
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
-
تداعی آزاد
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 109-132]
-
تصویر ذهنی از برند
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 109-132]
-
تغییرناپذیری پارامترها
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
تیمز 2007
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]
ج
-
جهت گیری هدف پیشرفت
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 71-90]
چ
-
چالش های اندازه گیری
چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 139-170]
خ
-
خستگی هیجانی
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 171-188]
-
خشم چند بعدی
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
-
خلق و خو
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]
-
خود پنداره
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]
د
-
دانشآموزان
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
دانشجویان
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 109-132]
-
دانشگاه پیام نور
شناسایی مقیاس های سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 109-132]
-
دانشگاه مجازی
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 121-138]
-
دلبستگی به دانشگاه
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
ر
-
روایی
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
روایی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
-
روایی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]
-
روایی
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 91-120]
-
روانسنجی
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
س
-
سازگاری اجتماعی
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
-
سازگاری آموزشی
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
-
سازگاری عاطفی
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
-
سیاهه تفکرات شغلی
تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 65-84]
-
سطح دشواری دروس
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
-
سنجش خانوادگی مک مستر
بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 91-120]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 171-188]
-
فقدان کارایی و درگیری انگیزش یادگیری و تحلیل عامل تائیدی
ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 171-188]
ک
-
کارپوشه الکترونیکی
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
کارکرد متفاوت سؤال
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
کیفیت
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
کیفیت در آموزش مجازی
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 121-138]
-
کودکان دبستانی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
م
-
مقیاس عملی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]
-
مقیاس کلامی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]
-
منش
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]
ن
-
نرمیابی
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
-
نظریه پرسش پاسخ
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
-
نظریه سؤال- پاسخ
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
نظریه سوال – پاسخ
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]
-
نظریه کلاسیک آزمون
ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 1-34]
-
نظریه کلاسیک اندازه گیری
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
-
نقشه مفهومی
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
نگرانی های اجتماعی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]
-
نگرانی های جسمی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]
-
نگرانی های روانی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]
-
نگرانی های سلامت
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]
-
نگرش
کاربرد تکنیک های مدل یابی چند سطحی در تحلیل داده های تیمز 2007 و مقایسه آن با تحلیل یک سطحی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 133-154]
-
نگرش نسبت به امتحان
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
نگیزش پیشرفت
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 71-90]
-
نمره گذاری
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
نوجوانان
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 85-108]
و
-
واژگان کلیدی: ارزشیابی
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
-
واژگان کلیدی: ارزشیابی تحصیلی
بررسی روایی و پایایی شیوههای نمره گذاری آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-24]
-
واژگان کلیدی: آزمونهای چندگزینهای
تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-23]
-
واژگان کلیدی: اضطراب امتحان
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
-
واژگان کلیدی: اعتیاد
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
-
واژگان کلیدی: اعتبار
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرمیابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-29]
-
واژگان کلیدی: اعتبار بخشی
ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-32]
-
واژگان کلیدی: تحلیل عاملی تأییدی
تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس دادههای تجربی [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-27]
-
واژگان کلیدی: ساخت
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-29]
-
واژگان کلیدی: ساخت و اعتباریابی آزمون
ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-15]
-
واژگان کلیدی: سازگاری دانشجویان
تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-28]
-
واژگان کلیدی: سنجش و ارزشیابی
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-36]
-
ویژگی های روان سنجی
تعیین ویژگی های روان سنجی سیاهه تفکرات شغلی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 65-84]
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 2، شماره 5، 1390، صفحه 1-17]
-
ویژگی های هنجاری
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه خلق و منش در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 39-64]
ه
-
همترازی
بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-18]
-
همسانی درونی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه مشغولیت تحصیلی تینیو [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 155-182]
-
هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی تهران [دوره 2، شماره 6، 1390، صفحه 1-24]
-
هنجاریابی
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]
-
هنجاریابی
استانداردسازی و هنجاریابی پرسشنامه نگرانی های سلامت برای دانشجویان ایرانی دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 1-38]
-
هویت جنسیتی
ساخت و استاندارد سازی پرسشنامه هویت جنسیتی نوجوانان 15 تا 18 سال شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1390، صفحه 85-108]
-
هوش
انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 35-62]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1390، صفحه 121-138]