آ
-
آمادگی تحصیلی/شغلی
مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]
-
آموزش مجازی
طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 161-180]
ا
-
اثربخشی آموزشی
ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]
-
اختلال اعتیادی
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]
-
اختلال قماربازی
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]
-
اخلاق
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-43]
-
ارزیابی عملکرد مدیران
شناسایی و اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]
-
ارزشیابی
ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]
-
ارزشیابی عملکرد
تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاههای افغانستان (مطالعه موردی دانشگاههای دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]
-
استانداردسازی آزمون
آمادهسازی نسخه فارسی «مقیاس ماکچهار» و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]
-
اعتیاد به عشق
اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]
-
اعتیاد رفتاری
اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]
-
اعتباریابی
تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاههای افغانستان (مطالعه موردی دانشگاههای دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]
-
اعتباریابی
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-97]
-
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 161-180]
-
الگوی کرک پاتریک
ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]
-
انرژی ذهنی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 117-141]
ب
-
باورهای ارتباطی
ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 181-221]
پ
-
پایایی
"بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]
-
پایایی
ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 99-130]
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تابآوری شناختی در نمونهای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]
-
پایایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-43]
-
پرسشنامه
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 117-141]
-
پرسشنامه اعتیاد به عشق
اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]
-
پرسشنامهی فراشناختهای قماربازی
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]
-
پرورش
ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانشآموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]
ت
-
تابآوری
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تابآوری شناختی در نمونهای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]
-
تابآوری شناختی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تابآوری شناختی در نمونهای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]
-
تجارب زیسته
مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]
-
تحلیلشبکه
اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]
-
تحلیل عاملی
ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 99-130]
-
تحلیلعاملی
آمادهسازی نسخه فارسی «مقیاس ماکچهار» و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمالگرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]
-
تحلیل عاملی تأییدی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 117-141]
-
تحلیل عاملی تاییدی
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمالگرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]
-
تمایزیافتگی
ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 181-221]
ح
-
حساسیت اخلاقی
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]
د
-
دانشآموزان
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانشآموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]
-
دانشآموزان
ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانشآموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]
-
دانشآموزان دبستانی و دبیرستانی 6 تا 16 ساله ایرانی
"بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]
-
دانشگاههای دولتی کابل
تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاههای افغانستان (مطالعه موردی دانشگاههای دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]
ر
-
راهنمایی تحصیلی
مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]
-
رضایت جنسی
ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 181-221]
-
رفتار شاهدان
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]
-
روایی
"بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تابآوری شناختی در نمونهای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]
-
روایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-43]
-
روایی اعتبار
آمادهسازی نسخه فارسی «مقیاس ماکچهار» و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]
-
روانسنجی
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمالگرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]
-
روانسنجی
تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 117-141]
-
رؤسای دانشگاههای افغانستان
تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاههای افغانستان (مطالعه موردی دانشگاههای دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]
-
رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی
شناسایی و اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]
س
-
ساختار عاملی
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-97]
-
سنجش کیفیت
طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 161-180]
-
سهگانهتاریک
آمادهسازی نسخه فارسی «مقیاس ماکچهار» و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]
-
سوگیری
نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درختهای راش یک مطالعه شبیهسازیشده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-30]
-
سوگیری
مدل جایگزینی بهینه برای پرسشهای بیپاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]
ش
-
شبیهسازی
نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درختهای راش یک مطالعه شبیهسازیشده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-30]
ص
-
صمیمیت زوجین
ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 181-221]
ط
-
طراحی
طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 161-180]
ع
-
عدم درگیری اخلاقی
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]
-
علوم تجربی
ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانشآموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]
ف
-
فراشناخت
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]
ق
-
قلدری
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]
ک
-
کلیدواژهها: ماکیاولیانیسم
آمادهسازی نسخه فارسی «مقیاس ماکچهار» و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]
-
کمالگرایی معنوی/مذهبی
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمالگرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]
-
کنجکاوی کودکان
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]
-
کنجکاوی معرفتی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]
-
کنش افتراقی سؤال
نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درختهای راش یک مطالعه شبیهسازیشده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-30]
م
-
مدارس متوسطه تهران
شناسایی و اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]
-
مدل
ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانشآموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]
-
مدل پرسشپاسخ ترتیبی
مدل جایگزینی بهینه برای پرسشهای بیپاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]
-
مدل درختهای راش
نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درختهای راش یک مطالعه شبیهسازیشده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-30]
-
مشاوران مدرسه
مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]
-
مشکلات رفتاری کودکان
ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 99-130]
-
مطالعه بزرگمقیاس
مدل جایگزینی بهینه برای پرسشهای بیپاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]
-
مقیاس
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمالگرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]
-
مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-43]
-
مقیاس تابآوری شناختی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تابآوری شناختی در نمونهای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]
-
مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانشآموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]
-
مقیاس خرد سن دیگو
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-97]
-
مقیاس کنجکاوی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]
-
مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش پنجم
"بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]
-
مهارت افزایی
ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]
ن
-
نرخ بیپاسخی
مدل جایگزینی بهینه برای پرسشهای بیپاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]
-
نرمافزارR
اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]
و
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانشآموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]
ه
-
هدایت تحصیلی
مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانشآموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]
-
همدلی
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطهای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]
-
هوش
"بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]
-
هوش اجتماعی
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش چندگانه زمینهای دانشجویان(مورد مطالعه: دانشآموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]
-
هوش یادگیری
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش چندگانه زمینهای دانشجویان(مورد مطالعه: دانشآموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]
-
هوش اقتصادی
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش چندگانه زمینهای دانشجویان(مورد مطالعه: دانشآموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]
-
هوش سیاسی
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش چندگانه زمینهای دانشجویان(مورد مطالعه: دانشآموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]
-
هوش فرهنگی
ساخت و اعتباریابی آزمون هوش چندگانه زمینهای دانشجویان(مورد مطالعه: دانشآموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]