آتش افروز، عسکر
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 55-73]
آزادی، مهران
هنجاریابی پرسشنامه طرحوارههای ناسازگار یانگ در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 135-163]
ا
احمدنیا، هادی
اندازهگیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 99-120]
ازادی، کیهان
هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 121-154]
استاجی، معصومه
بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]
اسدی یونسی، محمدرضا
ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمالگرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 7-32]
اصل دهقان، فاطمه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روانشناسان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 33-51]
اصل محمد علیزاد، محمد
ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]
اکبری، عبدالرضا
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 55-73]
اکبری، مهدی
مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجیگرانه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-146]
امیدیان، مرتضی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 55-73]
ب
بذرام، عادل
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]
برجعلی، احمد
ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]
پ
پاکدامن، مجید
ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمالگرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 7-32]
پرهون، کمال
ویژگیهای روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]
پرهون، هادی
ویژگیهای روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]
پوراحسان، سمیه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]
پورسید، سید مهدی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتارهای آسیبزای تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]
ت
تجربه کار، مهشید
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]
تمنایی فر، محمدرضا
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]
خردیار، سینا
هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 121-154]
خرمائی، فرهاد
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتارهای آسیبزای تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]
د
داودی، ایران
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]
ر
ربانی پارسا، الهام
ساختار عاملی پرسشنامهی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 7-32]
ربانی پارسا، محمدجواد
ساختار عاملی پرسشنامهی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 7-32]
رحیمیان، حمید
اندازهگیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 99-120]
رحمانی ملک آباد، مهدری
ساخت، روایی سنجی و اعتباریابی چکلیست تشخیصی ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 89-112]
رستگار آگاه، مصطفی
بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوالهای آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوالهای درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]
عابدی، احمد
ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]
عباس پور، عباس
اندازهگیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 99-120]
عبدالمحمدی، کریم
ویژگی های روانسنجی مقیاس ضربآهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-111]
عزیزیان کهن، نسرین
اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]
علی محمدی، حسین
اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]
علیمحمدی، عسگر
ویژگی های روانسنجی مقیاس ضربآهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-111]
غ
غدیری صورمان آبادی، فرهاد
ویژگی های روانسنجی مقیاس ضربآهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-111]
ف
فاطمی، عادل
بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوالهای آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوالهای درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]
فتح آبادی، جلیل
مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجیگرانه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-146]
مام شریفی، پیمان
ویژگیهای روانسنجی سیاهه فعالیتهای داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-54]
محمودپور، عبدالباسط
ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]
مرادی، علیرضا
ویژگیهای روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]
مشکی، وحید
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]
مکتبی، غلالمحسین
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 55-73]
مینائی، اصغر
اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 145-165]
منصوری سپهر، روح الله
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]
منصوری نیک، اعظم
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]
مهدوی، سمیه
هنجاریابی پرسشنامه طرحوارههای ناسازگار یانگ در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 135-163]
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]
مهرگان، محمدرضا
اندازهگیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 99-120]
ن
نادری، حبیب اله
مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجیگرانه [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 115-146]
نیسی، عبدالکاظم
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 77-98]
نشاط دوست، حمیدطاهر
ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]
نقی زاده باقی، عباس
اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]
ی
یادگارزاده، غلامرضا
بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوالهای آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوالهای درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]
یزدی، سیده منور
ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روانشناسان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 33-51]