آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی
بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوالهای آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوالهای درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]
آزمون نیکویی برازش
بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوالهای آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوالهای درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]
آسیبهای جسمی و روانی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیبهای جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 75-93]
ا
ابزار
اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]
ادراک از کمال گرایی والدین
ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمالگرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 7-32]
ادراک معلمان
بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]
اعتیاد به اینترنت
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]
اعتیاد به تلفن همراه
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]
اعتبار
اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیبهای جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 75-93]
اعتباریابی پرسشنامه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]
امید
ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روانشناسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 33-51]
اندازهگیری عملکرد سازمانی
اندازهگیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 99-120]
انگیزش
ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]
اهمالکاری تحصیلی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتارهای آسیبزای تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]
ب
بافت انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]
باورهای خود
ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]
برنامهریزی آموزش و پرورش
اندازهگیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامهریزی و بهینهکاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 99-120]
بیصداقتی تحصیلی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتارهای آسیبزای تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]
پرسشنامه پنج بزرگ
اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]
پرسشنامه شخصیت
اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]
پیشینه ی تحصیلی
بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]
ت
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]
تحلیل عاملی اکتشافی
ساختار عاملی پرسشنامهی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 7-32]
تحلیل عاملی تأییدی
ساختار عاملی پرسشنامهی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 7-32]
تحلیل عاملی تاییدی
ویژگی های روانسنجی مقیاس ضربآهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 95-111]
تحلیل عاملی تاییدی"
هنجاریابی پرسشنامه طرحوارههای ناسازگار یانگ در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 135-163]
تحلیل عاملی تائیدی
ویژگیهای روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]
تحمل پریشانی
ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]
تلفن همراه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیبهای جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 75-93]
ج
جزم اندیشی
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]
خ
خودتنظیمی
ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]
د
دانش آموزان
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 55-73]
دانشآموزان
ویژگی های روانسنجی مقیاس ضربآهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 95-111]
دانش آموزان دورة متوسطه
ویژگیهای روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]
ر
رسانههای اجتماعی
اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]
رفتار شهروندی سازمانی معلمان
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]
رفتارهای آسیبزای تحصیلی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتارهای آسیبزای تحصیلی در دانشآموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]
روایی
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]
روایی
اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 77-98]
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روانشناسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 33-51]
روانشناسان
ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روانشناسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 33-51]
روایی و پایایی
اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]
ساختار عاملی
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]
ساختار عاملی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 55-73]
ساختار عاملی
ویژگیهای روانسنجی سیاهه فعالیتهای داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 33-54]
ساختار عاملی
اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]
ساختار عاملی
هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 121-154]
ساخت پرسشنامه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]
سالمندان
ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]
سبک تفکر
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]
سرفصل دروس
بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوالهای آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوالهای درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]
سنجش کمالگرایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمالگرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 7-32]
سواد ارزشیابی زبان٬ ارزشیابی کلاسی
بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]
ش
شیء انگاری بدن
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 77-98]
شاخص واگرایی جفری
بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوالهای آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوالهای درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]
شایستگی تحصیلی
ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]
عملکرد مدیران مالی
هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 121-154]
واگرایی
بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوالهای آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوالهای درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]