آریاپوران، سعید
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]
آسوده، مریم
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]
ا
ابطحی، معصومه السادات
بررسی تأثیر بازیهای آموزشی بر اساس مدل برنامهریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارتهای خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 146-169]
صحرایی، رضا مراد
طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژههای پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]
صفانیا، علی محمد
میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیتبدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]
ط
طیرانی راد، علی
روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]
ع
عباسی، ناصر
تعیین ویژگیهای روانسنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراکشده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 6-44]
عبداللهی، عباس
ویژگیهای روانسنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 42-61]
عبداله زاده رافی، مهدی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]
عزیزی، اعظم
ساخت، عاملیابی و روایی سنجی مقیاس فرهنگ پذیری برای دانشآموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 90-111]
عسگری، محمد
برآورد تعداد خوشهها در تکنیک طبقهبندی ماتریسهای نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]
علیزاده، ولی
تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]
غ
غضنفری، غلام رضا
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی (FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 112-145]
ف
فتحی آشتیانی، علی
ویژگیهای روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم هیجان تحصیلی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 102-123]
فراهانی، ابوالفضل
میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیتبدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]
فرخی، نورعلی
روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]
فرخی، نورعلی
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 124-163]
فرشادفر، سیمین
بررسی تأثیر بازیهای آموزشی بر اساس مدل برنامهریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارتهای خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 146-169]
فلسفی نژاد، محمدرضا
روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]
فلسفی نژاد، محمد رضا
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 124-163]
ق
قیاسی، سمیه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 42-61]
قائمی، فاطمه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 70-101]
ک
کرد نوقابی، رسول
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]
کریمی، مرضیه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 70-101]
کریم خانی، فاطمه
ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکههای رسانهی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 164-184]
گ
گودرزی، محمود
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]