احمدی، مسعود، فلاح، وحید، و میزاخانی، سمانه. (1390). مقایسه تأثیر آموزش چندرسانهای تعاملی با چندرسانهای غیرتعاملی بر میزان یادگیری دانشآموزان ابتدایی. فصلنامه فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 1(4)، 118-129.
الونسون و هرگنهان. (2009). مقدمهای بر نظریههای یادگیری. ترجمه علیاکبر سیف. (1398). تهران: دوران.
اسمعیلی، مریم. (1397). تولید برنامهی چندرسانهای ریاضی لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساختگرا و اصول طراحی چندرسانهایها و تعیین اثربخشی برنامه بر بهبود عملکرد ریاضی دانشآموزان دختر با و بدون اختلال یادگیری ریاضی. پایاننامه دکتری روانشناسی تربیتی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. دانشگاه سمنان.
آقاجانی، نورا، خانزاده، عباسعلی، و کافی، سید موسی. (1394). اثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان. مجله ناتوانیهای یادگیری، 4(3)، 7-21.
بهنام، بهراد. (1384). فراتحلیل شیوع ناتوانیهای یادگیری در دانشآموزان ابتدایی ایران-مجله پژوهش در حوزهی کودکان استثنایی، 5(4)، 436-417.
پاکت چی، ریحانه. (1390). بررسی تأثیر آموزش بازیهای رایانهای بر عملکرد حافظه بینایی دانشآموزان اختلال یادگیری دچار نارساخوانی. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. دانشگاه خوارزمی.
داوسون، پک، گوایر، ریچارد. (2010). مهارتهای اجرایی در کودکان و نوجوانان. راهنمای عملی برای سنجش و مداخله. ترجمه محمود تلخابی. (1393). تهران: کوروش کتاب.
راسخ، محمدرضا. (1392). بررسی طراحی و تولید چندرسانهای آموزشی مفهوم عدد، جمع و تفریق و تأثیر آن بر پیشرفت ریاضی دانشآموزان اول ابتدایی با اختلال یادگیری ناحیهی سه شهر شیراز. پایاننامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد.
سلیمی، مریم. (1396). نحوهی ساخت موشن اینفوگرافیک. ماهنامه مدیریت ارتباطات، (23)83.
سیف نراقی، مریم، و نادری، عزتالله. (1396). نارساییهای ویژهی یادگیری. تهران: ارسباران.
سلطانی کوهبنانی، سکینه. (1392). اثربخشی برنامهی رایانهیار آموزش حافظهی کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و پیشرفت ریاضیات دانشآموزان با اختلالهای ریاضیات. پایاننامه دکتری رشته روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. دانشگاه علامه طباطبائی.
صادقی، فروزان. (1398). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر بهبود انعطافپذیری شناختی، برنامهریزی و حافظه کاری دانش آموزان دچار ناتوانی ریاضی. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه خلیجفارس.
عابدی، علی. (1395). گرافیک تجزیهوتحلیل نقد. تهران: اختران.
عامری، یلدا. (1396). اثربخشی بازیهای شناختی رایانهای بر بهبود توجه و عملکرد شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی. دانشکده ادبیات. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس.
فضلعلی دستجردی، راضیه. (1396). تأثیر مشاهدهی انیمیشن با ساختار مبتنی بر نقاشی و تعامل در کلاس بر خودکنترلی دانشآموزان دختر دارای اختلال یادگیری و رفتاری هشت تا 13 سال (پروژه عملی: ساخت فیلم بررسی تاثیر مشاهدهی انیمیشن با ساختار مبتنی بر نقاشی و تعامل در کلاس). پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی. دانشگاه تربیت مدرس.
کلارک و لاینر. (2011). گرافیک برای یادگیری. ترجمه مجید اخگر. تهران: سمت.
نصاری اباحمزه، منصوره. (1397). قابلیتهای گرافیک متحرک در راستای انتقال مفاهیم الفبا به کودکان گروه سنی ب. پایاننامه کارشناسی-ارشد. موسسهی آموزش عالی ارم شیراز.
نودهئی، خدیجه، صرامی، غلامرضا، و کرامتی، هادی. (1395). رابطهی کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظهی کاری با عملکرد خواندن دانشآموزان: نقش سن، جنس و هوش. فصلنامه روانشناسی شناختی، (4)3.
American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic andStatistical manual of mental disorders. Washington DC, APA.
Astray-Caneda, V., Busbee, M., & Fanning, M. (2011). Social Learning Theory and Prison Work Release Programs. In M.S.Plakhotnik,S.M.Nielsen, & D. M Pane (EDS.), Proceedings of The Tenth Annual College of Education and Graduate Student Network Research Conference (PP.2-8). Miami: Florida International University.
Baglama, B., Yucesoy, Y., & Yikmis, A. (2018).Using Animation as a Means of Enhancing Learning of Individuals with Special Needs. TEM Journal, (7)3, 670-677.
Bai, H. (2018). Preparing teacher education students to use instructional technology in an asynchronous blended course. In Innovative Practices in Teacher Preparation and Graduate-Level Teacher Education Programs, IGI Global,603-619.
Brek, L. (2017). Development Through the Lifespan. British: Pearson.
Brown, T. E. (2006).Executive Functions and Attention Deficit Hyperactivity Disorder: Implications of two conflicting views. International Journal Disability Development and Education, )53(1, 35–46, No, 1.
D'Amico, A., & Guastaferro, T. (2017). Emotional and meta-emotional intelligence as predictors of adjustment problems in students with Specific Learning Disorders.
Dawson, P., & Guare, R. (2004). Executive skils in children and adolesents. New YORK: Guildford press.
Deaton, S. (2015). Social learning theory in the age of social media: Implications for educational practitioners. Journal of Educational Technology, 12(1), 1-6.
Gioia, G. A., Isquith, P. K., Guy, S. C., & Kenworthy, L. (2000). Test review behavior rating inventory of executive function. Child Neuropsychology, 6(3), 235-238.
Grynszpan, O., Weiss, P. L., Perez-Diaz, F., & Gal, E. (2014). Innovative technology-based interventions for autism spectrum disorders: a meta-analysis. Autism, 18(4), 346-361.
Individuals with disabilities education Act(IDEA).34 C.F.R. & 300.7(c)(10)(2004)
Kavitski, J. (2018). The handbook of art therapy and digital technology. London:Jessica Kingsley Publishers.
Keith, T. (2017). How To Create Engaging Motion Graphics In Four Steps. https://www.infographicdesignteam.com/blog/why-you-should-go-for- videoinfographics.
Kubat, U. (2018). Identifying the individual differences among students during learning and teaching process by science teachers. International Journal of Research in Education and Science, 4(1), 30-38
LayWah, L. (2010). the davis Model of dyslexia Intervention: Lessons from one child. Universiti Putra Malaysia Press, 18 (1), 133 – 139.
Lufi, D. & Cohen, A. (1987). A scale for measuring persistence in children, Journal of personality Assessment, )51(, 178-185.
Malchiodi, C., Cohen, J. L., Johnson, J., & Orr, P. (2015). Video and filmmaking as psychotherapy. New York: Taylor & Francis.
Mason, H. (2011). The re-animation approach: animation and therapy. Journal of Assistive Technologies, (5)1, 40-42.
Mayer,R. (2009). Multimedia Learning. United Kingdom: Cambridge University Press.
McCloskey, G., Perkins, L. A., & Van Diviner, B. (2008). Assessment and intervention for executive function difficulties.US: Routledge (Taylor & Francis).
McQuillan, M. K. (2010). Guidelines for identifying children with learning disabilities. Connecticut State Department of Education. USA. Online 07/07/2011
Medina, J. (2008). Brain rules. seattle, WA:pear press.
Melby-Lervag, M., & Hulme, C. (2013). Is working memory training effective? A metaanalytic review. Developmental psychology, 49(2), 270.
Memisevic. H. (2016). Self-Regulation in Children with Intellectual Disability. Jornal of psychological and pedagogical survey, (3-4)16, 71-83.
Parks, P. (2010). Learning Disabilities.us: Publisher: Referencepoint Pr Inc.Pasawano, Tiamyod. (2015). Results of enhanced learning with the edutainment format. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 176, 946-951
Peeters, S. (2018). Personalized Autism Infographics: A Web DevelopmentProject with and for Autistic People. dissertation Bachelor، University at Bern.
Reda, M,. Hala, T,. & Basma, G. (2019). Prevalence of lerning disabilities among a sampel of primary school student. The spesfic Journal of AL-Azhar Medical faculty Girls, 3(1), 125-130
Redondo, P., Garcia, T., & Nunez, J. (2019). Serious Games and Their Effect Improving Attention in Students with Learning Disabilities. Spain: environmental research and public health.
Saputra, M. R. U., & Nugroho, K. A. (2015). “Learn-to-read” application for remediation of dyslexic children based on multisensory approach. In 2015 4th International Conference on Instrumentation, Communications, Information Technology, and Biomedical Engineering (ICICI-BME) (pp. 220-225).
Semenov, A. D., & Zelazo, P. D. )2019). Maindful family rotines and the cultivation of executive function skills in childhood. Human Development, 63, 112–131.
Shannon, D. (2015). Social Learning Theory in the Age of Social Media: Implications for Educational Practitioners. Journal of Educational Technology, (12)1, 1-6.
Shuang, W,. Yingjie, C,. YanPing, X,. & Qingli,. L. (2018). Evaluating the Effects of Highlighting Text Animations on the Attention Distribution of Students with Math Learning Difficulties. At the Conference ASEE. American Society for Engineering Education inUS.
Smith-Spark J. H., Henry, L. A., Messer, D. J., Edvardsdottir, E., & Ziecik, A. P. (2016). Executive functions in adults with developmental dyslexia. Research in Developmental Disabilities, 53, 323-341.
Somale, A., Kondekar, S., Rathi, S., & Iyer, N. (2016). Neurodevelopmental comorbidity profile in specific learning disorders. InternationalJournal of Contemporary Pediatrics, 3(2), 355-361.
Sprenger. M. (2010). Brain-Based Teaching in the Digital Age Publisher: Association for Supervision & Curriculum Development.
Staus, H. (2006). Relationship neurological executive functionswith developmental disorders. New in cognitive sciences, 8(4), 57-70.
Taner, C. (2016). Effects of Infographics on Students Achievement and Attitude towards Geography Lessons. Journal of Education and Learning, (5), 154-166.NO:1.
Taylor, S,. Duffy, G,. & Hughes. (2007). The use of animation in higher education teaching to support students with dyslexia, Education + Training, (49)1, 25-35.
Zelazo, P. D., Blair, C. B., & Willoughby, M. T. (2016). Executive function: Implications for education. US Department of Education, Institute of Education Sciences. National Center for Education Research. Retrieved from: https://files. eric. ed. gov/fulltext/ED570880. Pdf.