توسعه ورزش قهرمانی
تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]
ح
حسابان
برآورد تعداد خوشهها در تکنیک طبقهبندی ماتریسهای نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]
حسابان
بررسی تأثیر بازیهای آموزشی بر اساس مدل برنامهریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارتهای خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 146-169]
خ
خودشیفتگی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی (FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 112-145]
د
دادهکاوی آموزشی
برآورد تعداد خوشهها در تکنیک طبقهبندی ماتریسهای نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]
دادهکاوی آموزشی
بررسی تأثیر بازیهای آموزشی بر اساس مدل برنامهریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارتهای خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 146-169]
دانشآموز دوزبانه
ساخت، عاملیابی و روایی سنجی مقیاس فرهنگ پذیری برای دانشآموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 90-111]
شبکههای اجتماعی
ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکههای رسانهی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 164-184]
شفقت
ویژگیهای روانسنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]
ص
صمیمیت
تعیین ویژگیهای روانسنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراکشده [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 6-44]
ط
طبقهبندی ماتریس ها نامنفی
بررسی تأثیر بازیهای آموزشی بر اساس مدل برنامهریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارتهای خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 146-169]
طبقهبندی ماتریسها نامنفی
برآورد تعداد خوشهها در تکنیک طبقهبندی ماتریسهای نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]
کنش افتراقی سؤال
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]
کنش افتراقی گزینههای انحرافی
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]
کودکان استثنایی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]
کودکان با نیازهای ویژه
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]
گ
گرافیک متحرک
ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 62-89]
ل
لوجیت آشیانهای دو پارامتری
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]
م
مادران
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]
مشاوره تحصیلی- شغلی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1401، صفحه 42-61]
مشکلات هیجانی مادر
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]
مطالعات شبیهسازی
کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانهای در شناسایی منابع DIF در سؤالهای چندگزینهای [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 124-163]
مقیاس
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارزشهای اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 46-68]
مقیاس استرس والدگری
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1401، صفحه 70-101]
مقیاس پاسخ بایست
روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]