آ

  • آزمون تفکر انتقادی واتسون– گلاسر اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور بررسی ویژگی های روان سنجی سوالات تخصصی آزمون های فراگیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور در سال 1385 [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 139-169]

  • آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • آموزش الکترونیکی سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • آموزش ترغیبی استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]

ا

  • ادراک از کلاس بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • ارزشیابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • ارزشیابی ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • ارزشیابی استادان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • استانداردسازی استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]

  • اصول اخلاقی اصول اخلاقی در پژوهش [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-20]

  • اعتبار اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • اعتبار بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • اعتباریابی اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

ب

  • باورهای معرفت شناختی پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • باورهای هوشی استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]

پ

  • پایان نامه ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • پایایی بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • پایایی پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • پایایی اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • پایایی و اعتبار بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]

  • پژوهش اصول اخلاقی در پژوهش [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-20]

ت

  • تفکر انتقادی اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

خ

  • خصوصیات جسمی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • خلقی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • خودکارآمدی فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]

د

  • دانشجویان پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • دانشجویان تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

  • دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • دکتری ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

ر

  • رشته مهندسی صنایع سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • روایی اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • روایی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • روایی اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • روایی سازه پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • روایی عاملی بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

س

  • ساختار عاملی پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-16]

  • ساختار عاملی اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • ساخت عاملی بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]

  • سنجش و ارزشیابی سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

ط

  • طلبه‌های علوم دینی تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

ع

  • عاطفی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • عملکرد تحصیلی استانداردسازی پرسشنامۀ آموزش ترغیبی و بررسی رابطۀ آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان دورۀ متوسطه شهر کاشمر [دوره 1، شماره 1، 1389]

  • عملکرد ریاضی فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 75-94]

  • فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 21-46]

ک

  • کارشناسی ارشد ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

  • کیفیت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

  • کیفیت آموزشی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ) [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-25]

م

  • مقیاس پنج بزرگ-نسخه کوتاه اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 117-130]

  • مقیاس هوش معنوی تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

  • ملاک ها ارزشیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 95-116]

ه

  • هنجار اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-23]

  • هنجاریابی بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی پرسشنامه خصوصیات جسمی، خلقی و عاطفی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 47-74]

  • هنرجویان موسیقی تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

  • هوش تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

  • هوش معنوی تأثیر زمینه‌های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی؛ کوششی در راستای رواسازی و پایایی‌سنجی مقیاس هوش معنوی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-21]

login