آزمونهای ملاک مرجع
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
آموزش طراحی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]
آموزش معماری
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]
ا
احساس تعلق به دانشگاه
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
ارزشیابی دانشجویان
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]
استحکام روانی
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
اضطراب
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
اعضای هیاتعلمی
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]
الگوریتم MHRM
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]
اندازه اثر
فراتحلیل رابطه سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]
اهمالکاری تحصیلی
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
خطای استاندارد همترازسازی
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]
خطای جذر میانگین مربعات
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]
خطای شروع
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]
د
داده های گمشده
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]
دانشجویان
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
ذ
ذهنیت
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]
ذهنیت تفکر طراحی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]
ر
راهبردهای مقابلهای
بررسی و انطباق ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]
روانی اصلاح
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]
روانی گفتار
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]
روایی
مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]
روایی همگرا
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]
روشپرستی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]
روششناسی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]
روشهای ترکیبی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]
روشهای ناپارامتری
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
رویکرد اکتشافی متوالی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]
س
ساخت ابزار
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
سرکوبی هیجانی
هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]
سنجههای روانشناختی
بررسی و انطباق ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]
سوگیری
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]
ش
شاخص یودن
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
عوامل پنهان موثر
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]
مخاطره
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]
مدل های چند ارزشی چند بعدی نظریه سوال پاسخ
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]
معلمان
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]
مقیاس ارزیابی
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]
نقض تکبعدی
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]
نمره برش
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
نوجوانان
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
و
ویژگیهای روانسنجی
بررسی و انطباق ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]
ویژگی های روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]
ه
همارزی جنسی
مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]
همترازسازی
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]