آ

  • آزمون سراسری الزامات همترازسازی نمرات در نسخه‌های جایگزین آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مورد مطالعه آزمون سراسری داوطلبان زبان‌های خارجی [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 33-53]

  • آزمون سرنوشت‌ساز الزامات همترازسازی نمرات در نسخه‌های جایگزین آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مورد مطالعه آزمون سراسری داوطلبان زبان‌های خارجی [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 33-53]

  • آزمونهای ملاک مرجع مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

  • آستانه مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • آموزش طراحی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]

  • آموزش معماری بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]

ا

  • احساس تعلق به دانشگاه ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • ارزشیابی دانشجویان واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]

  • استحکام روانی مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

  • اضطراب مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • اعضای هیات‌علمی واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]

  • الگوریتم MHRM مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

  • اندازه اثر فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]

  • اهمال‌کاری تحصیلی مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]

  • پایایی مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]

  • پذیرش هیجانی هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]

  • پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]

ت

  • تحلیل‌عاملی اکتشافی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]

  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]

  • تعهد رفتاری هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]

  • تکرار ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]

  • تنظیم هیجان‌های کودک با حمایت والدین هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]

خ

  • خطای استاندارد همترازسازی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

  • خطای جذر میانگین مربعات نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

  • خطای شروع ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]

د

  • داده های گمشده مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

  • دانشجویان ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

ذ

  • ذهنیت واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]

  • ذهنیت تفکر طراحی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

  • روانی اصلاح ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]

  • روانی گفتار ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]

  • روایی بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

  • روایی مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]

  • روایی همگرا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]

  • روش‌پرستی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]

  • روش‌شناسی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]

  • روش‌های ترکیبی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]

  • روشهای ناپارامتری مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

  • رویکرد اکتشافی متوالی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]

س

  • ساخت ابزار ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • سبک‌های هویت فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]

  • سرکوبی هیجانی هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]

  • سنجه‌های روان‌شناختی بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

  • سوگیری نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

ش

  • شاخص یودن مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

ض

  • ضریب تشخیص مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

ع

  • عملکرد تحصیلی فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]

  • عوامل پنهان موثر واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]

م

  • مخاطره مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

  • مدل مدرج پاسخ مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • مدل های چند ارزشی چند بعدی نظریه سوال پاسخ مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

  • معلمان بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]

  • مقیاس ارزیابی ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]

  • مقیاس مداومت تحصیلی بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

  • مقیاس یادگیری خودراهبر مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]

  • مکانیزم های دفاعی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]

ن

  • ناگویی هیجانی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]

  • نسخه‌های جایگزین الزامات همترازسازی نمرات در نسخه‌های جایگزین آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مورد مطالعه آزمون سراسری داوطلبان زبان‌های خارجی [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 33-53]

  • نظریه سؤال پاسخ مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • نظریه کلاسیک آزمون مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • نقض تک‌بعدی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

  • نمره برش مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

  • نوجوانان مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

و

  • ویژگی‌های روان‌سنجی بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

  • ویژگی‌های روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]

  • ویژگی های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]

ه

  • هم‌ارزی جنسی مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]

  • همترازسازی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

  • همترازسازی الزامات همترازسازی نمرات در نسخه‌های جایگزین آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مورد مطالعه آزمون سراسری داوطلبان زبان‌های خارجی [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 33-53]

  • همسانی درونی مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • هنجارسازی بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

ی

  • یادگیری خودراهبر مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]

login