ابطحی، معصومه السادات
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]
استاجی، معصومه
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]
امیریان، سیده خدیجه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]
امین یزدی، سید امیر
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
ایزانلو، بلال
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
ب
بابائی، مظهر
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]
بخشی، نرگس
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزمهای دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]
بهمن آبادی، سمیه
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]
بی تا، محدثه
فراتحلیل رابطه سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]
بیرامی، مجتبی
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
پ
پارساییان، مریم
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
ج
جاودان، زهرا
بررسی و انطباق ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]
ح
حجازی، الهه
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
حسینی دهشیری، افصل السادات
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه سنجش ارزشهای اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]
خ
خدائی، علی
مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]
خدایی، ابراهیم
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
د
دست باز، انور
هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]
دلاور، علی
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]
دیجور، فاطمه
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]
رضایی تبار، وحید
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]
روحانی، نارین
واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]
ز
زاهدی، زهرا
هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]
شریفی فرد، سیدعلی
بررسی و انطباق ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]
شکری، امید
مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]
شهباز، منیره
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]
ص
صالحی، کیوان
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
صحرایی، رضا مراد
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]
صمدیه، هادی
ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]
ط
طاهری، مرتضی
نوآوری در روشهای پژوهش ترکیبی: روششناسی یا روشپرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]
ع
عباسی، محمد
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]
عرب زاده، مهدی
مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگیهای روانسنجی و رابطهی آن با اهمالکاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]
عزیزی، آرمان
هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]
عسگری، محمد
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]
علی بابایی، گلناز
بررسی و انطباق ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]
ف
فرخی، نورعلی
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]
فلسفی نژاد، محمد رضا
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]
محمدی، کوروش
هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]
موسوی، شکوفه
مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]
مولایی یساولی، مهدی
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]
مینائی، اصغر
نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدلهای نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]
ن
نبی زاده، صفدر
بررسی و انطباق ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]
نقی زاده، سیما
مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]
ی
یارمحمدی واصل، مسیب
بررسی و انطباق ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]
یونسی، جلیل
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندارزشی چندبعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]