ا

  • ابطحی، معصومه السادات بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]

  • استاجی، معصومه ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]

  • امیریان، سیده خدیجه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]

  • امین یزدی، سید امیر ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • ایزانلو، بلال مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

ب

  • بابائی، مظهر واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]

  • بخشی، نرگس بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ناگویی هیجانی و رابطه آن با مکانیزم‌های دفاعی در معلمان [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 169-163]

  • بهمن آبادی، سمیه نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

  • بی تا، محدثه فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]

  • بیرامی، مجتبی مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

پ

  • پارساییان، مریم مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

ج

  • جاودان، زهرا بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

ح

  • حجازی، الهه ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • حسینی دهشیری، افصل السادات بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 103-130]

خ

  • خدائی، علی مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]

  • خدایی، ابراهیم مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

د

  • دست باز، انور هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]

  • دلاور، علی مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

  • دیجور، فاطمه واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]

ر

  • رحیمی، ریحانه مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • رضایی تبار، وحید مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

  • روحانی، نارین واکاوی ارزیابانه اعضای هیات علمی از « عوامل پنهان موثر در ذهنیت اساتید بر ارزشیابی های دانشجویان» [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 131-168]

ز

  • زاهدی، زهرا هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]

  • زمانپور، عنایت اله الزامات همترازسازی نمرات در نسخه‌های جایگزین آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مورد مطالعه آزمون سراسری داوطلبان زبان‌های خارجی [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 33-53]

س

  • سلیمانی، مجید بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

ش

  • شادمهر، عبدالکریم الزامات همترازسازی نمرات در نسخه‌های جایگزین آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مورد مطالعه آزمون سراسری داوطلبان زبان‌های خارجی [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 33-53]

  • شریفی فرد، سیدعلی بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

  • شکری، امید مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]

  • شهباز، منیره ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]

ص

  • صالحی، کیوان مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

  • صحرایی، رضا مراد ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز خارجی: نقش تکرار و خطای شروع در سطوح مختلف بسندگی زبان فارسی [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 69-102]

  • صمدیه، هادی ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

ط

  • طاهری، مرتضی نوآوری در روش‌های پژوهش ترکیبی: روش‌شناسی یا روش‌پرستی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 92-114]

ع

  • عباسی، محمد بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

  • عرب زاده، مهدی مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

  • عزیزی، آرمان هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]

  • عسگری، محمد مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

  • علی بابایی، گلناز بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

ف

  • فرخی، نورعلی نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

ق

  • قاسمی، شعیب الزامات همترازسازی نمرات در نسخه‌های جایگزین آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مورد مطالعه آزمون سراسری داوطلبان زبان‌های خارجی [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 33-53]

  • قدم پور، عزت اله بررسی ویژگی‏های روان‏سنجی مقیاس مداومت تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 72-90]

ک

  • کارشکی، حسین ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 38-71]

  • کاروان، فرهاد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 131-159]

  • کدیور، پروین مقیاس استحکام روانی نوجوانان: ویژگی‌های روان‌سنجی و رابطه‌ی آن با اهمال‌کاری و اضطراب [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 6-37]

م

  • مجتهدی، ئاسو مقایسه نتایج تحلیل سؤالات طیف لیکرت با نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال پاسخ [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 146-183]

  • محمدی، کوروش هنجاریابی ایرانی مقیاس تنظیم هیجان های کودک با کمک والدین (PACER) [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 107-130]

  • موسوی، شکوفه مقیاس یادگیری خودراهبر برای دانشجویان: روایی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 83-106]

  • مولایی یساولی، مهدی مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

  • مینائی، اصغر نقش تخطی از بعدیت آزمون در خطاهای همترازسازی مدل‌های نظریه سؤال پاسخ و کلاسیک [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 7-41]

ن

  • نبی زاده، صفدر بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

  • نقی زاده، سیما مقایسه روشهای ناپارامتری برای تعیین نمره برش در آزمونهای ملاک مرجع با استفاده از شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو [دوره 15، شماره 56، 1403، صفحه 43-68]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب بررسی و انطباق ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کوتاه راهبردهای مقابله‌ موقعیتی در دانشجویان [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 55-81]

  • یعقوبی، ابوالقاسم فراتحلیل رابطه سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی [دوره 15، شماره 55، 1403، صفحه 116-144]

  • یونسی، جلیل مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چندارزشی چند‌بعدی نظریه سوال پاسخ با در نظر گرفتن نقش داده های گمشده [دوره 15، شماره 57، 1403، صفحه 7-31]

login