آ ا
ب پت
ث ج
چ حخد
ذ رز
ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک
گ ل من
و ه
ی همه
ا
انتظار
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی انگیزههای استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]
انگیزهها
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی انگیزههای استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]
پ
پایایی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزهسازهای رفتارهای خودآسیبزای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]
پایایی
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
ت
تغییرناپذیری
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
ج
جنسیت
بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینیشده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]
ح
حجم نمونه کم
کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]
خ
خودآسیبزایی تحصیلی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزهسازهای رفتارهای خودآسیبزای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]
د
دانشجویان
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
دستیابی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی انگیزههای استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]
ر
رضایت از زندگی
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
روان سنجی"
ویژگیهای روانسنجی ابزار طرح سنجش اولیه کودکان برای ورود به دبستان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 121-146]
روانشناسی تیزهوشی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزهسازهای رفتارهای خودآسیبزای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]
روایی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزهسازهای رفتارهای خودآسیبزای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]
روایی
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
ز
زبان انگلیسی
بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینیشده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]
ک
کنش افتراقی سؤال
بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینیشده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]
کنکور کارشناسی ارشد
بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینیشده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]
م
مدل تشخیصی شناختی
بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینیشده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]
ن
نظریه کلاسیک
کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]
ه
همترازسازی
کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]
هوش مصنوعی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی انگیزههای استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]