ا

  • انتظار بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی انگیزه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]

  • انگیزه‌ها بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی انگیزه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]

پ

  • پایایی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]

  • پایایی اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

ت

  • تغییرناپذیری اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

ج

  • جنسیت بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]

ح

  • حجم نمونه کم کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]

خ

  • خودآسیب‌زایی تحصیلی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]

د

  • دانشجویان اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

  • دستیابی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی انگیزه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]

ر

  • رضایت از زندگی اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

  • روان سنجی" ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار طرح سنجش اولیه کودکان برای ورود به  دبستان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 121-146]

  • روان‌شناسی تیزهوشی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]

  • روایی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]

  • روایی اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

ز

  • زبان انگلیسی بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]

ک

  • کنش افتراقی سؤال بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]

  • کنکور کارشناسی ارشد بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]

م

  • مدل تشخیصی شناختی بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]

ن

  • نظریه کلاسیک کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]

ه

  • همترازسازی کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]

  • هوش مصنوعی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی انگیزه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]

login