احمدی طهور سلطانی، محسن
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزهسازهای رفتارهای خودآسیبزای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]
اسکندری، فرزاد
بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینیشده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]
ت
تنهای رشوانلو، فرهاد
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
خ
خاکدال، سعید
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی انگیزههای استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]
د
دلاور، علی
بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینیشده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]
ز
زردی گیکلو، بهمن
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی انگیزههای استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]
س
سامانی، سیامک
ویژگیهای روانسنجی ابزار طرح سنجش اولیه کودکان برای ورود به دبستان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 121-146]
ش
شعاع کاظمی، مهرانگیز
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزهسازهای رفتارهای خودآسیبزای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]
شکری، امید
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزهسازهای رفتارهای خودآسیبزای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]
شهابی فر، علی اصغر
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
شیخ الاسلامی، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی انگیزههای استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]
ص
صمدیه، هادی
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
غ
غفوری، اعظم
کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]
ف
فرخی، نورعلی
کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]
فرزانه، فاطمه
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
ق
قاسمی، شعیب
بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینیشده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]
قاسمیان دازمیری، مریم
ویژگیهای روانسنجی ابزار طرح سنجش اولیه کودکان برای ورود به دبستان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 121-146]
گ
گلی، بتول
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
م
مشایخی، مرضیه
اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]
و
ولی محمدی، مریم
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزهسازهای رفتارهای خودآسیبزای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]
ی
یونسی، جلیل
کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]