ا

  • احمدی طهور سلطانی، محسن ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]

  • اسکندری، فرزاد بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]

ت

  • تنهای رشوانلو، فرهاد اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

خ

  • خاکدال، سعید بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی انگیزه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]

د

  • دلاور، علی بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]

ز

  • زردی گیکلو، بهمن بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی انگیزه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]

س

  • سامانی، سیامک ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار طرح سنجش اولیه کودکان برای ورود به  دبستان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 121-146]

ش

  • شعاع کاظمی، مهرانگیز ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]

  • شکری، امید ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]

  • شهابی فر، علی اصغر اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

  • شیخ الاسلامی، علی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی انگیزه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 67-120]

ص

  • صمدیه، هادی اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

غ

  • غفوری، اعظم کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]

ف

  • فرخی، نورعلی کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]

  • فرزانه، فاطمه اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

ق

  • قاسمی، شعیب بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 37-61]

  • قاسمیان دازمیری، مریم ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار طرح سنجش اولیه کودکان برای ورود به  دبستان [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 121-146]

گ

  • گلی، بتول اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

م

  • مشایخی، مرضیه اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 147-174]

و

  • ولی محمدی، مریم ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 63-96]

ی

  • یونسی، جلیل کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه [دوره 16، شماره 59، 1404، صفحه 7-35]

login