شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ)

فاطمه امامقلی وند؛ پروین کدیور؛ حسن پاشاشریفی

دوره 9، شماره 33 ، مهر 1397، ، صفحه 79-101

https://doi.org/10.22054/jem.2019.32968.1767

چکیده
  چکیده: هدف: پژوهش حاضر به‌منظور بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان (SECQ)، انجام گرفت. روش: حجم نمونه این پژوهش 518 دانش موز دختر دبیرستانی بود که به روش نمونه گیری تصادفی مرحله ای از بین مدارس دولتی دوره دوم متوسطه شهر تهران انتخاب شدند و به پرسشنامه پاسخ دادند. یافته ها: نتایج تحلیل عاملی اکتشافی با روش ...  بیشتر