مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه

مهدی وجدانی همت؛ آتوسا کلانتر هرمزی؛ حسین سلیمی بجستانی؛ کیومرث فرحبخش

دوره 11، شماره 42 ، دی 1399، ، صفحه 1-35

https://doi.org/10.22054/jem.2021.58045.2128

چکیده
  چکیده چکیده چکیده چکیدهدر نظام ‌آموزشی ایران، هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به منظور ارتقا آمادگی تحصیلی/شغلی و دست‌یابی به موفقیت‌، از وظایف مشاوران مدرسه است. مطالعه حاضر با هدف پدیدارشناسی تجارب زیسته 10 نفر از مشاوران مدارس شهر تهران، در سال تحصیلی 99-1398 به روش نمونه گیری دردسترس انجام شد. تحلیل مضامین و کدگذاری مصاحبه‌ها به روش ...  بیشتر