شناسایی و اولویت ‏بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیم‏گیری چندمعیاره فازی

محمدحسین خطیر؛ مسعود حقیقی

دوره 11، شماره 41 ، مهر 1399، ، صفحه 1-30

https://doi.org/10.22054/jem.2021.57571.2118

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی و وزن‌دهی به شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی است. ارتقا کیفیت آموزش و پرورش و رسیدن به اهداف و سیاست‌های آن زمانی محقق می‌شود که نظام ارزیابی موثری با شاخص‌های مناسب وجود داشته باشد. از آنجایی که در موقعیت‌های واقعی، قضاوت متخصصان نمی‌تواند به ...  بیشتر