بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری

فرهاد کاروان

دوره 15، شماره 57 ، مهر 1403، ، صفحه 131-159

https://doi.org/10.22054/jem.2024.78097.3527

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی در برنامه‌های درسی دانشجویان دارای دروس طراحی انجام شد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی از نوع همبستگی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان رشته‌های دارای دروس طراحی دانشگاه‌های همدان بودند. با توجه به استفاده از تحلیل عاملی ...  بیشتر